Перейти до основного вмісту

ПОЗИЦІЯ БІБЛІЇ ЩОДО СПОЖИВАННЯ ВИНА (АЛКОГОЛЮ)

ПОЗИЦІЯ БІБЛІЇ ЩОДО СПОЖИВАННЯ ВИНА (АЛКОГОЛЮ)

Як правило, люди зазначають, що в принципі, нема нічого страшного від споживання алкоголю… І дійсно, в кожного своя думка - пити чи не пити... 
А як щодо того, що говорить Біблія по цьому, достатньо непростому питанні?
Позиція Біблії полягає в тому, щоб люди утримувались від споживання вина та будь-якого алкоголю, якщо ми хочемо уникнути багато проблем, бути мудрі та бути великими в Господі!

Отже, Біблія зазначає по цьому питанні:

Вино то насмішник, напій п'янкий галасун, і кожен, хто блудить у ньому, немудрий.
(Пр.20:1)

Хто любить веселощі, той немаючий, хто любить вино, той не збагатіє.
(Пр.21:17)

Не будь поміж тими, що п’ють вино...
(Пр.23:20)

Не дивись на вино, як воно рум'яніє, як виблискує в келиху й рівненько ллється,
кінець його буде кусати, як гад, і вжалить, немов та гадюка, мандруватимуть очі твої на чужі жінки, і серце твоє говоритиме дурощі...
 (Пр.23:31-34)

Не царям, вино, не царям, і напій той п'янкий  - не князям...
(Пр.31:4)

В кого ой, в кого ай, в кого сварки, в кого проблеми, в кого рани даремні, в кого очі червоні? У тих, хто запізнюється над вином, у тих, хто приходить попробувати вина змішаного.
 (Пр.23:29-31)


Бо він буде великий у Господа, ні вина, ні п'янкого напою не питиме, і наповниться Духом Святим.
(Лук.1:15)


Звичайно - вибір за кожним із нас - пити алкоголь, чи ні, але Біблія встановлює кращий - вищий стандарт - утриматись від споживання алкоголю, щоб не мати лишніх проблем, проблеми із здоров'ячком, блудом з іншими жінками, втратою мудрістю та майбутньою величчю! 




sg

Коментарі

  1. Помнится дискуссия с баптистами в Кривом Роге, когда им довели что Христос пил "алкогольное" вино, выдали: "нам стыдно за Христа".
    В Библии Христос упомянут даже винопийцем "Новый Завет > Книга От Матфея > Глава 11:19".
    Какое первое чудо совершил Христос? - превратил воду в вино!
    Лучше не упиваться.
    Книга От Матфея > Глава 26 > Стих 29:
    Сказываю же вам, что отныне не буду пить от плода сего виноградного до того дня, когда буду пить с вами новое [вино] в Царстве Отца Моего.

    ВідповістиВидалити
  2. Те, що сотворив Ісус - не було вино в сьогоднішньому розумінні - це був свіжовижатий виноградний сік - адже саме таке "вино" вважалось найкращим!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То була б комедія, якби Він вино на воду перетворив. Точно би прославився.

      І ви всерйохз гадаєте, що Юдеї на весіллі пили свіжовитиснений виноградний сік? :)

      Добре пропагувати тверезість і стримання. Не добре додавати до Писання - завжди боком вилазить, хоч аби які добрі наміри це не мотивували.

      Сьогодні боячися гріха пастори навчають про втрату спасіння, закриваючи вхід до Божого Царства мільйонам. А потім дивуються - чому такі літеплі віруючі в Церкві?

      Видалити
  3. Гааа, так это был виноградный фреш???)))

    ВідповістиВидалити
  4. Повністю погоджуюсь з автором. У своєму житті, я краще не буду пити вина, ніж дозволю комусь спокуситись через мене (у тому числі і вдома, де мене ніхто, окрім Бога не бачить - щоб не бути лицеміром). Бог точно з мене не спитає чому я не пив вина (прошу не плутати з Господньою вечерею).

    ВідповістиВидалити
  5. Повністю згідний з Божим Словом

    ВідповістиВидалити
  6. Шановні не робіть із невживання алкоголю доктрину. А також не смішіть народ стверджуючи, що вином називався виноградний сік (фреш).
    Ніколи виноградний сік не називався вином. У Біблії вино - це завжди алкогольний напій. Грецьке слово οινος - означає саме алкогольний напій виноградного походження (вино). Вино ще називали - плодом виноградним.
    Ісус вживав вино, також і апостоли, як і всі перші християни.
    Також у Кані Ісус перетворив воду на вино. Згадайте, що говорить євангеліст Іван: як уп'ються чи нап'ються - це слово можна по різному перекласти, але зміст його: як сп'яніють. Невже від виноградного соку?
    Також невже це про виноградний сік? - Не царям, вино, не царям, і напій той п'янкий - не князям...
    (Пр.31:4).
    Про Івана Хрестителя сказано, що він ні вина, ні п'янкого напою (іншого) не питиме... Тобто, виходить він не питиме виноградного соку??? - Ні! Вино - саме алкогольний напій. Таку обітницю (не пити алкоголю) приймали також назореї (назіри). Не пити п'янкого, а не виноградного соку...

    Просто вчить старогрецьку - і буде все зрозуміло!

    Вино як і алкоголь - Божий дар, тому його потрібно вживати, але не зловживати...
    Біблія ніде не говорить: краще вина не пити чи не вживати алкоголь...
    Це так, як дехто твердить, що Біблія говорить, що краще не одружуватися...
    Це - ніщо інше, як перекручення Божого Слова та виривання слів із контексту.

    ВідповістиВидалити
  7. як легко інколи прикриватися перекладом...

    Біблія однозначно говориться щодо споживання вина:

    Вино то насмішник, напій п'янкий галасун, і кожен, хто блудить у ньому, немудрий.
    (Пр.20:1)

    Хто любить веселощі, той немаючий, хто любить вино, той не збагатіє.
    (Пр.21:17)

    Не будь поміж тими, що п’ють вино...
    (Пр.23:20)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шановний брате Сергію, не ховатися за перекладом, а досліджувати оригінал та його значення.
      Слово οινος (вино) в Біблії однозначно означає п'янкий напій із винограду (плоду виноградного) - ось про що мова...
      Також йдеться про те, що із невживання алкоголю не потрібно робити доктрину...
      Цитати, наведені Вами, говорять саме проти зловживання алкоголем, а не про заборону його вживати взагалі...
      Ісус пив вино, пили апостоли, Він перетворив воду на вино - значить він жив "не за біблійними принципами", а виходить був п'яницею...
      Біблія вчить не зловживати, а не зовсім не вживати...
      Вино - один із прекрасних дарів Божих - і від нас залежить, чи ми цей дар використаємо на добро, чи на зле, як і будь-який інший дар...

      Видалити
  8. Советую всем для прочтения книгу Самуэля Баккиоки "Вино в Библии". Анализируя Писание и историческую составляющую словоупотребления слова «вино», автор подводит читателя к мысли, что позиция Библии к вину не трактуется каждым на свое усмотрение: воздержание или умеренное употребление, а наоборот, - категорический запрет употребления вина.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Неправда, Біблія категорично не забороняє вживати алкоголю.
      Ісус пив вино, пили апостоли, Він перетворив воду на вино - значить він жив "не за біблійними принципами", а виходить був п'яницею...
      Мабуть Ісус не читав книгу Самуэля Баккиоки "Вино в Библии". Яка ганьба...
      Біблія вчить не зловживати, а не зовсім не вживати...

      Видалити
  9. Друзі, суть в тому, що вино - це алкоголь, який має високу здатність приводити до залежності, а також основна проблема алкоголю - що він дуже негативно впливає на роботу головного мозку! Ось чому в Новому заповіті сказано, що є щось краще аніж пити вино - це наповнюватися Духом Святим - давайте це будемо робити!!!, не знищуючи власні тіла алкоголем!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Буквально несколько выдержек из исследования.
    До середины 20 столетия толковые словари, вино определяли как: виноградный сок, реже бродивший виноградный сок (то есть вино в современном понимании).Следовательно, во времена перевода Библии такой дилеммы не возникало, все прекрасно понимали о чем говорится исходя из контекста.
    А в прочем какая разница? Информация для размышлений есть, ответственность и решение за вами.

    ВідповістиВидалити
  11. Люди,..
    1. поки в Україні є проблема тотального алкоголізму, в тому числі підліткового,
    2. поки у нас алкогольні відділи в магазинах - найбільші серед інших відділів однорідної продукції
    3. поки чи не у кожній другій родині де батьки розлучаються, вони розлучаються через зловживання алкоголем
    4. поки в цивілізованому світі слово "русский" асоціюється з безмежною кількістю випитої на душу населення горілки...

    я навіть НЕ ХОЧУ дискутувати про лінгвістичні коріння слова "вино".
    Це все одно, що боротися з хабарами, даючи їх "у розумній кількості".

    Так, для мене не пити у цій країні - це виклик. Це виклик розбитим родинам, виклик хворобі нації. А далі, то кожен вже сам зі своїм сумлінням вирішує як йому жити в цій алкогольно залежній країні...
    Біблійний вірш в тему: "Добре не їсти м'яса, ані пити вина, ані робити такого, від чого брат твій гіршиться, або спокушується, або слабне" (Римлянам 14:21)

    P.S.
    В часи апостолів виявляється були люди, що не вживали вина свідомо, як християни.
    - 1Тим.5:23 "Води більше не пий, але вживай трохи вина задля [твого] шлунка і твоїх частих недуг"
    - рос. переклад: "Впредь пей не [одну] воду, но употребляй немного вина, ради желудка твоего и частых твоих недугов".

    Про цей вірш теж багато всього написано-переписано різними коментаторами. Але в реаліях України, Росії, Білорусі - нормально відноситись до вина можна тільки як до лікарського засобу. Приймаючи його в дозованій кількості, як аспірин.

    Я десь трохи кепкую. Але моїй близькі постійно повторювали думку про "раціональне інтелігентне вживання алкоголю". Йшли роки і в усіх справа завершувалась горілкою, зруйнованими родинами, зруйнованим життям. А когось - смертю. Я не знаю як все було в давньому Ізраїлі. Але я добре бачу як це все відбувається в Україні та Росії. І Господь дав нам розум, щоб вміти аналізувати і застосовувати його Слово до конкретного життя і конкретних обставин.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую за такий чудовий коментар та свідчення - сильно!!!

      Видалити
  12. Еккл.9:7 Итак иди, ешь с весельем хлеб твой, и пей в радости сердца вино твое, когда Бог благоволит к делам твоим.
    Прит.31:6 Дайте сикеру погибающему и вино огорченному душею;
    а эти стихи как понимать?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Понимаю, что стоит радоваться Божьему участию в нашей жизни. "Вино" - привычный для читателя образ: для японцев стоит написать "саке", а для меня - "чай с тортом"...
      Вот погибающему=обреченному можещь и морфия дать, он ефективнее, а огорченному - пинка под зад в сторону церкви...
      Народ Божий! Не утешайтесь грехом! Поступайте по вере, а не по статистике!
      З.Ы. Безбожники, не стройте из себя тех, кем быть не хотите, ибо Бог испытает ваши намерения в бою.

      Видалити
  13. Само название темы "ПОЗИЦІЯ БІБЛІЇ ЩОДО СПОЖИВАННЯ ВИНА (АЛКОГОЛЮ)" уже немного настраивает на скептическое восприятие изложения - правильнее таки было написать что-то типа: "ПОЗИЦІЯ сучасного українського вiруючого ЩОДО СПОЖИВАННЯ ВИНА (АЛКОГОЛЮ) як особистий приклад для наслідування у контексті соціально-побутових відносин". Вместо украинского можно употребить россиийского, белорусского, славянского и т.п., вместо баптиста можно поставить своё деноминационное определение и тогда ВАШЕ мнение и позицию здесь можно будет нормально обсудить. Книга не может иметь позиции, она может отражать позицию Автора, если мы говорим о Библии, или авторов, если вы захотите выразить позицию ещё какой-то книги по какому-либо вопросу.
    Как бы вы отнеслись к публикации на тему "Позиция Войны и мира относитетельно хождения по рельсам"? Вот поэтому такие статейки с такими заголовками воспринимаются как сугубо церковное творчество и совершенно не привлекают никого к нормальной дискуссии. Две дюжины комментариев и всё равно все остались при своём мнении. Был бы рад узнать ВАШЕ собственное аргументированное мнение, а не подборку неоднозначных цитат из Библии.

    ВідповістиВидалити
  14. останній коментар досить дивний в тому відношенні, що порівнювати "Війну і мир" (художній твір, результат людської вигадки)зі Словом Божим досить дивно. я думаю, що вживання вина - це справа особистого вибору й питання рівня особистого посвячення людини Богу. невже так важко відмовитися від його вживання, якщо це може стати для когось спокусою? і невже так важливо відстояти своє право на його вживання?

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…