Перейти до основного вмісту

О, КОЛИ Б ТИ БУВ ГАРЯЧИЙ - АБО ЯК НЕ ВТРАТИТИ СПАСІННЯ

(ми завжди втрачаємо те, чим не дорожимо)

Загроза втратити спасіння для віруючої – є найбільшою загрозою серед всіх інших загроз, які завжди будуть.

І Христос чітко про це знав, що багато людей отримають спасіння, і дуже багато його втратять, і тому в багатьох місцях писаннях попереджував – роби все, щоб не втратити спасіння! Тому що втратити його легко.
Більш того, в 2 посланні Петра 2:20 написано, що краще людині не пізнавати дороги праведності, аніж пізнати і вернутися до переднього нечестивого життя, буде такій людині гірше попереднього!  
Більше того в 3 главі книги Откровення 11 вірш, Ісус каже, що прийде незабаром, тримай, що ти маєш, щоб твого вінця хто не забрав. Виявляється є ті, хто зацікавленні забрати нашого вінця, вінця спасіння, і його потрібно тримати, зберігати, дорожити, а якщо ні – томи втратимо наше спасіння, ми завжди втрачаємо те, чим не дорожимо!!!
Питання щодо теплості віруючої людини розглядається в 3 главі книги Откровення.
Вже в першому вірші – Бог каже – я знаю твої діла. Давайте зупинимось. Ми не просто так живемо, ми не просто так щось робимо, Бог знає все, що ми робимо, Бог аналізує все, що ми робимо і робить висновки по наших ділам – в якому ми стані знаходимось.
А в 15-16 вірші Ісус знову повторює – я знаю діла твої, що ти ні холодний, і ні гарячий, і через це я виплюну тебе з уст Моїх. І це, як правило буває з тим, хто вже в Господі багато років, він вже думає, що він все знає, всього досяг в християнстві, може наставляти інших, але його серце давно заспокоїлось, в нього вже нема вогню, в нього вже нема пристрасті, пристрасті шукати Бога, пристрасті творити діла для Господа!
А ще гірше буває з тим, хто допускає компроміси в своєму житті, в кого одежа вже давно не біла, тобто, той хто регулярно грішить, живе в притикаю чому гріху, і ніяк не судить себе, і не бореться хоч до крові, щоб бути чистим.
Ознаки теплості:
-         Самовдоволення, само безпечність, самовпевненість в спасінні;
-         Відсутність пристрасної любові до Бога;
-         Лінь у ділах Божих;
-         Відсутність служіння та жертви для Господа;
-         Компроміс з гріхом;
-         Небажання шукати Господа щодня, прагнути Його;
-         Відсутність діл для Господа;
-         Відсутність одкровень та глибокого розуміння Біблії;
-         Відсутність розуміння цінності спасіння, та докладання сил для того, щоб берегти та зберегти цю цінність;
-         відсутність глибокої вдячності за спасіння, за те, що зробив Ісус для тебе!;
-         Не обов’язковість послушання Біблії, духовній владі, старшим та батькам;
-         Відсутність критичного самоаналізу власного життя, відсутність розуміння картання від Бога.
-         Відсутність регулярного щирого покаяння!!!

Щоб навернутись до Бога і стати гарячим необхідно:
-         Щиро покаятись і детально проаналізувати своє життя, очікуючи наставлення від Господа;
-         Почати щоденно шукати Бога, прагнути Його – Він тільки може регулярно нам давати цей життєдайний вогонь, який береже нашу любов та спасіння; стан спраги по Господу – це постійний та нормальний наш стан, велика загроза є в тому, коли ми вже не відчуваємо спраги і потреби в Господі;
-         Почати боротися з гріхом і лінню;
-         Почати жертвувати для Господа;
-         Почати служити від серця Господу;
-         Регулярно аналізувати себе – в якому я стані.  

Ісус дуже чітко знає наш стан, чи ми теплі, чи ми холодні, чи ми гарячі – а чи ми знаємо свій стан, чи ми аналізуємо себе регулярно, щоб знати в якому ми стані знаходимось, чи не настав час покаяння та повернення до Господа, а чи вже хтось вкрав мого вінця спасіння. Ми відповідальні за своє життя і за своє спасіння, і дамо звіт за нього.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від