Перейти до основного вмісту

Диявол - реальність? Або правда про диявола.

Диявол - реальність? Або правда про диявола.

Про існування диявола і про його дію, як правило, стараються не говорити, не вчити - навіть у церкві... Чому? Напевно тому, що ця тема потребує дуже ретельного дослідження і правильного викладу, щоб нікому не зашкодити.

А як люди сприймають диявола?

Як правило, з острахом, ніхто з ним не хотів би мати ніяких стосунків, і навпаки. Люди розуміють, що диявол – це щось погане, і по-суті на цьому і всі знання вичерпуються не говорячи про розуміння природи і дії диявола в житті людини… 

Але хочимо цього ми, чи не хочемо - диявол є реальністю і він діє в людському житті, і не тільки в демонічно залежних людях. 
Нам дійсно бракує тверезого, а точніше - істинного погляду на диявола. 

Найперше, що потрібно зрозуміти, що ми не повинні боятися диявола, бо коли ми Божі, то Бог каже, що внас вже нема духу страху, але дух любові, який перемагає страх! Також ми зможемо не боятися диявола, коли будемо знати правду про нього.

Друге - диявол позбавлений Ісусом Христом влади та сили: «роззброївши влади й начальства, сміливо їх вивів на посміховисько, перемігши їх на хресті» (До колоссян 2:15) Диявол,  разом із своїми слугами вже зазнав поразки і позбавлений сили, щоб він не міг завдати шкоди.

Третє - проти диявола і його діл потрібно протистати: «Тож підкоріться Богові та протестаньте  дияволові, то й утече він від вас». (Якова 4:7) отже, від диявола не потрібно тікати, його не потрібно боятися, йому не потрібно служити - проти нього потрібно протистати, а чому?

Четверте:
Тому що диявол не просто так існує, він автор всього злого і старається найперше нас спокусити на погані, гріховні речі. Головне завдання диявола - це спокусити нас згрішити, він названий спокусником. 
І ось приступив до Нього спокусник, і сказав...(Вiд Матвiя 4:3) навіть до Ісуса диявол наближався та його спокушав.
Часто буде так, в нашому житті, що ми будемо розуміти, що те, що ми хочемо зробити є гріхом, і нас манить до цієї гріховної речі, звідси: секс без шлюбу та поза шлюбом, ось чому парнографія, ось чому нажива, взяти те, що не є твоїм, і багато чого іншого... диявол спокушає будь-кого не залежно від віку, статі, рангу, духовності - і проти цього потрібно боротися, а як?

П'яте:
Потрібно знати і розуміти кращу альтернативу дій, як це показав Ісус, як перемагати дію диявола:
І ось приступив до Нього спокусник, і сказав: Коли Ти Син Божий, скажи, щоб каміння це стало хлібами! А Він відповів і промовив: Написано: Не хлібом самим буде жити людина, але кожним словом, що походить із уст Божих. Тоді диявол каже Йому: Коли Ти Син Божий, то кинься додолу, бож написано: Він накаже про Тебе Своїм Анголам, і вони на руках понесуть Тебе, щоб об камінь коли не спіткнув Ти Своєї ноги. Ісус відказав йому: Ще написано: Не спокушуй Господа Бога свого! Знов диявол показує Йому всі царства на світі та їхнюю славу, та й каже до Нього: Це все Тобі дам, якщо впадеш і мені Ти поклонишся! Тоді каже до нього Ісус: Відійди, сатано! Бож написано: Господеві Богові своєму вклоняйся, і служи Одному Йому! Тоді позоставив диявол Його. І ось Анголи приступили, і служили Йому. (Вiд Матвiя 4:3-11) 
Знаючи істину, як потрібно  поступати в часи спокуси і її цитуючи в собі, а часто просто проголошуючи, коли є реальністю впасти в гріх - ми так перемагаємо спокусливу дію сатани, а для чого?

Шосте:
Падаючи в спокуси та роблячи гріх - ми знищуємо самих себе.
Основне завдання диявола: це вкрасти, вбити і погубити: вкрасти щастя та здоров'я, вбити нас і наше чудові мрії, погубити наші душі в аду - це його програма на цій землі. 
Пожадливість (спокуса) потому, зачавшись, народжує гріх, а зроблений гріх народжує смерть. (Якова 1:15) смерть у здоров'ї, смерть у відносинах, смерть шлюбу, смерть свободи, коли людина стає залежною, смерть фізичну... 
Нам потрібно всіма силами боротися проти спокуси та гріха!!! Розуміючи, що його автором є диявол, який перший згрішив, і який хоче знищити нас та все добре і прекрасне в нашому житті.

Сьоме:
Диявол боїться і підкорюється одному, тільки одному імені, яке вище нього:
А ті Сімдесят повернулися з радістю, кажучи: Господи, навіть демони коряться нам у Ім'я Твоє! Він же промовив до них: Я бачив того сатану, що з неба спадав, немов блискавка. Ось Я владу вам дав наступати на змій та скорпіонів, і на всю силу ворожу, і ніщо вам не зашкодить. (Вiд Луки 10:17-19)
Тому й Бог повищив Його, та дав Йому Ім'я, що вище над кожне ім'я, щоб перед Ісусовим Ім'ям вклонялося кожне коліно небесних, і земних, і підземних (До филип'ян 2:9, 10) 

Тому, проти диявола треба іти з іменем Ісуса, і наказувати йому в ім'я Ісуса припинити ту чи іншу негативну дію, спокусу в нашому житті. 

Отже, диявол дійсно є реальністю, його програма: вкрасти, вбити, погубити і він діє різними способами на людей, щоб здійснити цю програму, найперше через спокуси, але він позбавлений сили Ісусом Христом, Який дав нам владу виганяти його і зупиняти його дію в ім'я Своє, якщо ми своє життя підкорили Йому!!! 

Коментарі

  1. Якось Бог сказав мені: - тобі треба буде битися по черзі зі всіма бісами і демонами, а потім битися і перемогти диявола. Потім Господь трохи причинив мені особисто диявола. Що можу сказати про нього: він хоча і маленький, боязкий, брехливий, позбавлений істини і мудрості; все, що у нього є, то йому не належить, а що йому дав Адам, то Ісус забрав – але у диявола є помазання від Бога на прославляння, яке володіє повнотою знань, необхідних для роботи з душами; він знає, як засмучувати, і як прославляти; він бачить серця, думки і наміри інших. Що більш всього на мене подіяло – у диявола сильна негативна слава; його оточує потужна атмосфера, що складається з інформації про його справи і можливості, яка сковує людей і навіває страх. Хоча величезна частина тієї слави складається з помилкової інформації, проте виробляє дію на тих, хто не знає істини. Практично всі справи диявола здійснені силами людей, яких він зловив в свою волю хитрістю і обманом, умінням маніпулювати знаннями.
    Коли Бог розділив всі думки, що існують у всесвіті на дві частини і назвав одну частину "світлом", а другу – "тьмою", то диявол не погодився з Господом, і відкинув світло, назвавши світлом тьму. Після того Люцифер став дияволом, господом і богом тьми, і кожен хто говорить на тьму: "це світло" – автоматично потрапляють під владу диявола. Основна відмінність світла від тьми полягає в здатності генерувати і творити, а тьма ж навпаки все руйнує, як будь-яка помилка в логічному ланцюзі руйнує результат праці, де вона була допущена. Через те, що диявол вибрав протилежні думки, він завжди суперечить Богові, як і сам собі. Все, що говорить Бог, диявол автоматично те перекручує, спотворює, або говорить протилежне. Погодження з Богом для диявола дорівнює поразці, тому він частіше просто втікає, коли не може знайти думку здатну протистояти словам суперника.
    По характеру, поведінці, відношенню до інших осіб, манерам – диявол пряма протилежність Богові, між ними немає взагалі нічого спільного. Оскільки і Бог, і диявол однаково звертаються до людини, то відрізнити авторство думок і бажань, що приходять до нас ззовні можливо лише через пізнання Бога. Коли ми знаємо Бога, то можемо відразу взнати Його мови, думки і бажання.

    Що стосується протистояння сатані. Після того, як Бог прочинив мені диявола, я прийняв серйозне рішення стати схожим на Ісуса, тому що всяка схожість з дияволом працює проти мене, співробітничає з дияволом проти мене. Коли я взнаю більше істини і погоджуюся з нею, то світло зростає в мені, а тьма втрачає силу. Коли я дізнаюся всю правду про диявола, то слава, що оточує його зменшується. Коли я більше служу Господові, шукаю Його волю, і здійснюю Його справи, тоді Бог збільшує славу довкола мене, і ця слава сильніша за славу диявола. Чим більше я пізнаю Ісуса, наслідую Йому і переймаю Його характер, манери, звички і стосунки до інших осіб, тим менше стає диявол; тоді зникають в мені помічники диявола. Диявол сильний, але він не сильніший за Ісуса і людей, які люблять Бога. він нічого не може без допомоги людини, і більше, ніж йому дозволяє Бог. він не може нічого зробити святій людині, народженій зверху тому що діти Бога для нього як озеро вогненне, до якого якщо доторкнеться, – згорить. він сильний перед неуками, але навіть немовля в Христі скаже йому: "пішов геть!", і диявол виконає його команду.

    Це дивно, що люди прагнуть не говорити про диявола, багато хто його бояться і не хочуть мати з ним відношень, але при цьому, кожна людина, щодня стикається з ним, чує його, часто говорить з ним, просто не розуміючи того, що відбувається. Адже не буває думки, яка б прийшла не від Бога, або від диявола; у всякої думки, що приходить в наш розум, є вуста, які її висловили цілеспрямовано до нас.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від