Перейти до основного вмісту

ЖИТТЯ ЦАРЯ РЕХАВАМА – 4 УРОКИ ДЛЯ СУЧАСНИКІВ

ЖИТТЯ ЦАРЯ РЕХАВАМА – 4 УРОКИ ДЛЯ СУЧАСНИКІВ

Рехавам – цар Ізраїльський, який мав всі підстави стати одним із найвеличніших правителів. В нього було практично все: великі багатства, пошана, що перейшла від батька Соломона, послушний народ, який звик довіряти його батьку, мир внутрішній та зовнішній – що було чи не найголовнішим досягненням цих часів.
Та, так не сталося, що величне царство за менше аніж двадцять років перетворилося в руїну. Саме за Рехавама єдиний народ розділився на дві частини; країна стояла на порозі громадянської війни; люди відвернулися від живого Бога і почали поклонятися ідолам та демонам, розпочалася зовнішня війна, в якій Ізраїль програв, вперше був пограбований величний, Соломонів храм.
Як так сталося, що за сорок років правління Соломона країна багатіла та процвітала, а вже наступні сімнадцять років правління його ж сина – країна зазнає тотальної поразки та руїни? Всього лиш за сімнадцять років… Відповіді можна знайти у життєвих рішеннях Рехавама.
Найперше, на що варто звернути увагу це те, що коли царю потрібна була порада – він радився із мудрецями свого батька, Соломона, а також із своїми молодими друзями щодо важливого державного питання. І Рехавам вирішив прислухатися до своїх молодих друзів, знехтувавши мудрість та досвід мудреців Соломонових.  Наслідком такого рішення стало розділення царства та втрата більше половини своєї території.
Друге. Коли царство Рехавама зміцніло і він став впевненіший у своїх силах – то покинув він і весь народ із ним Божого закону, щоб його вивчати та слухатись Богу. Аморальність, прокляття, війни та горе стало наслідком такої бездумної поведінки.
Третє. За царювання Рехавама відбулася жахлива подія – левітів та священників усували від священного служіння Господу (2 книга хронік 11:14). І цар мовчав, нічого не робив з цього ганебного та злочинного акту. Наслідком було те, що весь народ відійшов від Бога, а почав служити і кадити ідолам те демонам.
Четверте, і, чи не найголовніше. Сам цар перестав схиляти своє серце перед Богом і шукати його.

І робив він лихе, бо не схиляв свого серця, щоб звертатися до Господа (2 книга хронік 12:14)

Коли цар перестає схилятися перед Богом та шукати Його волі – чекай біди. Біда прийшла. Ізраїль був знищений та пограбований, а храм Господній спалений.

Уроки життя Рехавама для нас:

1 – в нас в житті будуть серйозні питання – і нам потрібно радитися з багатьма людьми, і прислухатися до мудрих та досвідчених, Божих людей, щоб знайти кращу відповідь, відповідь від Господа.
2 – зростання багатства та слави завжди були найголовнішими чинниками відходу багатьох від Господа. Бережімося цього. І якщо Бог нам дає славу, мудрість, багатство – тримаймося в ці часи ще більше Творця, аніж це було колись.
3 – Шануймо, захищаймо та благословляймо тих людей, які є священиками та служителями Божими. Від їхнього служіння залежить наше благополуччя.
4 – скільки б років нам не було і скільки ми б не прожили, які б ситуації не відбувалися в нашому житті – завжди схиляймо своє серце перед Богом, шукаймо Його та питаймо про Господню пораду на всі випадки життя.

Господь все для нас зробив, тепер все залежить від нас – чи ми будемо розумними, дисциплінованими, твердими, щоб непохитно триматися Бога, любити Його всім серцем та служити все наше життя Йому.

Сергій Гула








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від