Перейти до основного вмісту

Гріх - як трагедія життя

Буває, що ми часто грішимо. Коли свідомо, а коли не розуміючи до яких це негативних наслідків це може призвести. І буває, що ми виправдовуємо гріховну поведінку, заспокоюючи себе тим, що Бог люблячий і Він простить всі наші гріхи. 
І справді, Бог прощає, якщо просимо щиросердечно про це прощення. Але чи задумуємося ми про наслідки гріха? Так, Бог прощає наші неправедні дії, але наслідки таких дій, ще можуть дуже довге впливати на наше життя (і, до речі, не тільки на наше), приносячи біль та страждання.

Це можна побачити аналізуючи життя: Соломона, Давида, Самсона та Саула.

Отже, Соломон.

Отримав чи не найбільше від Бога: славу, багатство, мудрість, мир в країні… Здається, що ще потрібно, щоб служити Богу в радості, щасті та святості? Та ні. В Соломона від красивого життя з часом «поїхала криша» і він почав робити дуже погані речі, за які Бог засуджував і попереджав, а саме:
-     Вклонявся чужим богам;
-     Не шукав Єдиного Бога всім серцем;
-     Сексуально блудодійствував;
-     П’янствував.

Він бо мене покинув і заходився поклонятись Астарті, богині сидоніїв, Кемошеві, богові моавитян, та Молохові, богові аммоніїв і не ходив моїми путями, щоб чинити те, що мені довподоби, й щоб зберегти мої установи та мої заповіді, як Давид, його батько. (1Царів 11:33)

Як наслідок такого життя Соломон отримав руйнівні наслідки не тільки для себе, а що найстрашніше – для всього народу:

-     Втрачене царство Ізраїльське, яке мав передати сину;
-     Розділення країни;
-     Війна;
-     Підняття Богом особистих противників для Соломона

Життя Давида. Ми знаємо і про його славне життя, але також, на жаль, нам відомі і його катастрофічні життєві помилки, які мали дуже важкі наслідки і для нього , і для його народу.

Це був час війни, коли цар Давид мав піти захищати свою честь проти царя Аммоніїв, який грубо зневажив послів Ізраїльського царства. Та замість того, щоб очолити військо Давид, зловживаючи владою, залишився вдома, поставивши армію воювати, де був гідний воїн - Урія. Але на цьому гріх не закінчився:

Одного дня під вечір, Давид уставши з своєї постелі й проходжуючись по покрівлі царської палати, побачив із даху жінку, що купалась. Була та жінка вельми гарна. І послав Давид розпитатись, хто та жінка. І йому відповіли: “Це Ветсавія, дочка Еліяма, жінка Урії, хеттита.” Тоді Давид послав за нею посланців, і як вона прийшла до нього, він зліг з нею. І очистившися від своєї нечистоти, повернулася додому. Зачала жінка й послала Давидові сказати: «Я — вагітна». (2 Самуїла 11:1-12)

Наслідки гріха Давида також були достатньо важкі:
-     Смерть новонародженого сина;
-     Бунт старшого сина проти Давида;
-     Давид знову тікає з Єрусалиму, щоб готуватися до війни проти власного сина;
-     Міжусобна війна в Ізраїлі;
-     Смерть сина Давидового, Авесалома.
А також, покарання за словами пророка Натана:

І чому ти зневажив Господнє слово, і вчинив це зло в очах Його? Хіттеянина Урію вбив ти мечем, а його дружину взяв собі за жінку.
А тепер не відступить меч від твого дому аж навіки за те, що зневажив ти Мене. Так сказав Господь: Ось Я наведу на тебе зло з твого дому, і заберу жінок твоїх на очах твоїх, і дам ближньому твоєму, а він покладеться з жінками твоїми при світлі цього сонця. Хоч ти вчинив потаємно, а Я зроблю цю річ перед усім Ізраїлем та перед сонцем.
(2Самуїла 12:9-12)

Життя Самсона, судді Ізраїльського. Людина, що була наділена особливою силою від Бога. Але не для себе, а для народу, щоб він міг бути надійним захисником Ізраєлевих синів та захищати їх від ворогів, які так часто нападали на них. Та Самсон подумав, що сила його і що хоче, те і буде робити з нею. Не мавши достатньої мудрості, він настільки «обнаглів», що ходив в стан ворога та спав з їхніми жінками, що було грубим порушенням настанов Бога, який закликав не мати нічого спільного із чужинцями, які поклонялися іншим богам і мали силу відвернути Ізраїль від істинного Бога.
Самсон тривалий час грішив і, напевно, себе заспокоював тим, що жодних наслідків за гріховне життя немає, сила є, його бояться, він знищує ворогів. Але це до пори-до-часу. Наслідки гріховного життя прийшли і вони були дуже разючі.
-     Самсон втратив свою особливу силу;
-     Його схопили і прикували як тварину;
-     Йому викололи очі (як наслідок того, що він не міг ними керувати);
-     Його заставили робити ганебну роботу, яка призначалася тільки для рабів та тварин;
-     А найгірше – він так і не реалізував своє покликання, не звільнив народ від Фелистим’янського рабства, а сам став рабом Фелистим’ян!  

 Життя Саула – царя Ізраїльського. Видається чи не найтрагічнішим через власні гріхи. Саме не бажання справлятися із своїми пороками привели його до повного краху.
Хоча для Саула починалося все дуже добре! Саме йому було суджено стати першим царем Ізраїльського народу. Саме він отримав честь, щоб Дух Божий прибував на ньому. Саме він був забезпечений всім, щоб ефективно, в комфорті виконувати свої завдання та в покірності служити Богу.
Але все вийшло навпаки. Саул не захотів в точності виконувати Божі настанови, вирішивши, що він краще знає як і що потрібно робити. Дійшло до того, що він навіть почав виконувати священнодійство, яке могли здійснювати лише священники та ставити собі пам’ятники при житі…
І коли пророк Самуїл прийшов, щоб картати Саула в його гріхах, той не розкаявся а почав виправдовуватися.
Наслідком такого життя було:
-     Царство було забрано від Саула;
-     Він помер принизливою смертю;
-     За ним назавжди закріпилася ганебна слава.

Гріх завжди приносить негативні, а інколи і трагічні наслідки. Життя цих Біблійних героїв – є підтвердженням цього. Та й, дума, наше власне життя, також може засвідчити серйозні проблеми, які ми мали внаслідок гріховної поведінки!
До гріха потрібно ставитися з великою обережністю і знаходити всі сили, щоб не грішити. А якщо наших сил не вистачає, що часто буде, схилятися на коліна та просити Божої допомоги, а Він Вірний та Праведний нам допоможе!
Праведне життя також має свої наслідки – і це наслідки добра, благословення, щастя, радості… давайте краще вибирати такий шлях. Шлях, який вибрали Йосип та Даниїл, прославивши на віки нашого Бога! Це не було легко, але за це варто було боротися!

18.08.2015

Сергій Гула

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від