Перейти до основного вмісту

ДІТОНЬКИ, БЕРЕЖІТЬСЯ ІДОЛІВ - те, що дуже актуально протягом століть для всіх!!!


ДІТОНЬКИ, БЕРЕЖІТЬСЯ ІДОЛІВ
- те, що дуже актуально протягом століть для всіх!!!

Коли ми читаємо Старий Заповіт, то дуже багато бачимо прикладів, коли люди Божі робили собі ідолів, божків – і поклонялися їм. І часто закрадається думка, що ця проблема була актуальна в старому заповіті для тодішніх людей, які собі будували з матеріалу ідолів, робили божків – і поклонялися їм…
Але ця проблема є дуже актуальною і для нас, для новозавітних віруючих людей, які пізнали Господа. Не даром Апостол Іван закликав нас берегтися ідолів!  

Дітоньки, бережіться від ідолів! Амінь. (1Iван.5:21)

А що сьогодні для нас може бути ідолом – та будь що:
1.         Телевізор (фільми, серіали, передачі);
2.         Інтернет;
3.         Соціальні мережі;
4.         Робота;
5.         Ігри;
6.         Футбол;
7.         Шахи;
8.         Дитина;
9.         Чоловік, дружина;
10.     Церква;
11.     Служіння;
12.    

Все, що віддаляє нас від Бога, все що нам більше подобається, аніж Бог, все що ми любимо більше Бога, все чому ми більше часу приділяємо, аніж Богу (окрім роботи, оскільки ми повинні трудитися, тут я маю на увазі, що до прикладу, якщо ви за інтернетом, за телевізором, за футболом, в соціальних мережах, в пустих балачках і.т.п. проводити 2,3,4 години в день, а для молитви, для Слова Божого, для того, щоб побути з Ним на одинці у вас нема часу, чи лише 20-25 хв. в день, то безперечно – ця річ є для вас ідолом!!!) – це наш ідол!!!

Сину людський, ці мужі допустили своїх божків у своє серце, а спотикання провини своєї поклали перед обличчям своїм. Тому говори з ними, та й скажеш до них: Так говорить Господь Бог: Кожен чоловік з Ізраїлевого дому, що допустить своїх божків у своє серце, а спотикання провини своєї покладе перед обличчям своїм, і прийде до пророка, тому Я, Господь, відповім, згідно з цим, згідно з многотою його божків,  щоб схопити тих з Ізраїлевого дому за їхнє серце, бо всі вони віддалилися від Мене через своїх божків!
(Єз.14:3-6)

Отже:
1 – ми можемо знати Бога живого, як знали і ці люди, але допустили в своє життя божка, ідола, якому поклоняємось і служимо часом і ресурсами;
2 – божок не просто так існує – він живе в нашому серці!!! Він подобається нам, ми любимо його і служимо йому більше, аніж Богу;
3 – наше спотикання божками – є нам відоме, воно лежить перед нашим обличчям, воно очевидне - Дух Святий тихо говорить нам про нього, близькі люди говорять нам про нього, в глибині серця ми це розуміємо, але все рівно не погоджуємося з цим або не хочемо з цим розбиратись!
4 – в нас може бути не один божок, а декілька – що забирає дуже багато часу від нас і краде той час, який би ми могли провести з Богом. Це і телевізор, і футбол, і соціальні мережі…
5 – і найголовніше – божок, ідол – це все те, що віддаляє нас від Бога! Розумієте в нас є дві можливості, як у людей – або наближатися до Бога (Наблизьтесь до Бога, і Він приблизиться до вас – Якова 4:8), або віддалятись від Бога – і ось наші божки, ідоли – це те, що віддаляє нас від Бога!

Ми повинні бути розумні і слідкувати за собою, щоб якась річ не закралася в наше серце, щоб ми її не почали плекати, приділяти їй дуже багато часу, того часу, який би ми могли виділити для Господа, а потім почали її любити, і  стати залежним від цього – ми повинні берегтись, так, саме берегтись ідолів – це небезпека, тонка стратегія диявола, щоб відвести наше серце від Бога!!!

Адже, справжнє і найсильніше захоплення нашого серця – має бути тільки Бог, що буде підтверджуватись ділами і часом!!!

Пам’ятаймо, що те, що сьогодні нас віддаляє від Бога, і це є приємним для нашого серця – це є ідол, це є наш божок… а тому:

Тому скажи до Ізраїлевого дому: Так говорить Господь Бог: Наверніться, і відступіть від ваших божків, і від усіх ваших гидот відверніть свої обличчя!
(Єз.14:3-6)

Від ідола потрібно позбуватися, це гидота в очах Бога (хоча нам може подобатись) від нього потрібно відвернутися, і навернутися до Господа, а інакше – кінець буде дуже плачевний і трагічний!!!
(Єз.14:8)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від