Перейти до основного вмісту

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ



ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли віруючі люди живуть за стандартами цього світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя…

Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа:

А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду.
(Матвія 13:22)

Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання:

1.              щоденні справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так багато справ, нас так багато завдань – що вибач, в мене немає часу, щоб навіть 40-60 хвилин в день виділяти справі Божі, в мене немає часу, щоб написати листа щодо захисту суспільної моралі, я в же не говорю про те, щоб вийти і заявити свою позицію перед органами влади, в мене немає часу, щоб якісно виконувати свій напрямок у християнській організації, в мене немає часу, щоб приходити на професійні-християнські заходи. Ми так часто можемо почути: "не чіпайте мене – в мене немає часу"!

Друга загроза:              омана багатства – яка солодка ця наживка, чи не так? Живемо так, ніби Бог вже про нас не турбується!!!  Хочеться все більше і більше грошей (так багато сьогодні справ з різними фінансовими аферами)! Хочеться кращий телефон, кращу машину, кращу квартиру, кращі курорти, більший банківський рахунок – для чого??? Коли постійно хочеться більше і більше грошей - це чітке свідчення омани наживи… А також, підтвердженням цього є стан, коли нам все важче і важче робити щось безкоштовно, благочинно...

Чому ми сьогодні посвячуємо своє життя, як люди Божі? Чи попалися ми ось на ці омани світу, а якщо хочете диявола. Задаймо собі чесно питання: "чи все ж таки, Слово Боже, яке Бог відкрив нам, особисто, для реалізації нашого покликання – чи воно горить в серці і ми кожного дня знаходимо часу, щоб реалізовувати його? 
Проаналізуймо сьогодні свій щоденник – скільки часу ми виділили для Бога і для покликання чи цей час становить хоча б десятину всього часу?

Завжди буде загроза в життєвих клопотах, в додаткових роботах, які можуть принести нам додаткові кошти. Але має бути вольове рішення, яке потрібно прийняти особисто кожному - все ж таки - реалізувати своє життєве покликання, виділяючи для цього достатньо часу та сил!

Я знаю діла твої, що ти не холодний, ані гарячий. Якби то холодний чи гарячий ти був! А що ти теплий, і не гарячий, ані холодний, то виплюну тебе з Своїх уст... Бо ти кажеш: Я багатий, і збагатів,і не потребую нічого. А не знаєш, що ти нужденний, і мізерний, і вбогий, і сліпий, і голий! Раджу тобі купити в Мене золота, в огні перечищеного, щоб збагатитись, і білу одежу, щоб зодягтися, і щоб ганьба наготи твоєї не видна була, а мастю на очі намасти свої очі, щоб бачити. (Об’явлення 3:15-18) 

Сергій Гула


Коментарі

  1. Дякую, Сергію...дійсно, прикро іноді дивитись на віруючих..в нас є Цілий Всемогутній БОГ - Творець Всесвіту, зірки називає іменами - кожну... пам"ятає про кожного з нас, піклується... а діти забувають про Нього, головне в житті, і кудись біжать -"наймарніша марнота"..Дякувати Богу за Його милість.

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасні слова! Єдине, що не акцентовано достатньо, так це - істині форми служіння Господу. І перш за все, так зване "служіння справою". Бо така вже специфіка ментальності сьогоднішньої людині, яка часом воліє радше зробити Богоугодну справу, ніж присвятити час щоденній годинній молитві.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Сергію! Влучно, правильно, "на злобу дня"!!! омана багатства - чи не найстрашніші тенета для сучасних християн! подивишся на таких християн, які в омані багатства: ні служіння, ні багатства (що саме смішне), а тільки омана й лишається... БОГ і Його Покликання - ось, що повинно бути центром нашого життя! Все інше - СМІТТЯ!
    7. Але те, що для мене було за надбання, те ради Христа я за втрату вважав.
    8. Тож усе я вважаю за втрату ради переважного познання Христа Ісуса, мого Господа, що я ради Нього відмовився всього, і вважаю все за сміття, щоб придбати Христа,
    9. щоб знайтися в Нім не з власною праведністю, яка від Закону, але з тією, що з віри в Христа, праведністю від Бога за вірою,
    10. щоб пізнати Його й силу Його воскресення, та участь у муках Його, уподоблюючись Його смерті,
    11. аби досягнути якось воскресення з мертвих.
    12. Не тому, що я вже досягнув, або вже вдосконалився, але прагну, чи не досягну я того, чим і Христос Ісус досягнув був мене.
    13. Браття, я себе не вважаю, що я досягнув. Та тільки, забуваючи те, що позаду, і спішачи до того, що попереду,
    14. я женусь до мети за нагородою високого поклику Божого в Христі Ісусі.
    15. Тож усі, хто досконалий, думаймо це; коли ж думаєте ви щось інше, то Бог вам відкриє й це.
    (До филип'ян 3:7-15)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую Сергій! Просто в яблучко! Мене в дечому докорило!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від