Перейти до основного вмісту

ПОЗИЦІЯ БІБЛІЇ ЩОДО СПОЖИВАННЯ ВИНА (АЛКОГОЛЮ)

ПОЗИЦІЯ БІБЛІЇ ЩОДО СПОЖИВАННЯ ВИНА (АЛКОГОЛЮ)

Як правило, люди зазначають, що в принципі, нема нічого страшного від споживання алкоголю… І дійсно, в кожного своя думка - пити чи не пити... 
А як щодо того, що говорить Біблія по цьому, достатньо непростому питанні?
Позиція Біблії полягає в тому, щоб люди утримувались від споживання вина та будь-якого алкоголю, якщо ми хочемо уникнути багато проблем, бути мудрі та бути великими в Господі!

Отже, Біблія зазначає по цьому питанні:

Вино то насмішник, напій п'янкий галасун, і кожен, хто блудить у ньому, немудрий.
(Пр.20:1)

Хто любить веселощі, той немаючий, хто любить вино, той не збагатіє.
(Пр.21:17)

Не будь поміж тими, що п’ють вино...
(Пр.23:20)

Не дивись на вино, як воно рум'яніє, як виблискує в келиху й рівненько ллється,
кінець його буде кусати, як гад, і вжалить, немов та гадюка, мандруватимуть очі твої на чужі жінки, і серце твоє говоритиме дурощі...
 (Пр.23:31-34)

Не царям, вино, не царям, і напій той п'янкий  - не князям...
(Пр.31:4)

В кого ой, в кого ай, в кого сварки, в кого проблеми, в кого рани даремні, в кого очі червоні? У тих, хто запізнюється над вином, у тих, хто приходить попробувати вина змішаного.
 (Пр.23:29-31)


Бо він буде великий у Господа, ні вина, ні п'янкого напою не питиме, і наповниться Духом Святим.
(Лук.1:15)


Звичайно - вибір за кожним із нас - пити алкоголь, чи ні, але Біблія встановлює кращий - вищий стандарт - утриматись від споживання алкоголю, щоб не мати лишніх проблем, проблеми із здоров'ячком, блудом з іншими жінками, втратою мудрістю та майбутньою величчю! 




sg

Коментарі

  1. Помнится дискуссия с баптистами в Кривом Роге, когда им довели что Христос пил "алкогольное" вино, выдали: "нам стыдно за Христа".
    В Библии Христос упомянут даже винопийцем "Новый Завет > Книга От Матфея > Глава 11:19".
    Какое первое чудо совершил Христос? - превратил воду в вино!
    Лучше не упиваться.
    Книга От Матфея > Глава 26 > Стих 29:
    Сказываю же вам, что отныне не буду пить от плода сего виноградного до того дня, когда буду пить с вами новое [вино] в Царстве Отца Моего.

    ВідповістиВидалити
  2. Те, що сотворив Ісус - не було вино в сьогоднішньому розумінні - це був свіжовижатий виноградний сік - адже саме таке "вино" вважалось найкращим!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То була б комедія, якби Він вино на воду перетворив. Точно би прославився.

      І ви всерйохз гадаєте, що Юдеї на весіллі пили свіжовитиснений виноградний сік? :)

      Добре пропагувати тверезість і стримання. Не добре додавати до Писання - завжди боком вилазить, хоч аби які добрі наміри це не мотивували.

      Сьогодні боячися гріха пастори навчають про втрату спасіння, закриваючи вхід до Божого Царства мільйонам. А потім дивуються - чому такі літеплі віруючі в Церкві?

      Видалити
  3. Гааа, так это был виноградный фреш???)))

    ВідповістиВидалити
  4. Повністю погоджуюсь з автором. У своєму житті, я краще не буду пити вина, ніж дозволю комусь спокуситись через мене (у тому числі і вдома, де мене ніхто, окрім Бога не бачить - щоб не бути лицеміром). Бог точно з мене не спитає чому я не пив вина (прошу не плутати з Господньою вечерею).

    ВідповістиВидалити
  5. Повністю згідний з Божим Словом

    ВідповістиВидалити
  6. Шановні не робіть із невживання алкоголю доктрину. А також не смішіть народ стверджуючи, що вином називався виноградний сік (фреш).
    Ніколи виноградний сік не називався вином. У Біблії вино - це завжди алкогольний напій. Грецьке слово οινος - означає саме алкогольний напій виноградного походження (вино). Вино ще називали - плодом виноградним.
    Ісус вживав вино, також і апостоли, як і всі перші християни.
    Також у Кані Ісус перетворив воду на вино. Згадайте, що говорить євангеліст Іван: як уп'ються чи нап'ються - це слово можна по різному перекласти, але зміст його: як сп'яніють. Невже від виноградного соку?
    Також невже це про виноградний сік? - Не царям, вино, не царям, і напій той п'янкий - не князям...
    (Пр.31:4).
    Про Івана Хрестителя сказано, що він ні вина, ні п'янкого напою (іншого) не питиме... Тобто, виходить він не питиме виноградного соку??? - Ні! Вино - саме алкогольний напій. Таку обітницю (не пити алкоголю) приймали також назореї (назіри). Не пити п'янкого, а не виноградного соку...

    Просто вчить старогрецьку - і буде все зрозуміло!

    Вино як і алкоголь - Божий дар, тому його потрібно вживати, але не зловживати...
    Біблія ніде не говорить: краще вина не пити чи не вживати алкоголь...
    Це так, як дехто твердить, що Біблія говорить, що краще не одружуватися...
    Це - ніщо інше, як перекручення Божого Слова та виривання слів із контексту.

    ВідповістиВидалити
  7. як легко інколи прикриватися перекладом...

    Біблія однозначно говориться щодо споживання вина:

    Вино то насмішник, напій п'янкий галасун, і кожен, хто блудить у ньому, немудрий.
    (Пр.20:1)

    Хто любить веселощі, той немаючий, хто любить вино, той не збагатіє.
    (Пр.21:17)

    Не будь поміж тими, що п’ють вино...
    (Пр.23:20)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шановний брате Сергію, не ховатися за перекладом, а досліджувати оригінал та його значення.
      Слово οινος (вино) в Біблії однозначно означає п'янкий напій із винограду (плоду виноградного) - ось про що мова...
      Також йдеться про те, що із невживання алкоголю не потрібно робити доктрину...
      Цитати, наведені Вами, говорять саме проти зловживання алкоголем, а не про заборону його вживати взагалі...
      Ісус пив вино, пили апостоли, Він перетворив воду на вино - значить він жив "не за біблійними принципами", а виходить був п'яницею...
      Біблія вчить не зловживати, а не зовсім не вживати...
      Вино - один із прекрасних дарів Божих - і від нас залежить, чи ми цей дар використаємо на добро, чи на зле, як і будь-який інший дар...

      Видалити
  8. Советую всем для прочтения книгу Самуэля Баккиоки "Вино в Библии". Анализируя Писание и историческую составляющую словоупотребления слова «вино», автор подводит читателя к мысли, что позиция Библии к вину не трактуется каждым на свое усмотрение: воздержание или умеренное употребление, а наоборот, - категорический запрет употребления вина.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Неправда, Біблія категорично не забороняє вживати алкоголю.
      Ісус пив вино, пили апостоли, Він перетворив воду на вино - значить він жив "не за біблійними принципами", а виходить був п'яницею...
      Мабуть Ісус не читав книгу Самуэля Баккиоки "Вино в Библии". Яка ганьба...
      Біблія вчить не зловживати, а не зовсім не вживати...

      Видалити
  9. Друзі, суть в тому, що вино - це алкоголь, який має високу здатність приводити до залежності, а також основна проблема алкоголю - що він дуже негативно впливає на роботу головного мозку! Ось чому в Новому заповіті сказано, що є щось краще аніж пити вино - це наповнюватися Духом Святим - давайте це будемо робити!!!, не знищуючи власні тіла алкоголем!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Буквально несколько выдержек из исследования.
    До середины 20 столетия толковые словари, вино определяли как: виноградный сок, реже бродивший виноградный сок (то есть вино в современном понимании).Следовательно, во времена перевода Библии такой дилеммы не возникало, все прекрасно понимали о чем говорится исходя из контекста.
    А в прочем какая разница? Информация для размышлений есть, ответственность и решение за вами.

    ВідповістиВидалити
  11. Люди,..
    1. поки в Україні є проблема тотального алкоголізму, в тому числі підліткового,
    2. поки у нас алкогольні відділи в магазинах - найбільші серед інших відділів однорідної продукції
    3. поки чи не у кожній другій родині де батьки розлучаються, вони розлучаються через зловживання алкоголем
    4. поки в цивілізованому світі слово "русский" асоціюється з безмежною кількістю випитої на душу населення горілки...

    я навіть НЕ ХОЧУ дискутувати про лінгвістичні коріння слова "вино".
    Це все одно, що боротися з хабарами, даючи їх "у розумній кількості".

    Так, для мене не пити у цій країні - це виклик. Це виклик розбитим родинам, виклик хворобі нації. А далі, то кожен вже сам зі своїм сумлінням вирішує як йому жити в цій алкогольно залежній країні...
    Біблійний вірш в тему: "Добре не їсти м'яса, ані пити вина, ані робити такого, від чого брат твій гіршиться, або спокушується, або слабне" (Римлянам 14:21)

    P.S.
    В часи апостолів виявляється були люди, що не вживали вина свідомо, як християни.
    - 1Тим.5:23 "Води більше не пий, але вживай трохи вина задля [твого] шлунка і твоїх частих недуг"
    - рос. переклад: "Впредь пей не [одну] воду, но употребляй немного вина, ради желудка твоего и частых твоих недугов".

    Про цей вірш теж багато всього написано-переписано різними коментаторами. Але в реаліях України, Росії, Білорусі - нормально відноситись до вина можна тільки як до лікарського засобу. Приймаючи його в дозованій кількості, як аспірин.

    Я десь трохи кепкую. Але моїй близькі постійно повторювали думку про "раціональне інтелігентне вживання алкоголю". Йшли роки і в усіх справа завершувалась горілкою, зруйнованими родинами, зруйнованим життям. А когось - смертю. Я не знаю як все було в давньому Ізраїлі. Але я добре бачу як це все відбувається в Україні та Росії. І Господь дав нам розум, щоб вміти аналізувати і застосовувати його Слово до конкретного життя і конкретних обставин.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую за такий чудовий коментар та свідчення - сильно!!!

      Видалити
  12. Еккл.9:7 Итак иди, ешь с весельем хлеб твой, и пей в радости сердца вино твое, когда Бог благоволит к делам твоим.
    Прит.31:6 Дайте сикеру погибающему и вино огорченному душею;
    а эти стихи как понимать?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Понимаю, что стоит радоваться Божьему участию в нашей жизни. "Вино" - привычный для читателя образ: для японцев стоит написать "саке", а для меня - "чай с тортом"...
      Вот погибающему=обреченному можещь и морфия дать, он ефективнее, а огорченному - пинка под зад в сторону церкви...
      Народ Божий! Не утешайтесь грехом! Поступайте по вере, а не по статистике!
      З.Ы. Безбожники, не стройте из себя тех, кем быть не хотите, ибо Бог испытает ваши намерения в бою.

      Видалити
  13. Само название темы "ПОЗИЦІЯ БІБЛІЇ ЩОДО СПОЖИВАННЯ ВИНА (АЛКОГОЛЮ)" уже немного настраивает на скептическое восприятие изложения - правильнее таки было написать что-то типа: "ПОЗИЦІЯ сучасного українського вiруючого ЩОДО СПОЖИВАННЯ ВИНА (АЛКОГОЛЮ) як особистий приклад для наслідування у контексті соціально-побутових відносин". Вместо украинского можно употребить россиийского, белорусского, славянского и т.п., вместо баптиста можно поставить своё деноминационное определение и тогда ВАШЕ мнение и позицию здесь можно будет нормально обсудить. Книга не может иметь позиции, она может отражать позицию Автора, если мы говорим о Библии, или авторов, если вы захотите выразить позицию ещё какой-то книги по какому-либо вопросу.
    Как бы вы отнеслись к публикации на тему "Позиция Войны и мира относитетельно хождения по рельсам"? Вот поэтому такие статейки с такими заголовками воспринимаются как сугубо церковное творчество и совершенно не привлекают никого к нормальной дискуссии. Две дюжины комментариев и всё равно все остались при своём мнении. Был бы рад узнать ВАШЕ собственное аргументированное мнение, а не подборку неоднозначных цитат из Библии.

    ВідповістиВидалити
  14. останній коментар досить дивний в тому відношенні, що порівнювати "Війну і мир" (художній твір, результат людської вигадки)зі Словом Божим досить дивно. я думаю, що вживання вина - це справа особистого вибору й питання рівня особистого посвячення людини Богу. невже так важко відмовитися від його вживання, якщо це може стати для когось спокусою? і невже так важливо відстояти своє право на його вживання?

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від