Перейти до основного вмісту

Духовний дороговказ

Очевидно, що кожна людина або шукає, або вже має для себе напрямок свого духовного життя. І це, дійсно, одне із найважливіших питань, яке потрібно з’ясувати – яке моє духовне життя?
Чи є таке особливе місце в Біблії, яке можна вважати духовним дороговказом для кожної людини. Тобто, такі чіткі рекомендації, щоб ми могли як найкраще прожити духовним, а як наслідок і земним життям?
Одне із таких, чітко виражених, місць із Святого Письма є уривок із книги Йова – 22 глава з 21 вірша:

Заприязнися із Ним, та й май спокій, цим прийде на тебе добро. Закона візьми з Його уст, а слова Його в серце своє поклади. Якщо вернешся до Всемогутнього, будеш збудований, і віддалиш беззаконня з наметів своїх. І викинь до пороху золото, і мов камінь з потоку офірське те золото, і буде тобі Всемогутній за золото та за срібло блискуче тобі! Бо тоді Всемогутнього ти покохаєш і до Бога підіймеш обличчя своє, будеш благати Його й Він почує тебе, і ти обітниці свої надолужиш. А що постановиш, то виповниться те тобі, й на дорогах твоїх буде сяяти світло. (Йов 22:21-28)

Одні із найпрекрасніших рекомендацій, які можна знайти в Божому Слові! І що найголовніше – дуже практичні, які рекомендують, що нам потрібно робити, щоб нам було добре, а саме:
1) Заприятелювати з Богом! Як би це цікаво не звучало, але саме така є перша рекомендація – познайомитися з Господом і стати найкращими друзями. Саме це є найнадійнішим джерелом життєвого миру та спокою;
2) Дізнатися, а які Божі настанови та заповіді є для мого життя, щоб мені прожити успішно! Бог є нашим Творцем – і саме Він найкраще знає інструкцію до такого надскладного творіння, де є не тільки тіло, але і душа, і що найголовніше – дух;
3) Слова Божі, які ми шукаємо на конкретну відповідь, життєву обставину необхідно зберігати в самому серці. Для того, щоб коли прийдуть життєві бурі – ніщо і ніхто не зміг нас поколивати!
4) Щоб не було в житті, скільки б ми раз не відходили від Бога, від Церкви, від Святого Письма – вертаємося назад – Отець Небесний нас ЗАВЖДИ чекає! І це одна з найпрекрасніших істин про Бога – Він нас дуже любить і буде завжди чекати, щоб ми навернулися до Нього! І саме від цього приходить найкраще збудування життя!;
5) Головне – це не робити основою свого життя гроші та золото. Це прах, це лише речі, які допомагають нам робити економічно-торгівельні розрахунки. І по-суті все. Не можна надіятися на гроші, прагнути всім своїм життям накопичувати їх і зберігати їх. Не можна це робити головним сенсом і мотивом свого існування – ні! Наш головний мотив і сенс життя у тому, щоб пізнати нашого Творця, встановити з Ним близькі відносини та реалізувати своє життєве покликання!
6) Якщо будемо це робити – то сам Господь стане найвищою дорогоцінністю для нас і саме це є найвищим благом для кожної людини!
7) І чи не найголовніше, а точніше – найголовніше – від цього приходить щира та глибока любов до Бога! Набути любов, кохання до нашого Небесного Отця – це вище всього, це те, що так сильно потребує наше серце, душа та дух! Це найбільша потреба людини – любити і бути улюбленою! Любити Бога – ніщо в житті не може бути найбільш важливішим: Він - наш сенс життя, Він - наше дихання, Він - наша основа, Йому належить наше серце!

Друзі, любімо Господа найсильніше та найвідданіше у своєму житті, давайте будемо спраглими за близькими і рідними відносинами з нашим Батьком – і це буде найпрекраснішим і найвірнішим дороговказом нашого життя!

Сергій Гула



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від