Шок у більшості глядачів вчорашнього Євробаченням викликала перемога бородатоі співачки.
Для кого шок, а для кого чітко продумана та зрежисована стратегія.
Євробачення давно перестало бути тільки пісенним конкурсом. Захід перетворився на потужний піар. Адже глядацька аудиторія конкурсу настільки велика, що навіть видатні політичні і спортивні події недотягують до відповідних рейтингів. Ось цим і активно користуються ті, хто хочуть пропагувати свої "прогресивні ідеї".
Як так, що на те, що противно глянути, перемагає у змаганні краси мистецтва та співу? Хтось скаже випадковість, хтось скаже спецефекти, хтось, навіть, скаже талант... Але ні! Продумана стратегія реклами і піару неприйнятноі поведінки, паскудства та збочення, щоб це з часом стало не тільки прийнятним, але і модним - ось основне завдання використання конкурсу Євробачення!
Вчора співали, що мама і мама, тато і тато - це класно! Сьогодні красивий піар, і не просто піар, а ефектна перемога, трансвеститцтва. А завтра гарний чоловік із дитиною з відповідними рухами, щоб вже здавалося, що педофілія - це добре, це те, що потрібно! А судді допомагають, оскільки 50% "потрібного" рішення дають вони, ну і плюс 1 голос будь-якого глядача, а це вже не проблема. Ось вам і формула "потрібного" успіху...
Жаль, що ми є свідками цього, але маємо розуміти особливості останнього часу і будувати свої стратегії як зберегти здорову та природню сім'ю, де є тато, мама та діти. І це реальна битва в якій ми маємо стати переможцями - і нехай нам в цьому допоможе Бог!
Для кого шок, а для кого чітко продумана та зрежисована стратегія.
Євробачення давно перестало бути тільки пісенним конкурсом. Захід перетворився на потужний піар. Адже глядацька аудиторія конкурсу настільки велика, що навіть видатні політичні і спортивні події недотягують до відповідних рейтингів. Ось цим і активно користуються ті, хто хочуть пропагувати свої "прогресивні ідеї".
Як так, що на те, що противно глянути, перемагає у змаганні краси мистецтва та співу? Хтось скаже випадковість, хтось скаже спецефекти, хтось, навіть, скаже талант... Але ні! Продумана стратегія реклами і піару неприйнятноі поведінки, паскудства та збочення, щоб це з часом стало не тільки прийнятним, але і модним - ось основне завдання використання конкурсу Євробачення!
Вчора співали, що мама і мама, тато і тато - це класно! Сьогодні красивий піар, і не просто піар, а ефектна перемога, трансвеститцтва. А завтра гарний чоловік із дитиною з відповідними рухами, щоб вже здавалося, що педофілія - це добре, це те, що потрібно! А судді допомагають, оскільки 50% "потрібного" рішення дають вони, ну і плюс 1 голос будь-якого глядача, а це вже не проблема. Ось вам і формула "потрібного" успіху...
Жаль, що ми є свідками цього, але маємо розуміти особливості останнього часу і будувати свої стратегії як зберегти здорову та природню сім'ю, де є тато, мама та діти. І це реальна битва в якій ми маємо стати переможцями - і нехай нам в цьому допоможе Бог!
Коментарі
Дописати коментар