Перейти до основного вмісту

Коронавірус – Бог в контролі?



Від Матвія 24:6-7

Ви ж про війни почуєте, і про воєнні чутки, глядіть, не лякайтесь, бо статись належить тому. Але це не кінець ще.  Бо повстане народ на народ, і царство на царство, і голод, мор та землетруси настануть…

Чи Бог знає про  те, що зараз відбувається у Світі і про поширення коронавірусу? – Очевидно, що так!

Чи Бог в контролі того, що відбувається? – Очевидно, що так?

Чи Бог може зупинити поширення пандемії коронавірусу та його трагічні наслідки? – Очевидно, що так!

То чому Бог цього не робить?

Бо коронавірус – є наслідком діяльності людини. І ця пандемія є лише початком виконання пророцтв, які є у Біблії про кінець цього Світу! І це має трапитись. І це, на жаль, лише початок тих несприятливих подій, які потрясуть всю Землю.

Ми повинні усвідомити – що живемо в останній час, коли до другого пришестя Ісуса Христа залишилося дуже мало. Який прийде за своїми людьми, своєю Церквою, а інші залишаться для страшного суду і вічні муки – Книга Одкровення Івана Богослова.

Що маємо робити?

Зберігати спокій і повну довіру Богові!

# Від Івана 14:27
Зоставляю вам мир, мир Свій вам даю! Я даю вам не так, як дає світ. Серце ваше нехай не тривожиться, ані не лякається!

Ходити в Церкву.

Я переконаний, що жоден вірус неповинен закрити церкву! Бо церква – це інституція БОГА на землі – не держави, чи людини, навіть, якщо це керівник церкви.
Чи Бог тримає нас в своїх руках – так! Чи Ісус є нашим цілителем – так! Чи Він знає кому потрібно захворіти і бути зціленим – так! Чи Він тримає життя і смерть у своїй руці – так! ТО ЧОГО НАМ БОЯТИСЯ?

Хтось каже, щоб не бути спокусою для Світу цього. Якщо ось цей хтось не знає – Церква від самого початку її створення була і є спокусою для Світу і Світ та диявол завжди шукали і шукають можливості закрити Церкву! Це потрібно розуміти – як і те, що саме Церква є останньою надією цього Світу на спасіння.

Звичайно, можна перейти на онлайн-формат молитви, зборів, причастя, покаяння і потім навіть не помітити повне розмиття суті та основи Церкви – спільності та єдності – фізичної єдності. Як довго чоловік, дружина і діти будуть залишатися міцною сім’єю по онлайн формату – хай кожен дасть собі відповідь сам!

Якщо людина не вірить в Бога?

Необхідно негайно примиритися з Богом та покаятися в своїх гріхах, визнавши Ісуса Христа своїм Господом та Спасителем, бо якщо ні – всі жахіття кінця Світу за відсутності надії та миру Божого, перетворяться в справжнє земне життєве пекло.

І на завершення:

Це час наших серйозних відносин з Богом та перевірки в Кого і в що ми віримо!
Це час тривалої та ретельної молитви.
Це час для прийнятого рішення повністю і до кінця довіряти Богу!
Це час для тривалого перебування в читанні Слова Божого!
Це час очікування приходу нашого Господа Ісуса Христа!

Сергій Гула




Коментарі

  1. Гарний, піарний пост, як і більшість до цього.
    Відповідь проста:
    https://slovoproslovo.info/vidpovidalnist-czerkov-za-porushennya-karantynu-yak-zahystytysya/
    Рада церков підтримала таке рішення. Навіть та церква, в яку Ви ходите.
    Досить думати тільки про себе і свій авторитет, почніть поважати людей і любити, від найбіднішого до президента України.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від