Перейти до основного вмісту

ЯК ВСЕ Ж ТАКИ МОЛИТИСЬ ЗРАНКУ?

ЯК ВСЕ Ж ТАКИ МОЛИТИСЬ ЗРАНКУ?

Найперше необхідно усвідомити, що для людини, особливо віруючої – нема важливішої справи на землі, як спілкування з Небесним Батьком, як молитва, ми живемо і дихаємо Богом, а Його життя в наше життя приходить шляхом молитви.
Коли ми зробимо загальний аналіз Біблії, то побачимо, що найсерйозніший успіх та благословення людей або цілого народу залежало від того, чи перебував народ, людина з Богом, чи знаходив він час, щоб молитись кожного дня.
Навіть згадаючи Ісуса, Він був сином Божим, але мав велику потребу, щоб бути довго в молитві з Богом, кожного ранку, рано в ранці, він вставав (коли навіть ще апостоли спали), Він ішов і молився, ішов на гору, щоб ніяка суєта і ніхто не заважав Йому з’єднатись з Небесним Батьком.
Або історія двох царів Осії та Седекії, які правили один за одним, та от Осія був надзвичайно успішним царем, а Седекія – був ганьбою для свого народу, який був винищений через нього. А різниця між ними була проста – Осія завжди шукав Бога, молився багато, нічого важливого не робив перш не помолившись, а про Седекію написано – він не мав часу, щоб шукати Бога, щоб молитись. Задаймо собі питання, чи ми маємо час, щоб шукати Бога щодня, щоб перебувати в молитві, ми маємо час для всього, а от на найважливіше – в нас нажаль часу нема, або виділяємо 20 хвилин в день – це несерйозно!!!

Так що ж все ж таки потрібно, щоб нам молитись щодня?

1-   Розуміння, що спілкування з Богом, перебування в Його присутності є найважливішою справою в нашому житті (я не говорю, що потрібно тільки молитись цілими днями, але хоча б десятину Богу маємо виділяти – 2 години в день);
2-   Усвідомлювати, що щастя в житті, сила, здоров’я, і все що потрібно людині – приходить від Бога, саме шляхом молитви (а як багато людей сьогодні, які безсилі, в депресіях, в хворобах, нещасні – і навіть віруючі люди, а все тому, що не хочуть платити жертви, щоб ранком вставати – і перебувати з Господом – Він джерело всього, необхідно підключитись до цього джерела, пити з нього);
3-   Бути готовим платити жертву. Люди сьогодні дуже люблять комфорт, а особливо, щоб спати багато, дивитись телевізор, сидіти за інтернетом, грати в ігри… а от платити жертви – не готові. А без жертви в нашому житті чогось суттєвого неможливо досягти. І молитва це жертва, і потрібно бути готовим, щоб класти її, і Бог обов’язково зглянеться на вашу жертву, і відвідає Вас, а коли Бог відвідує людину – вже більше нічого не потрібно – це найпрекрасніший стан людини, для якого вона була створена – стан любові Небесного Батька;
4-   Спеціально виділити час для молитви, найкраще ранком, коли вас ніхто не буде турбувати, коли ви відпочили, і у вас ясний розум. Можна наприклад з 6.00 до 8.00 або з 5.00 до 7.00, щоб встигти до роботи підготуватись чи до навчання;
5-   Захистити цей час, багато що буде посягати на цей час, найперше диявол, оскільки він розуміє, що молитва – це найнебезпечніший час для нього, і найблагословенніший час для вас. Тому необхідно рано лягати, щоб рано встати, а якщо ви будете не досипати, то вам буде дуже важко встати зранку, тому старайтесь лягти до 22.00. (причому, скільком б я людьми не спілкувався на цю тему, всі говорять, що вони «сови» – всі поголовно мені це розказують, а я вам говорю, що це обман сатани, він зацікавлений в тому, щоб ви тратили нічний час і, як правило, на пусті речі!!!, головне, щоб не змогли встати ранком та молитись, і я був колись так званою «совою», але коли усвідомив цю уловку сатани, я за місяць часу став «жайворонком», просто почав лягати в 21.30, якби мені це незвично було, і якби мені спати не хотілось, і заставляв себе вставати в 5.00, після таких тренувань, вже за тиждень, я тільки в 21.30 доходив до подушки – одразу ж засинав, а в 5.00 ставав дуже бадьорим та виспаний, головне дисципліна, і організм звикає до всього);
6-   Постійність – бути постійним в молитві – одна з найважливіших завдань, ніякого ефекту нема, коли ви сьогодні помолились, а на три дні випали, а потім знову помолились, але вже 25 хвили…, це несерйозно – щоранку – це ваше прагнення і завдання – спілкування з Батьком;
7-   Розуміти, що ви рано встаєте, не тому, що це обов’язок чи щоб щось отримати, ні, а тому, що ви любити Бога, і хочете х ним проводити час, говорити Йому прекрасні слова, співати Йому, і розуміти, що ви сильно нуждаєтесь в Ньому.  

Слово Боже про молитву:

Матвія 26:41
Пильнуйте й моліться, щоб не впасти в спокусу, бадьорий бо дух, але немічне тіло.

Луки 21:36
Тож пильнуйте, і завжди моліться, щоб змогли ви уникнути тяжких випробувань, що мають бути, та бути готовим стати перед Сином Людським!
Марка 6:46
Ісус, їх відпустив, та й пішов помолитись на гору.

1Солунянам 5:17
Безперестанку моліться!

Юди 1:20
А ви, улюблені, будуйте себе найсвятішою вашою вірою, моліться Духом Святим

Марка 11:24-25
Через це говорю вам: Усе, чого ви в молитві попросите, вірте, що одержите, і сповниться вам. І коли молитесь, то прощайте, як маєте що проти кого, щоб і Отець ваш Небесний пробачив вам прогріхи ваші.

Луки 6:12
І сталось, що часу того Він вийшов на гору молитися, і перебув цілу ніч на молитві до Бога.

Римлянам12:12
Тіштесь надією, утиски терпіть, перебувайте в молитві

Колосянам 4:2
Будьте тривалі в молитві, і пильнуйте з подякою в ній!

Якова 5:16
Бо дуже могутня ревна молитва праведного!

Откровення 8:4

І знявся дим кадильний з молитвами святих від руки Ангола перед Бога.

Кінець же всьому наблизився. Отже, будьте мудрі й пильнуйте в молитвах!
1Петр.4:7 

Коментарі

  1. Спасибо за приглашение к прекрасной теме. Одним из самых ярких событий в первые два года с момента покаяния было понимание молитвы. Помню мне попалась книжечка, в которой автор заявил, что каждый раз в молитве оказывается перед престолом благодати. Это было вызовом. Я как-то сердцем почувствовал, что меня приглашают в большее, чем я знаю. Месяца два, я молился по час-полтора стараясь пробиться к престолу. Речь шла о том, чтобы переживать каждый раз присутствии Духа и в Его присутствиии с Ним общаться. Это разные уровни общения с Господом. В первом случае, ты ничего не чувствуешь и только что-то просишь, во втором переживаешь Дух Божий в соответствии с тем, что говоришь и что делаешь. Вначале было сложно и не всегда получалось. Потом все чаще молитва достигала цели, хотя на это уходило приличное количество времени. С опытом время и прилагаемые усилия сокращались. Потом вообще все поменялось и в себе и в жизни. "Молитва - матерь добродетелей". Благословений!

    ВідповістиВидалити
  2. Я согласна с тем, что молитва важна!!! Но Богу не нужна жертва,он хочет видеть сокрушённый дух, и живое общение нельзя ограничить системой.
    Иисус и Осия молились, потому что были поклонниками и ощущали внутреннюю потребность в Боге.Горячая любовь к Богу всегда будет влечь к общению с Ним!

    ВідповістиВидалити
  3. Римлянам 12:1 - надайте свої тіла Богу в жертву живу, святу та благугодну!!!

    Без жертви в цьому світі, а особливо в християнстві - нічого не буде!!!

    І навіть, щоб мати сокрушений дух - треба жертвувати собою, своїми поглядами, своєю емоційністю!!!

    Так, саме велика любов до Бога багатоьх змушує платити жертву, щоб шукати Бога, не досипання (щоб рано встати, коли хочеться спати, і щоб суєта не заважала, і щоб мати достатній час з Богм - не 30-40 хв - а набагато більше), не доїдати - тобто поститись!!!

    Але все це ми робимо, тому що ми дуже любимо Господа.

    А який признак любові, якщо ніхто не готовий жертвувати???

    Навіть в сім"ї - якщо чоловік любить дружини, а не жертвує собою заради неї, заради дітей, щоб відмовлятися від того, що він любить, а виділяти час для свої домашніх - це жертва, це ознака любові!!!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від