Перейти до основного вмісту

Формула сили, слави, відповіді на молитви та спасіння...

Формула сили, слави, відповіді на молитви та спасіння...
Переконаний, що найголовнішою умовою, щоб робити те, що хоче Бог - є чуттєвість до Духа Святого.
Чуттєвість до Його бажань, до Його голосу, до Його попереджень...
Для того, щоб бути чуттєвим до Духа Святого потрібно, найперше розвивати близькі відносини з Ним, розвивати спілкування з Ним. Але є так мало людей, які мають близькі відносини з Тим, з Ким і ми повинні по-суті мати найближчі відносини.
А що ми робимо сьогодні, щоб розвивати близькі відносини з Богом, які це конкретні справи, який це конкретний час? Переконаний, що основне призначення людини в її житті – це найперше – розвиток близьких стосунків з її Творцем, становлення стосунків любові з Небесним Батьком! Без цього – всі інші справи не мають значення!
Для того, щоб мати близькі відносини з Духом Святим є найнеобхідніша складова - це стабільна та тривала ринкова молитва. Щоденна молитва - це запобіжник того, щоб наші душі не зачерствіли у чуттєвості до Духа Святого. Саме зачерствілість душ не дозволяє відчути тонкого ведення Духа Святого, яке існує для кожного із нас.
Відсутність щоденного спілкування з Духом Святим, яке триває протягом цілого дня - позбавляє нас близькості з Чудним Порадником, Наймудрішим Другом - Духом Святим.
А комунікація, спілкування з Духом Святим – це ж те, що завжди має бути з нами!
Благодать Господа нашого Ісуса Христа, і любов Бога й Отця, і спілкування Святого Духа нехай буде зо всіма вами! Амінь. (2Кор. 13:13)
А останнього великого дня свята Ісус стояв і кликав, говорячи: "Коли прагне хто з вас, то нехай прийде до Мене та п'є, Хто вірує в Мене, як каже Писання, то ріки живої води потечуть із утроби його. (Вiд Iвана 7:38)
Спрага по Богу, спрага по Духу Святому - ось головний чинник для того, щоб проявлявся Дух Святий!!! Душа, яка черства, не прагне, не хоче і не відчуває потребу по близькому спілкуванні з Богом – буде приречена до депресії та до великої внутрішньої порожнечі, до безсилля та до безсенсного існування!!!
Нам не можна бути черствими у відносинах з Духом Святим, нам обов'язково постійно потрібно перевіряти себе - чи не загрубіли ми в своїх серцях, в своїх душах? Постійно сколихувати свої душі, сильно бажаючи близькості з Духом Святим... Коли ми останній раз паргнули Бога? Чи ми, як правило, сильно бажаємо чогось іншого, тільки не Небесної близькості.
Що бажав він Мене, то його збережу, зроблю його сильним, бо знає ім'я Моє він; як він Мене кликатиме, то йому відповім, Я з ним буду в недолі, врятую його та прославлю його, і довгістю днів Я насичу його, і він бачити буде спасіння Моє! (Псалми 91:14-16)
Чи це не формула нашої сили, нашої слави і впевненості того, що Бог не тільки нас чує, але і одразу відповідає - серце, яке постійно бажає Бога, Духа Святого, яке це прекрасне серце! Так необхідно щоденно зрощувати в собі саме таке серце!!!
Маємо одну людину за зразок такого серця, великої спраги по Богу - це Давид:
Як прагне олень до водних потоків, так прагне до Тебе, о Боже, душа моя,  душа моя спрагнена Бога, Бога Живого! Коли я прийду й появлюсь перед Божим лицем? (Псалми 42:1, 2)
Давид в своїй великі спразі по Богу, чітко запитував себе:"коли я прийду і появлюсь перед Божим лицем"? Думаю для нас, це також повинно бути найважливіше питання нашого життя!!!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від