Перейти до основного вмісту

ПОКЛИКАННЯ, І ЧОМУ ЛЮДИ ЙОГО НЕ РЕАЛІЗОВУЮТЬ

ПОКЛИКАННЯ, І ЧОМУ ЛЮДИ НЕ РЕАЛІЗОВУЮТЬ ЙОГО

Чи народжується людина просто так на цю землю? Чи людина просто так проживає заради того, щоб прожити життя? Чи людина народжується, щоб багатіти та насолоджуватись?
Людина не просто так народжується!!! Людина це витвір – Всевишнього Бога! Людина – це творіння Небесного Батька. Людина це корона творінь Господа.
Так як все, що було створено Творцем, має своє призначення, так само і людина має своє призначення. І оскільки людина є індивідуальністю, створеною з унікальними особливостями, які не схожі на інших людей, так само і людина має своє, унікальне покликання.
Псалом 138:13 – Давид говорить, що Ти, Боже формував мене, ще з утроби матері моєї. Бог вже від самої утроби матері, формує покликання кожної людини.
Життя людини є не просто посадити дерево, викопати колодязь, побудувати будинок – ні, покликання людини є унікальним і неповторним. І людина може його осягнути і здійснити будучи в тісному зв’язку зі своїм Творцем, щоб він відкрив їй це покликання, дав мудрість як його реалізовувати, дав необхідні сили та ресурси. А що найголовніше – сформував характер, який здатний в точності явити Божу славу, адже реалізація Божого покликання – це явлення Бога на землі.
Реалізація покликання – ось справжнє щастя для кожної людини!   
Реалізацію покликання можемо бачити на прикладі життя апостола Павла – найвеличнішого апостола, який написав більше, аніж третину Нового Заповіту. Галатам 1:15 – Коли ж Бог, що вибрав мене від утроби матері моєї і покликав благодаттю своєю! Тут ми бачимо, що Бог вибирає людину на її покликання – і апостол Павло погодився на це покликання (людина маючи свободу вибору – може жити власним життям, так як вважає за потрібне, не реалізовуючи Божого покликання), він досяг великих плодів і став одним із найвидатніших людей, який знав світ до цього і після нього.

А чому люди не реалізовують Божого покликання?  

1. Вони не знають Бога особисто - Того, Хто є автором людського покликання;
2. Вони не шукають, не запитують в Господа, власного покликання, вони просто його не знають;
3. Навіть знаючи своє покликання, люди свідомо чи не свідомо відмовляються його виконувати – воно потребує багато жертв, а люди не хочуть платити ціну, жертвувати, хочуть жити комфортно;
4.  Важкий, «необрізаний» характер, людина шукає свого, людина не володіє собою, є надто емоційною, компромісною, неслухняною, недисциплінованою, легковажною – цей список можна продовжувати;
5. гріховність. Повальна більшість людей живуть в різноманітних гріхах, не хочуть з ними боротись і залишати їх. Їм подобається гріх, або вони в такій залежності, що вже самі не можуть звільнитись від нього.

Це основні причини, є ще додаткові, але якщо вирішити ці проблеми, і палко шукати і бажати реалізувати Боже покликання, питаючи в Нього постійно куди і як дальше рухатись – нема сумніву людина багато зробить для Господа і людей, залишивши свій вагомий слід в історії людства.

Вивчіть життєвий шлях Матері Терези – це один із найяскравіших прикладів реалізації Божого покликання!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від