Перейти до основного вмісту

ПАТРІАРХ СВЯТОСЛАВ (ШЕВЧУК) ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО У ТОТАЛІТАРНІЙ СИСТЕМІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА НЕ ІСНУЄ


ПАТРІАРХ СВЯТОСЛАВ (ШЕВЧУК) ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО У ТОТАЛІТАРНІЙ СИСТЕМІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА НЕ ІСНУЄ


Глава Української Греко-Католицької Церкви Патріарх Святослав (Шевчук) 8 лютого в Києві, у храмі Святого Василія Великого, зустрівся з представниками Альянсу християн-професіоналів.
На зустрічі Предстоятель Церкви обмінявся думками з християнами-професіоналами щодо того, як впроваджувати християнські принципи в суспільство, які методи варто застосовувати для розбудови громадянського суспільства в нашій країні і як використати для блага країни можливості Альянсу християн-професіоналів.
Глава УГКЦ висловив своє бачення громадянського суспільства. «Сьогодні дуже багато говорять про громадянське суспільство… На мій погляд, громадянське суспільство – це суспільство вільних людей. Не можна говорити про існування громадянського суспільства в тоталітарній системі», – сказав він.
«Чому я говорю про вільних людей, – каже Глава Церкви. – Тому що тільки вільна людина може відчувати відповідальність за суспільство, в якому живе. І коли в українському суспільстві починають зникати свободи громадян – голос громадянського суспільства починає затихати».
«На мою думку, свобода – це духовна категорія. І коли ми говоримо про громадянське суспільство чи про нашу роль у цьому суспільстві як християн, ми повинні подивитися на питання свободи саме з християнського боку», – вважає Блаженніший Святослав.
Дев'ятого лютого минає 50 років з дня звільнення Патріарха Йосифа (Сліпого) з ув’язнення. Тому Предстоятель УГКЦ зосередив увагу учасників зустрічі на прикладі в’язнів сумління. «У наших дисидентах мене завжди вражало те, що, незважаючи на зовнішнє ув’язнення, вони залишалися вільними людьми. Завдяки чому? Завдяки тому, що вони були християнами. Внутрішня свобода – це наслідок віри», – ствердив Глава Церкви.
Говорячи на тему громадянського суспільства, Патріарх Святослав розповів, що на початку цього року він відповів на сто запитань молоді з різних куточків України та світу. «Серед них було одне запитання, яке змусило мене задуматися більше. Питання звучало так: чи варто сьогодні християнам займатися євангелізацією в суспільстві, яке є погане, чи не краще нам, християнам, створити своє альтернативне суспільство? Я відповів так: у Євангелії Христос каже, що Царство Небесне схоже до дріжджів, яке господиня кладе в тісто й чекає, поки воно виросте. Тобто дріжджі не мають цінності самі в собі. Вони мають цінність тільки тоді, коли починають ферментувати якусь більшу матерію», – розповів Предстоятель УГКЦ.
Учасники зустрічі обговорили питання: яке місце має посідати Церква в процесі розбудови громадянського суспільства? «З православної точки зору, припускається можливість іти у владу... Проте ми, католики, ніколи себе не вважали частиною влади, ніколи не мали намагань увійти у владу чи бути державною Церквою. І наша Греко-Католицька Церква ніколи не була державною Церквою протягом своєї історії. Це означає, що ми бачимо себе частиною громадянського суспільства. Таким чином ми хочемо послужити кожній людині в Україні, яка шукає оазису гідності людської особи», – сказав Глава УГКЦ. Про це повідомляє Департамент інформації УГКЦ.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…