Перейти до основного вмісту

Духовний дороговказ

Очевидно, що кожна людина або шукає, або вже має для себе напрямок свого духовного життя. І це, дійсно, одне із найважливіших питань, яке потрібно з’ясувати – яке моє духовне життя?
Чи є таке особливе місце в Біблії, яке можна вважати духовним дороговказом для кожної людини. Тобто, такі чіткі рекомендації, щоб ми могли як найкраще прожити духовним, а як наслідок і земним життям?
Одне із таких, чітко виражених, місць із Святого Письма є уривок із книги Йова – 22 глава з 21 вірша:

Заприязнися із Ним, та й май спокій, цим прийде на тебе добро. Закона візьми з Його уст, а слова Його в серце своє поклади. Якщо вернешся до Всемогутнього, будеш збудований, і віддалиш беззаконня з наметів своїх. І викинь до пороху золото, і мов камінь з потоку офірське те золото, і буде тобі Всемогутній за золото та за срібло блискуче тобі! Бо тоді Всемогутнього ти покохаєш і до Бога підіймеш обличчя своє, будеш благати Його й Він почує тебе, і ти обітниці свої надолужиш. А що постановиш, то виповниться те тобі, й на дорогах твоїх буде сяяти світло. (Йов 22:21-28)

Одні із найпрекрасніших рекомендацій, які можна знайти в Божому Слові! І що найголовніше – дуже практичні, які рекомендують, що нам потрібно робити, щоб нам було добре, а саме:
1) Заприятелювати з Богом! Як би це цікаво не звучало, але саме така є перша рекомендація – познайомитися з Господом і стати найкращими друзями. Саме це є найнадійнішим джерелом життєвого миру та спокою;
2) Дізнатися, а які Божі настанови та заповіді є для мого життя, щоб мені прожити успішно! Бог є нашим Творцем – і саме Він найкраще знає інструкцію до такого надскладного творіння, де є не тільки тіло, але і душа, і що найголовніше – дух;
3) Слова Божі, які ми шукаємо на конкретну відповідь, життєву обставину необхідно зберігати в самому серці. Для того, щоб коли прийдуть життєві бурі – ніщо і ніхто не зміг нас поколивати!
4) Щоб не було в житті, скільки б ми раз не відходили від Бога, від Церкви, від Святого Письма – вертаємося назад – Отець Небесний нас ЗАВЖДИ чекає! І це одна з найпрекрасніших істин про Бога – Він нас дуже любить і буде завжди чекати, щоб ми навернулися до Нього! І саме від цього приходить найкраще збудування життя!;
5) Головне – це не робити основою свого життя гроші та золото. Це прах, це лише речі, які допомагають нам робити економічно-торгівельні розрахунки. І по-суті все. Не можна надіятися на гроші, прагнути всім своїм життям накопичувати їх і зберігати їх. Не можна це робити головним сенсом і мотивом свого існування – ні! Наш головний мотив і сенс життя у тому, щоб пізнати нашого Творця, встановити з Ним близькі відносини та реалізувати своє життєве покликання!
6) Якщо будемо це робити – то сам Господь стане найвищою дорогоцінністю для нас і саме це є найвищим благом для кожної людини!
7) І чи не найголовніше, а точніше – найголовніше – від цього приходить щира та глибока любов до Бога! Набути любов, кохання до нашого Небесного Отця – це вище всього, це те, що так сильно потребує наше серце, душа та дух! Це найбільша потреба людини – любити і бути улюбленою! Любити Бога – ніщо в житті не може бути найбільш важливішим: Він - наш сенс життя, Він - наше дихання, Він - наша основа, Йому належить наше серце!

Друзі, любімо Господа найсильніше та найвідданіше у своєму житті, давайте будемо спраглими за близькими і рідними відносинами з нашим Батьком – і це буде найпрекраснішим і найвірнішим дороговказом нашого життя!

Сергій Гула



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…