Перейти до основного вмісту

ЖИТТЯ ЦАРЯ РЕХАВАМА – 4 УРОКИ ДЛЯ СУЧАСНИКІВ

ЖИТТЯ ЦАРЯ РЕХАВАМА – 4 УРОКИ ДЛЯ СУЧАСНИКІВ

Рехавам – цар Ізраїльський, який мав всі підстави стати одним із найвеличніших правителів. В нього було практично все: великі багатства, пошана, що перейшла від батька Соломона, послушний народ, який звик довіряти його батьку, мир внутрішній та зовнішній – що було чи не найголовнішим досягненням цих часів.
Та, так не сталося, що величне царство за менше аніж двадцять років перетворилося в руїну. Саме за Рехавама єдиний народ розділився на дві частини; країна стояла на порозі громадянської війни; люди відвернулися від живого Бога і почали поклонятися ідолам та демонам, розпочалася зовнішня війна, в якій Ізраїль програв, вперше був пограбований величний, Соломонів храм.
Як так сталося, що за сорок років правління Соломона країна багатіла та процвітала, а вже наступні сімнадцять років правління його ж сина – країна зазнає тотальної поразки та руїни? Всього лиш за сімнадцять років… Відповіді можна знайти у життєвих рішеннях Рехавама.
Найперше, на що варто звернути увагу це те, що коли царю потрібна була порада – він радився із мудрецями свого батька, Соломона, а також із своїми молодими друзями щодо важливого державного питання. І Рехавам вирішив прислухатися до своїх молодих друзів, знехтувавши мудрість та досвід мудреців Соломонових.  Наслідком такого рішення стало розділення царства та втрата більше половини своєї території.
Друге. Коли царство Рехавама зміцніло і він став впевненіший у своїх силах – то покинув він і весь народ із ним Божого закону, щоб його вивчати та слухатись Богу. Аморальність, прокляття, війни та горе стало наслідком такої бездумної поведінки.
Третє. За царювання Рехавама відбулася жахлива подія – левітів та священників усували від священного служіння Господу (2 книга хронік 11:14). І цар мовчав, нічого не робив з цього ганебного та злочинного акту. Наслідком було те, що весь народ відійшов від Бога, а почав служити і кадити ідолам те демонам.
Четверте, і, чи не найголовніше. Сам цар перестав схиляти своє серце перед Богом і шукати його.

І робив він лихе, бо не схиляв свого серця, щоб звертатися до Господа (2 книга хронік 12:14)

Коли цар перестає схилятися перед Богом та шукати Його волі – чекай біди. Біда прийшла. Ізраїль був знищений та пограбований, а храм Господній спалений.

Уроки життя Рехавама для нас:

1 – в нас в житті будуть серйозні питання – і нам потрібно радитися з багатьма людьми, і прислухатися до мудрих та досвідчених, Божих людей, щоб знайти кращу відповідь, відповідь від Господа.
2 – зростання багатства та слави завжди були найголовнішими чинниками відходу багатьох від Господа. Бережімося цього. І якщо Бог нам дає славу, мудрість, багатство – тримаймося в ці часи ще більше Творця, аніж це було колись.
3 – Шануймо, захищаймо та благословляймо тих людей, які є священиками та служителями Божими. Від їхнього служіння залежить наше благополуччя.
4 – скільки б років нам не було і скільки ми б не прожили, які б ситуації не відбувалися в нашому житті – завжди схиляймо своє серце перед Богом, шукаймо Його та питаймо про Господню пораду на всі випадки життя.

Господь все для нас зробив, тепер все залежить від нас – чи ми будемо розумними, дисциплінованими, твердими, щоб непохитно триматися Бога, любити Його всім серцем та служити все наше життя Йому.

Сергій Гула








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…