Перейти до основного вмісту

Не шукати свого?

Всі шукають свого. Шукають гарного заможного та щасливого життя. Здається, що це нормально, так має бути! Кожна людина повинна ж бути зацікавлена, щоб шукати собі добра… Але чи це, дійсно, нормально? Чи так передбачав Бог, що створив нас?
В одному із відривку послання Апостола Павла можемо знайти достатньо радикальні слова:

Бо я однодумця не маю ні одного, щоб щиріше подбав він про вас. Усі бо шукають свого, а не Христового Ісусового.
Филипянам 2:20-21

Чомусь для нас, для людей так важко зробити своїм акцентом життя пошуки Бога і Його діл, а не свого збагачення, своєї слави, визнання, пошани, свого добра... ми вирішили ставати особистими ковалями свого щастя. Ми не знаємо, тай в принципі не хочемо знати як же шукати Бога. Як відректися від свого і почати прагнути Божого…
Але необхідно навчитися шукати того, що є істинним та вічним! Варто здійснити переоцінку власного життя, щоб шукати в житті найперше, що Бог приготував нам від початку. Варто постійно шукати Його, а також прагнути творити Господні діла у своєму житті!  
Хтось справедливо може зауважити: «як же ж нам шукати Боже і самого Бога? Нам зрозуміло, наприклад, як шукати хорошу роботу, університет, ресурси, які дають можливість заробити на життя... А от щодо того як знайти Бога і Боже – проблема. Не вже нам необхідно відмовитися від того, щоб працювати на роботі, вчитися в університеті, покинути сім’ю, щоб шукати Боа? Відповідь на ці питання – звичайно, що ні! Очевидно, що не потрібно йти в монастир і шукати Бога. Але інше питання звучить так: «а чи ви впевнені, що те, що ви зараз робите хоче Бог? Тож, як шукати Боже, у звичайних, немонастирських умовах? 
Найперше, варто дивитися на приклад мужів Божих та самого Ісуса Христа, як вони шукали Бога. А це найперше серйозна та тривала молитва. Глибока, посвячена молитва – є першим ключем, щоб знайти Бога та зрозуміти, що Він очікує від нас!
Друге – у нас має бути внутрішнє, серцеве рішення, що ми будемо своє життя будувати так, щоб догоджати Богу, служити Йому, а не собі. Тобто виробити правильну установку свого життя – найперше шукати Бога і те, чого Він бажає для нас!  
Наступне - це сильне бажання нашого серця шукати Бога! Чи горить в нашому серці бажання творити діла Божі? Не варто обманюватися - те, чого ми найбільше бажаємо – те і ми досягаємо. Якщо в нашому серці не горить бажання робити щось для Бога і шукати Його, очевидно, що ми і не будемо знати Бога і того, що Він приготував для нас!
Четверте - а що ми робимо для того, щоб знати, що є воля Божа. Скільки часу ми виділяємо для того, щоб шукати Бога та те, чого прагне Його серце для нас? Прагне Його серце… Наскільки часто ми запитуємо це в Господа? А якщо Господь нам це відкриє - чи готові ми це робити?
П’яте - про що ми думаємо? Чим наповненні наші думки? Чи постійно, кожного дня ми думаємо про Бога і Його діла? Чи захоплюють нас ці думки? Чи штовхають вони нас до відповідних дій? Чи наші думки наповнені тільки тим, як вижити, збагатіти, отримати статус та славу?
Завжди будуть спокуси і необхідності догоджати собі та шукати свого. Але фундаментальні принципи нашого життя завжди повинні диктувати одне: найперше всього шукати Бога і Боже! Пам’ятаючи, що Він сам сказав:

І не шукайте, що будете їсти, чи що будете пити, і не клопочіться. Бо всього цього й люди світу оцього шукають, Отець же ваш знає, що того вам потрібно. Шукайте отож Його Царства, а це вам додасться!
Луки 12:29-31 

Варто стати людиною, яка прагне творити діла Божі і докладає всі зусилля, щоб кожного дня шукати Бога – в цьому і є істинна життя, в цьому, і є справжнє щастя для кожної людини…


Сергій Гула

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від