Перейти до основного вмісту

ЦАРІ: ЄРОВОАМ, РАХАВАМ, АВІЙЯМ, ЙОСАФАТ, БАША, НАДАВ, АХАВ ТА АСА - І ЯКА МІЖ НИМИ РІЗНИЦЯ?

ЦАРІ: ЄРОВОАМ, РАХАВАМ, АВІЙЯМ, ЙОСАФАТ, БАША, НАДАВ, АХАВ ТА АСА - І ЯКА МІЖ НИМИ РІЗНИЦЯ?

Після смерті царя Соломона в Ізраїлі наступили дуже важкі часи. Царство розділилося, зовнішні вороги роздирали країну, розпочалася братовбивча війна, голод та бідність стали звичним явищем, для країни, яка ще зовсім недавно була найбагатшою та найславнішою…
Що могло трапитися за такий короткий період, який приніс таку шалену різницю?
Перша і найголовніша причина в тому, що царі і сам народ відступили від Бога. Бог є як дуже щедрим, так і суровий до свого народу. Він не терпить жодної гидоти та ідолопоклонства з боку власного народу. Гріхи, які домінували в старості Соломона, продовжували бути актуальними для наступних Ізраїльських царів: Єровоама, Рахавама, Авіяма, Йосафата, Башеї, Надаву, Ахаву… всі ці царі, які добре знали настанови Божі, вирішили в своєму житі робити зло в очах Господніх, служити іншим богам та влаштовувати різноманітні безбожні дійства. Вони вирішили жити так, як вони хочуть, і що найгірше  - до цього блудного життя вони вели і весь народ…
Що вражає, це те, що кожен наступний цар грішив ще більше, аніж попередній. Уявіть собі, Бог посилав пророків, щоб настановити їх, карав їх, вмовлял – а вони все одно робили зло в Його очах.
До прикладу, цар Ахав, який був останній з наведеного переліку, по особливому відмітився:

І робив Ахав, син Омрі, зло в Господніх очах більше від усіх, хто був перед ним. І було йому мало ходити в гріхах Єровоама, Неватового сина, і він узяв за жінку Єзавель, дочку Етбаала, сидонського царя. І він пішов, і служив Ваалові, і вклонявся йому. І він поставив жертівника для Ваала в Вааловому домі, якого збудував у Шомероні. І зробив Ахав Астарту. І Ахав далі чинив, щоб гнівити Господа, Бога Ізраїлевого, більше від усіх Ізраїлевих царів, що були перед ним.
(1 Царів 16:30-33)

Історія показує, що безбожність та гріх ніколи не стоять на місці – вони завжди прогресують до повного трагічного кінця, який, безперечно, чекав на царя Ахава…

Але є щось цікавим у всій цій історії, точніше хтось… Це цар Аса, єдиний з наведеного переліку, який вирішив жити по іншому, аніж попередні керівники держави, він вирішив жити по-Божому.

І робив Аса добре в Господніх очах. І вигнав він блудодіїв із краю, і повикидав усіх божків, яких поробили були їхні батьки. І навіть матір свою Мааху, і її він позбавив права бути царицею, бо вона зробила була ідола для Астарти. І Аса порубав ідола її, та й спалив у долині Кедрон. А пагірки не минулися; тільки Асине серце було все з Господом по всі його дні. І вніс він до Господнього дому присвячені речі свого батька та присвячені речі свої, срібло, і золото, і посуд.
(1 Царів 15:10-15)

Аса радикально підійшов до того, щоб вигнати всіх блудодійників та зруйнувати всіх ідолів. Навіть свою матір позбавив права бути царицею, через її ідолопоклонство. Його серце все було з Богом по всі дні його життя.
І як наслідок, він царював найдовше серед усіх перелічених царів. Він задовільнив серце Бога не роблячи зла в Його очах.

Від нашого твердого рішення буде залежати, як ми проживемо життя та як після нас будуть жити наші рідні. Це в наших силах, щоб наше серце було прикріплене до Бога по всі дні власного життя та щоб нам не робити гріха та зла в Господніх очах…


Сергій Гула

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від