Перейти до основного вмісту

ЯК ЧУТИ ГОЛОС БОЖИЙ? 7 ПОРАД

ЯК ЧУТИ ГОЛОС БОЖИЙ? 7 ПОРАД

Це чи не найголовніше питання в нашому житті, на яке ми маємо знайти відповідь. Це одна із основ у відносинах – здатність говорити і чути.
Чи можемо ми чути від голос від Бога? Переконаний, що так! Адже ж це парадокс, якщо не вміти сприймати інформацію від Того, Хто створив і мову, і вуха, і язик.
Впевнений, що Бог дуже хоче до нас говорити, питання лише в тому – чи ми хочемо Його чути і що ми робимо для цього?
Чути голос Божий це постійна практика і мистецтво, яке потрібно відточувати щоденно. А для цього перевіряймо себе в наступному:

1 – наскільки ми хочемо  чути голос Божий? Часто, ми хочемо його чути – але коли не чуємо деякий час – заспокоюємося, здаємося. Тут потрібно іти до переможного кінця і, дійсно, показати Богу своє сильне бажання почути Його думку, Його пораду… не відступити, але почути…

2 – по якому конкретному питанню ми хочемо почути Бога. Що нас турбує, щодо чого ми хочемо порадитись? Як правило, на конкретне питання  - ми отримуємо конкретну відповідь. Тому, потрібно «виливати» своє серце перед Богом та запитувати Його те, що турбує нас;

3 – що ми робимо для того, щоб чути голос Божий. Бог є дух і діє в межах духу. Найкращий спосіб почути Бога перебувати в «духовному вимірі», тобто – бути в молитві. Необхідно налаштувати як свій розум, так і свій дух сприймати інформацію від Бога. Тривалий час в молитві – чи не найосновніша підстава для того, щоб чути голос Божий. Спілкування з Богом у молитві – це час, коли ми вчимося розпізнавати Його голос. Нам потрібно навчитися знати цей голос і практикувати мистецтво шукання і спілкування з Ним щоденно;

4 – в молитві необхідно тривалий час проводити у спокої та в мовчанні, очікуючи, коли буде говорити Бог. Інколи для цього потрібно багато часу. Вміти дисциплінувати свій розум, щоб не думати про зайве, вміння навчитися високої концентрації, щоб «спіймати», що говорить Бог – це ті завдання, які завжди будуть стояти перед нам!

5 – питання до Бога і Його відповіді необхідно записувати. Це дозволить нам як чіткіше концентруватися на заданому питанні так і не забути того, що для нас відкрив Бог. Те, з якою швидкістю ми забуваємо – просто вражає!Тому, краще мати окремий зошит, куди ми зможемо записувати питання – а нижче відповідь від Бога;

6 – перевіряти те, що Ви почули – чи воно відповідає Біблії. Часто свій голос можна сприйняти як Божий. Тому, варто мати орієнтир у слові Божому, щоб не помилитися…

7 – виконувати все те, що Бог Вам відкрив. Це дасть в майбутню підставу для того, щоб Бог з радістю продовжував говорити Вам. Адже якщо постійно чути те, що Бог хоче від нас, але не виконувати цього, Бог може перестати говорити, оскільки Ми просто ігноруємо Його.

Бог все зробив для того, щоб ми могли Його чути, тепер справа за нами – що ми зробимо для того, щоб побудувати тісні відносини з Господам та чітко чути Його.

Ти слухаєш, Господи, ранком мій голос, ранком молитися буду до Тебе та буду чекати… (Псалом 5:4)






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від