Перейти до основного вмісту

ДЛЯ ЧОГО ЗНИЩУВАТИ КОМІСІЮ ПО МОРАЛІ - ЗВЕРНЕННЯ


Прем’єр-міністру України 
Азарову М.Я.

Голові Верховної Ради України
Рибаку В.В.

Голові Комітету ВРУ з питань свободи слова та інформації
Томенку М.В.

Даним зверненням висловлюємо велику стурбованість з приводу пропозиції Кабінету Міністрів України щодо вилучення із тексту Закону України «Про захист суспільної моралі» положення щодо визначення статусу та засад діяльності Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі. Відповідний законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про захист суспільної моралі» (щодо державного нагляду)», розроблений Міністерством юстиції, було ухвалено Кабінетом Міністрів та зареєстровано 31 січня 2013 року у – Верховній Раді за № 2142. Зазначеним законопроектом передбачено ліквідацію Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі – НЕК), що є неприпустимим і загрожує національній безпеці України.
В умовах моральної деградації суспільства, духовного занепаду і пропаганди антисімейних цінностей відповідно ст. 51 Конституції України та ст. 5 Сімейного Кодексу України – Держава взяла на себе священний, почесний обов’язок щодо зміцнення авторитету сім’ї, захисту дітей на безпечний інформаційний простір, права кожного члена суспільства на повагу до його релігійних і моральних переконань. Держава встановлює відповідальність за порушення прав і законних інтересів дитини, заподіяння їй шкоди (ст. 4 Закону України «Про охорону дитинства»). Культурна спадщина українського народу охороняється законом (ст. 54 Конституції України).
Саме діяльність НЕК, як державного позавідомчого експертного і контролюючого органу спрямована на піднесення культури та духовності українського народу, всіх національностей, що проживають на Україні, утвердження здорового способу життя та належного стану моральності в суспільстві, виховання майбутніх поколінь українців на основі традиційних духовних і культурних цінностей, уявлень про добро, честь, гідність, громадський обов’язок, совість, справедливість, на засадах народних традицій, українських звичаїв, етичних норм і правил поведінки, що склалися у суспільстві.
Права і свободи людини та  їх  гарантії  визначають  зміст  і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження  і  забезпечення  прав  і  свобод людини є головним обов'язком держави. Життя і здоров’я людини визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (ст. ст. 1, 3 Конституції України). Проте, не зважаючи на такі високі законодавчо закріплені пріоритети, за відсутності ефективного механізму їх впровадження та захисту – всі зазначені вище фундаментальні цілі бутності нашої державності зазнають краху та залишаться лише декларацією.
Саме НЕК є тією унікальною державною інституцією, що безпосередньо на ділі, будучи наділена владними повноваженнями, спроможна професійно і дієво захистити душу нашої нації – її культуру і духовність. Ліквідація НЕК призведе до відсутності персональної відповідальності за виконання згаданих вище положень закону, що спричинить юридичний дисбаланс правового регулювання у цій сфері, коли реально існуюча норма закону фактично жодним чином не буде забезпечена авторитетом Держави, а отже буде проігнорована.
Враховуючи зазначене вище, просимо відхилити законопроект № 2142 та дієво і послідовно підтримати високоморальну спрямованість розвитку нашої держави.


З повагою,
Посада                                                                                Підпис/Печатка                                                              ПІБ

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від