Перейти до основного вмісту

ЧОМУ ВИCТОЯВ КИЇВ І ПЕРЕМОЖЕ УКРАЇНА?


Для нас, українців, є дуже важлива умова для досягнення миру та перемоги нашої країни! І це те, що може робити кожен: Молитва!

Наша молитва за місто, країну, де ми живемо, відіграє дуже важливу роль для миру та благополуччя цього міста, всієї країни!

Ми знаходимо важливе підтвердження цьому у Книзі Єремії 29 глава у 7 вірші:

«Робіть добрі справи для міста, де ви живете, моліться Господу за місто, в якому ви живете, бо якщо в місті буде мир та благополуччя, то мир і благополуччя буде і у вас».

Чому саме молитва відіграє таку важливу роль?

Треба розуміти, що молитва є духовним інструментом звернення до Бога та духовним інструментом для боротьби.

Так, в книзі до Ефесян 6 главі у 12 вірші знаходимо наступні  твердження: «Бо ми боремося не проти тіла і крові людської, а проти правителів, проти влади, проти вселенських сил цього темного віку та піднебесних духів злоби».

 

А практичне вираження цієї боротьби ми знаходимо в Книзі Пророка Даниїла: “Тими днями я, Даниїл, був у жалобі три тижні часу. Любої страви я не їв, а м’ясо й вино не входило до моїх уст, і намащуватися не намащувався я аж до виповнення цих трьох тижнів часу.

А Ангол промовив до мене: Не бійся, Даниїле, бо від першого дня, коли ти дав своє серце, щоб упокоритися перед лицем твого Бога, були почуті слова твої, і я прийшов ради твоїх слів. Але князь перського царства стояв проти мене двадцять і один день, і ось ангел Михаїл, один із перших начальників, прийшов допомогти…” (Дан 10:2-13).

Тобто, бачимо тут, що Даниїл, який проживав за час Перського царя Дарія, довго молився за те місце, де він жив. Але не міг отримати тривалий час відповідь на свою молитву і піст. І це було не тому, що Бог його не чув. Бог чув Даниїла з першого дня, але князь перського царства не давав можливості відповіді на молитву Даниїла, допоки Архангел Михаїл не переміг цього духовного князя.

А чи ви знаєте, що Архангел Михаїл вважається небесним покровителем Києва?

А чи ви знаєте, що активне битва і оточення міста Києва російськими окупантами тривало трохи більше 21 дня у березні 2022 року, а вже на 2 квітня 2022 року Київ та Київська область були повністю звільнені від російських окупантів.

Співпадіння? Не думаю! Бо в Києві дуже багато церков: і протестантських, і католицьких, і православних та багато віруючих, які день і ніч молилися і постилися, щоб столиця України не була захоплена московською ордою. Бо падіння Києва, означало падіння і всієї України, але Бог захистив нашу столицю від російських окупантів та нелюдів, даруючи нам поетапне звільнення України.

Тож, молитва віруючих людей, церков до Господа та регулярні пости дадуть нам перемогу у духовному світі над московським атеїстичним безбожним духом злоби, внаслідок чого прийде мир та добробут в Україну!

Українці, продовжуймо ревно молитися і поститися, і Бог дарує нам перемогу та мир! Бо перемога від Господа!

 

Сергій Гула

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від