Перейти до основного вмісту

ДУХОВНЕ БАЧЕННЯ СИТУАЦІЇ, ЖИТТЯ

ДУХОВНЕ БАЧЕННЯ СИТУАЦІЇ, ЖИТТЯ

Не часто, в нашому житті, побачиш людей, які здатні розуміти, «бачити» ситуацію саме з духовної точки зору, тобто так, як її розуміє, «бачить» Бог, а не з фізичної сторони, тобто так, як її найперше бачить людина… 
Ця ситуація, коли ми звикли бачити будь-яку ситуацію, будь-яке проблемне питання з фізичної точки зору – є не дивним, оскільки ми – люди – і найперше все розуміємо, сприймаємо фізичними уявленнями - нашим розумом, нашими емоціями.
Часто в цьому нема нічого поганого, але часто наше фізичне сприйняття  стає для нас глибокою помилкою, яка може мати глибокі наслідки на все життя.
Найперше, що потрібно зрозуміти, що на кожну ситуацію в нашому житті, особливо проблемну чи надзвичайно важливу – Бог також має своє розуміння, своє бачення – і, як правило, це розуміння різниця від нашого – воно є розумнішим та вагомішим. Божа мудрість є над особливою, вищою за людську:

А ми говоримо про мудрість між досконалими, але мудрість не віку цього, ані володарів цього віку, що гинуть, але ми говоримо про Божу мудрість у таємниці, приховану, яку Бог перед віками призначив нам на славу, яку ніхто з володарів цього віку не пізнав;
(1Кор.2:6-8)

Божа мудрість, яка захована, яка в тайні – яка призначена нам на славу…

Одна історії в Біблії показує велику різницю між людьми, які здатні бачити духовно, а які ні…

І сильно занепокоїлося серце сирійського царя про ту річ, і він покликав своїх слуг та й сказав до них: Чи не розповісте мені, хто з наших зраджує перед Ізраїльським царем? І сказав один з його слуг: Ні, пане мій царю, це не наш, а це Єлисей, той пророк, що в Ізраїлі, доносить Ізраїлевому цареві ті слова, що ти говориш у спальні своїй він знає… А він відказав: Ідіть, і подивіться, де він, і я пошлю й візьму його! І послав він туди коні, і колесниці та військо. І прийшли вони вночі й оточили те місто. А слуга Божого чоловіка встав рано і вийшов, аж ось військо оточує місто, і коні, і колесниці! І сказав його слуга до нього: Ох, пане мій, що будемо робити? (як часто ми собі задаємо це питання) А той відказав: Не бійся, бо ті, що з нами, численніші від тих, що з ними. І молився Єлисей і говорив: Господи, розкрий йому очі, і нехай він побачить! І відкрив Господь очі того слуги, і він побачив, аж ось гора повна коней та огняних колесниць навколо Єлисея!...
 (2Цар.6:11-18)

Людина Божа – Єлисей мав здатність бачити ситуацію духовно, яка велика його перевага була над його слугою, який не міг бачити духовно. Слуга в складній ситуації не знав, що робити і боявся, а Єлисей не тільки знав, але був дуже спокійний – він бачив Божий задум на цю ситуацію!
Прекрасною новиною є те, що по молитві Єлисея – слуга також побачив те, що бачив він, отже за наслідком молитви – ми можемо бачити кожну ситуацію духовними очима!
Питання – скільки ми часу проводимо в молитві, щоб отримати від Бога бачення нашої проблемної, важливої ситуації? Скільки часу ми проводимо в тиші і в мовчанні, щоб почути, побачити те, що має для нас Господь? Нам потрібно не тільки просто молитись і просити, нам потрібно навчитись в молитві отримувати інформацію від Бога, як писав Давид: «Тільки в мовчанні очікуй душе моя від Господа…». Чи ми просимо Бога, щоб Він відкрив наші духовні очі, щоб нам побачити Божий задум щодо нас, щодо нашої ситуації? Нам потрібно стати сильними духовними людьми, які здатні розуміти, бачити кожну ситуацію так, як її розуміє і бачить Дух Святий.
Чому в молитві – тому що Божа мудрість захована – вона в тайні, Бог не просто так розкидає свою мудрість, Він очікує людей, які будуть здатні отримати Його мудрість, нею дорожити, прагнути її, докладаючи зусиль. І коли ми пізнаємо цю мудрість – одразу слава піде за нею, тому що всі будуть дивуватися цій мудрості – бо це мудрість вище всілякої мудрості – мудрість з Небес…

А ми говоримо про мудрість між досконалими, але не мудрість віку цього, ані володарів цього віку, що гинуть, але ми говоримо про Божу мудрість у таємниці, приховану, яку Бог перед віками призначив нам на славу, яку ніхто з володарів цього віку не пізнав;
(1Кор.2:6-8)

Кожен із нас здатний володіти мудрістю Божою, але не кожен із нас здатний приділяти багато часу в спілкуванні з Богом, щоб осягнути цю мудрість… чому?: несерйозність, незрілість, лінь, суєта, відсутність жертовності, відсутність практики, відсутність бажання – ось основні чинники!

О, якщо ми б могли керуватися мудрістю Божою про нас, про нашу ситуацію – скільки ми б уникнули проблем та помилок – але ми не звикли! Ми не звикли запитувати Бога про наше життя, про нашу ситуацію, про наше важливе питання – ми не звикли радитись з Духом Святим – Який є Чудним і Найрозумнішим Порадником нашого життя, Який не десь там - далеко на небесах – ні Він у нас – Він дуже Близький до нас – і завжди готовий нам допомогти – але ми Його постійно ігноруємо, забуваючи про Нього. Ми не звикли багато часу приділяти в молитві, щоб отримувати Слово від Господа…

Я переконаний, що це наша найосновніша сила – бачити і розуміти кожну ситуацію так, як її розуміє Дух Святий, але, на жаль, мало таких людей, але це не про нас!

Хай допоможе нам в цьому Господь!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від