Перейти до основного вмісту

Як ми служимо Господу і чи взагалі служимо?

 


Чи задавалися ви цим питанням, і як часто ви себе перевіряєте щодо цього?

Можливо, навіть хтось має питання на моє питання: «а для чого служити Богу?». Я йому вірю, молюсь, відвідую церкву, навіть даю пожертвування – цього достатньо! Для чого служити Богу? От пастора, диякони, проповідники, хай вони служать, а в мене робота, сім’я, бізнес – я не покликаний до служіння Господу!

Можливо ви так і думаєте, а що, щодо цього питання, каже Слово Боже?

Якщо його ретельно вивчати, то це неймовірно, наскільки Бог робить великий акцент на служінні – це один із найбільших наголосів, який ми зустрічаємо в Слові Божому! Що важливо і як в Старому Заповіті, так і в Новому!

Давайте розглянемо життєвий випадок звичайної людини, яка вважала достатньо мудрий підхід до свого життя:

«І промовив до них: Глядіть, остерігайтеся всякої зажерливости, бо життя чоловіка не залежить від достатку маєтку його. І Він розповів їм притчу, говорячи: В одного багача гойно нива вродила була.

І міркував він про себе й казав: Що робити, що не маю куди зібрати плодів своїх? І сказав: Оце я зроблю, порозвалюю клуні свої, і просторніші поставлю, і позбираю туди пашню свою всю та свій достаток. І скажу я душі своїй: Душе, маєш багато добра, на багато років складеного. Спочивай, їж та пий, і веселися! Бог же до нього прорік: Нерозумний, ночі цієї ось душу твою зажадають від тебе, і кому позостанеться те, що ти був наготовив?... Так буває і з тим, хто збирає для себе, та не багатіє в Бога». Луки 12:15-21

Здається, ця людина нічого неправильного не робила: він працював, сіяв та жав, і отримав хороший результат на багато років – забезпечив себе! Але Бог назвав його НЕРОЗУМНИМ! Чому? Бо він думав тільки про себе, в нього навіть і в думці не було, щоб щось робити для Бога, багатіти саме Божими справами!

Яка є та унікальна справа, якою ви багатієте у Бога? Щоб Господь в один момент Вас назвав мудрими?

Це очевидно, ця справа є – виконання свого покликання. Це те, заради чого Бог привів нас на землю. Але як дізнатися про цю унікальну, особливу працю, про своє покликання? Відповідь знаходимо у книзі Єремії 33 глава, 3 вірш: «Покликуй до мене і тобі відповім, і тобі розповім про те велике та незрозуміле чого ти не знаєш!».

Щоб дізнатися про своє покликання, про ту справу, якою ти будеш багатіти щодня – потрібно мати тісні відносини з Богом, регулярне спілкування з Ним та постійно досліджувати день за днем, що є моєю унікальною справою і як її я маю реалізовувати.

Постійне перебування з Богом – є важливим ключем реалізації свого покликання, принесення великого плоду в своєму життя, через який прославиться Бог Отець:

«Я правдива Виноградина, а Отець Мій Виноградар. Усяку галузку в Мене, що плоду не приносить, Він відтинає, але всяку, що плід родить, обчищає її, щоб рясніше родила. Через Слово, що Я вам говорив, ви вже чисті. Перебувайте в Мені, а Я в вас! Як та вітка не може вродити плоду сама з себе, коли не позостанеться на виноградині, так і ви, як в Мені перебувати не будете. Я Виноградина, ви галуззя! Хто в Мені перебуває, а Я в ньому, той рясно зароджує, бо без Мене нічого чинити не можете ви. Коли хто перебувати не буде в Мені, той буде відкинений геть, як галузка, і всохне. І громадять їх, і кладуть на огонь, і згорять. Коли ж у Мені перебувати ви будете, а слова Мої позостануться в вас, то просіть, чого хочете, і станеться вам! Отець Мій прославиться в тому, якщо рясно зародите й будете учні Мої». Івана 15:1-8

В цьому місці писанні закладена формула реалізації свого покликання та перенесення плоду для Бога, коли ми багатіємо саме в Нього! І ключове слово в цьому важливому відрізку «ПЕРЕБУВАЙТЕ».

І це пряма наша відповідальність шукати час та можливості, щоб регулярно день в день мати тривалі відносини з Богом, глибоко вивчаючи Слово Боже та активно діючи в реалізації свого покликання, служачи Йому, бо це є підстава для нашого благословіння: «І будеш ти служити Господові Богові Твоєму, і Він благословить хліб і воду твою, і усунить хворобу з посеред тебе» Вихід 23:25.

Служіння Богові, є тією основою, яка приносить благословіння в наше життя і віддаляє від нас найрізноманітніші хвороби.

Ми маємо служити Богу – бо так ми реалізуємо те життєве покликання, яке Бог заклав у нас, ще в утробі нашої матері, так ми не просто реалізуємо себе і стаємо щасливими, а найголовніше, своїм життям прославляємо Бога!

Сергій Гула

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від