Перейти до основного вмісту

7 НЕОБХІДНИХ КРОКІВ ДЛЯ БЛИЗЬКИХ ВІДНОСИН З БОГОМ

7 НЕОБХІДНИХ КРОКІВ ДЛЯ БЛИЗЬКИХ ВІДНОСИН З БОГОМ

Тісні та близькі відносини з Богом – реальність сьогодення чи недосяжна ціль?  Питання, яке завжди буде стояти перед будь-якою людиною.
Нашим символ віри, нашою основою життя завжди буде Бог. І без близьких відносин з Ним, не можна собі уявити життя віруючої людини.
Що цікаво, що ми, і тільки ми, відповідальні за розвиток своїх відносин з Богом. Він зі своєї сторони для цього вже все зробив. І той стан відносин, який є у нас з Господом є результатом наших дій, бажань та прагнень.
В Біблії можемо бачити ряд прикладів як можна розвивати наші відносини з Господом.

Отже, можна виділити такі способи розвитку відносин з Богом:

1 – молитва, її якість та кількість. Особиста, тривала та постійна молитва - це наріжний камінь наших відносин! Прекрасним прикладом молитовного життя є сам Ісус Христос. Що є унікальним, так це те, що Христос, будучи Сином Божим, і маючи найтісніший зв'язок з Отцем, проводи надзвичайно багато часу в молитві, організовуючи собі як нічні молитви, так і постійно рано вставав для духовного спілкування:

А над ранком, як дуже ще темно було, уставши, Він вийшов і пішов у місце самітне, і там молився.
(Марка 1:35)

І сталось, що часу того Він вийшов на гору молитися, і перебув цілу ніч на молитві до Бога.
(Луки 6:12)

Він же відходив на місце самотнє й молився.
(Луки 5:16)

А як був у смертельній тривозі, ще пильніш Він молився.. (Луки 22:44)

Якщо Ісус мав таку величезну потребу в молитві, то скільки ми, як люди, маємо потребу в тривалій та якісній молитві?

2 - вивчення слова Божого. Без Біблії не можна зрозуміти, який є Бог, які Його риси, що Він бажає і чого не любить. З Слова Божого ми можемо бачити багато прикладів як Біблійні герої будували та розвивали свої відносини з Господом.

Цілим серцем своїм я шукаю Тебе, не дай же мені заблудитися від Твоїх заповідей! Я в серці своїм заховав Твоє слово, щоб мені не грішити проти Тебе. Благословен єси, Господи, навчи мене постанов Своїх!
(Псалом 118:10-12)

 Скільки часу ми щоденно виділяємо для вивчення Божого слово? Як глибоко ми його досліджуємо? А чи ми вивчаємо місця писання із Біблії? Актуальні питання - які, безперечно, є наріжними у пізнанні Господа! 

3 – ведення праведного та безгрішного життя. Без персональної святості - неможливі близькі відносини з Богом. З гріхом потрібно боротися радикально, особливо з «притикаючим» - таким, який регулярно повторюється. Гріх руйнує все і найперше стабільні та рідні відносини з Творцем. І саме на нас лежить відповідальність, щоб нам не грішити та боротися з гріхом, а Бог вже дав нам необхідну благодать, щоб жити праведним життям.

Ви ще не змагались до крови, борючись проти гріха
(Євреям 12:4)

Наблизьтесь до Бога, то й Бог наблизиться до вас. Очистьте руки, грішні, та серця освятіть, двоєдушні! (Якова 4:8)

4 – прагнення пізнавати та шукати Бога. Без постійного бажання шукати Бога та пізнавати Його, важко собі уявити стабільність і близькість відносин. Це бажання приходить тоді, коли ми багато часу проводимо з Ним, пізнаючи Бога, бачимо Його красу, взнаємо Господню волю, купаємося в Його благодаті... Але бувають часи, коли ми «відриваємося», забуваємо про Бога. В такі часи потрібно себе стимулювати до пошуків Бога, розуміючи, що без Нього загинемо… 

Як лине той олень до водних потоків, так лине до Тебе, о Боже, душа моя, душа моя спрагнена Бога, Бога Живого! Коли я прийду й появлюсь перед Божим лицем? (Псалом 41:2-3)
Пошукуйте Господа й силу Його, лице Його завжди шукайте! (1Хронік 16:11)

За Тебе промовило серце моє: Шукайте Мого лиця! тому, Господи, буду шукати обличчя Твого. (Псалом 26:8)

Шукайте Господа, доки можна знайти Його, кличте Його, як Він близько! (Iсаї 55:6)


5 – постійна молитва протягом дня. Це один із найважливіших способів побудови відносин з Богом. Навчитися не забувати про Бога протягом цілого дня – це велике досягнення. За суєтою, щоденними завданнями так легко забути про Творця! Але потрібно вміти зупинитися і знаходити хвилинку, щоб поспілкуватися з Ним, дякувати Богу, прославляти Його…

Будьте постійні в молитві, і пильнуйте з подякою в ній! (Колосянам 4:2)

Безперестанку моліться!  Подяку складайте за все, бо така Божа воля про вас у Христі Ісусі. Духа не вгашайте! (1Солунянам 5:15-19)

І не впивайтесь вином, в якому розпуста, але краще наповнюйтесь Духом, розмовляючи поміж собою псалмами, і гімнами, і піснями духовними, співаючи й граючи в серці своєму для Господа, дякуючи завжди за все Богові й Отцеві в Ім'я Господа нашого Ісуса Христа
(Ефесянам 5:18-20)

6 – цінування часу та його ціленаправлене виділення для розвитку відносин з Богом. Якщо ми не заплануємо час для розвитку відносин з Богом, він обов`язково буде використаний на інші справи чи буде вкрадений суєтою. Час для молитви потрібно ціленаправлено планувати та захищати, щоб його не вкрав ворог людський, він ж розуміє, що це найважливіший наш час в житті!!!

Отож, уважайте, щоб поводитися обережно, не як немудрі, але як мудрі, цінуючи час, дні бо лукаві!  (Ефесянам 5:15-16)

7 – жертовність. Якщо ми не готові платити значну ціну для розвитку відносин з Богом – їх у нас не буде! Нам потрібно для цього жертвувати свій час, сон, кошти…  нам потрібно буде часто залишати всі свої справи, щоб шукати Божого лиця, Його волі, а це інколи вимагає значних зусиль…

Прикладами жертовності пошуку Бога є життя Давида, апостола Павла тай сам Ісуса Христа…

Це лише деякі, але, переконаний, базові кроки для того, щоб ціленаправлено розвивати відносини з Тим, Хто є основою та суттю нашого життя, Хто є нашим диханням. І в будь-якому разі саме від нас залежить їхній рівень, тож, будьмо розумними, щоб шукати Бога неперестанно!

Господь дивиться з неба на людських синів, щоб побачити, чи є там розумний, що Бога шукає.
(Псалом 13:2)

Бог зорить із неба на людських синів, щоб побачити, чи є там розумний, що Бога шукає.
(Псалом 52:3)


Сергій Гула



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від