Перейти до основного вмісту

Як звільнитися від гріха або хто є Спасителем?

Гріх манить своєю спокусою. Гріх, дуже часто, подобається. Гріх має красиву обгортку… Та всі, практично, розуміють, що природа гріха є руйнівною для людини. Чи це обман, чи злоба, чи образа, чи п’янство, чи куріння, чи наркота, чи корупція, чи блуд, чи злодійство – список можна продовжувати до безкінечності – всі ці пороки обов’язково руйнують!
Правда також і в тому, що не всі можуть звільнитися від цих гріхів. Можливо людина б і хотіла - та не може! Гріх – має силу. І чим більше людина знаходиться в гріховному стані, тим і більша залежність від цього руйнівного явища.
Розуміння того, що потрібно звільнятися від гріха – є, по-суті, першим і необхідним кроком, щоб звільниться від порочної практики, яка руйнує не тільки власне життя, але життя рідних.
І чим швидше починаєш це розуміти і вживати хоч якихось кроків до звільнення від гріха, тим і швидше прийде звільнення. З цього випливає наступне правило – потрібно якомога швидше залишати гріховну практику. Чим менше часу у гріху – тим і менша залежність!
Але саме по собі звільнення не відбувається! Оскільки гріх і прокляття є духовною залежністю, то і звільнення відбувається в духовному вимірі.
В цьому напрямку і є унікальність місії Ісуса Христа - Спасти людей від їхніх гріхів. Саме це було одним із головних завдань Христа, коли Він прийшов на землю – показати шлях спасіння від рабства гріха, як сказано в Біблії:

"Бо спасе Він людей Своїх від їхніх гріхів..." Євангелія від Матвія 1:21

Своїм життям та воскресінням Він явив спасаючи силу для кожної людини від рабства гріха. Коли людина по вірі приймає істинну, що Ісус жив і воскрес заради її спасіння – приходить духовне звільнення.
А для початку цього звільнення обов’язковою і най необхіднішою умовою для кожного є усвідомлення в необхідності розкаєння та покаяння за власні гріхи. Саме чітке усвідомлення хибності своєї поведінки та щирий сум та жаль є важливою вихідною духовною точкою до звільнення від рабства гріха.
Наступним кроком має бути визнання своєї потреби в силі Христа та прохання про допомогу. Він, а не ми самі, може звільнити нас від сили гріха, Він звільняє від прокляття.
І найголовніше – бажання і усвідомлення, що власного майбутнього не може бути без Ісуса, бо Він:

Дорога, і правда, і життя... Євангелія від Івана 14:6

Отож, коли гріх чи прокляття мучить Вас - варто знати, що є Спаситель від цього зла - і це Ісус Христос, якого
Варто знайти!


Молитва звільнення від гріха:

«Бог Отець, я приходжу до Тебе в молитві
в Ім’я Ісуса Христа. Я знаю, що є грішником
і не можу змінити ні себе, ні життя навколо себе.
Я маю потребу у Твоєму прощенні і Твоїй допомозі.
В Ім’я Ісуса прошу: прости мої гріхи.
Я вірю в те, що Ісус Христос є Божим Сином,
що Він взяв на Себе мої гріхи й хвороби,
був розіп’ятий на Голгофському хресті,
помер і воскрес на третій день.
Я запрошую Тебе, Ісус, увійди в моє серце,
стань моїм особистим Господом і Спасителем.
Я віддаю Тобі своє життя і самого себе.
Отче, я дякую Тобі за Ісуса і за Його викупну жертву,
за вічне життя , яке Ти дарував мені. Амінь»


Сергій Гула

Коментарі

  1. Чому після багаторазової молитви не приходить звільнення, якщо я є віруючою людиною, служу Богу і не уявляю своє життя без нього, ніколи не хочу і не хотів робити ніяких гріхів, але є залежність від одного гріха, якого я не хочу робити. Якщо я хочу жити повноцінним життям і повністю служити Богові, то чому Ісус Христос не звільняє від гріха і не виконується ці слова з Писання уже майже рік?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Є гріхи, від яких, дійсно, важко звіьнитися. І часто тому, що ми не возневиділи його повністю, і ще ця спокуса гріха нас манить - і тому не відбувається звільнення. Христос все зробив зі свого боку, нам потрібно ще працювати над собою, щоб не бажати його

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від