Перейти до основного вмісту

ЕФЕКТИВНА ОСОБИСТА МОЛИТВА – ЯК СПОСІБ ЖИТТЯ, ЧИ НАЙБІЛЬШИЙ ВИКЛИК ЛЮДИНИ?


ЕФЕКТИВНА ОСОБИСТА МОЛИТВА – ЯК СПОСІБ ЖИТТЯ, ЧИ НАЙБІЛЬШИЙ ВИКЛИК ЛЮДИНИ?

Бог, створюючи людину, передбачив найкраще середовище її проживання – це середовище Його присутності, турботи та любові. Це був задум Божий, щоб людина жила у тісних та багатогранних відносинах з Ним. Ось чому, людина була створена по образу і подобій Божій – формування та постійний розвиток відносин зі своїм Творцем, володіючи такими здатностями як: любити, відчувати, розуміти, говорити, слухати – всі ті риси, які належать Богу, а також і людини. Бог створив людину, щоб дарувати їй свою любов. Тобто, найкращий стан для життя людини, який передбачив Бог – це постійні, близькі відносини зі своїм Творцем.
Близькі відносини з Богом, так само як і будь-які близькі відносини, не даються просто так. Щоб їх сформувати потрібно, найперше, бажання, але і також зусилля, жертва, любов та розуміння необхідності цих відносин. Для цього Бог дав людині такий інструмент як молитва, за допомогою якої, людина може досягати близькості зі своїм Творцем, постійно спілкуючись з Ним та отримуючи все необхідне для свого життя. Та тривала та ефективна молитва стала сьогодні чи не найбільшим викликом життя. Вона мала б стати способом нашого життя, але ми занадто зайняті, несерйозні, а часто просто ліниві, щоб кожного дня мати час для стабільних, близьких та ефективних відносин з нашим небесним Батьком. Чому так? Можливо ми не відчуваємо потребу у відносинах з Богом, потребу у щоденному шуканні Його лиця?

Біблія дає відповідь чому нам потрібно шукати Господа:

Бо так поступають розумні люди, розумні не від світу цього, а розумні від Бога:

Господь дивиться з неба на людських синів, щоб побачити, чи є там розумний, що Бога шукає. (Пс.13:2)

Цікаво, що не тільки людина шукає Бога, але і сам Бог дивиться, шукає з неба чи є там людина, що прагне Його. Дуже цікавою особливістю є те, що це місце писання повторюється двічі в різних псалмах практично з 100% точністю:

Бог зорить із неба на людських синів, щоб побачити, чи є там розумний, що Бога шукає. (Пс.52:3)

Коли Ісус був на землі і хотів підкреслити особливу важливість певних речей, Він завжди повторював двічі: «істинно, істинно…».

Переконаний, що щоденне спілкування з Богом – є найважливішою справою всього нашого життя. Це сенс всього нашого життя!

Потреба людини у близьких відносинах з Богом визначається самими обставинами нашого життя, а саме:

1 – для отримання бачення на своє життя:

Покликуй до Мене і тобі відповім, і тобі розповім про велике та незрозуміле, чого ти не знаїш!  (Єремії 33:3)

2 – тому що так хоче сам Бог:

За Тебе промовило серце моє: Шукайте Мого лиця! тому, Господи, буду шукати обличчя Твого (Псалом 26:8)


3 – це гарантія того, що Господь не залишить Нас:

І на Тебе надіятись будуть усі, що Ім'я Твоє знають, бо не кинув Ти, Господи, тих, хто шукає Тебе! (Псалом 9:11)

4 – для істинної радості в житті:

Нехай тішаться та веселяться Тобою всі ті, хто шукає Тебе! (Псалом 39:17)

5 – щоб побачити добрість Божу у своєму житті:

Господь добрий для тих, хто надію на Нього кладе, для душі, що шукає Його!
(Плач Єремії 3:25)

6 – для того, щоб бути щасливим:
Блаженні, хто держить свідоцтва Його, хто шукає Його всім серцем! (Псалом 118:2)

7 – щоб отримати нагороду від Господа:

Той, хто до Бога приходить, мусить вірувати, що Він є, а тим, хто шукає Його, Він дає нагороду. (Євреям 11:6)

8 – для визволення від біди:

Цей убогий взивав, і Господь його вислухав, і від усіх його бід його визволив. (Псалом 33:7)

9 – це заклик, який міститься в Біблії:

Пошукуйте Господа й силу Його, лице Його завжди шукайте! (1Хронік16:11)

Пошукуйте Господа й силу Його, лице Його завжди шукайте!
(Псалом 104:4)

Шукайте Господа, доки можна знайти Його, кличте Його, як Він близько! (Iсаї 55:6)

Отож, коли ви воскресли з Христом, то шукайте того, що вгорі, де сидить Христос по Божій правиці. (Колосянам 3:1)

10 – щоб не загинути в житті:

Витну людину з поверхні землі, промовляє Господь. І руку Свою простягну Я на Юду і на всіх мешканців Єрусалиму, і вигублю з місця оцього останок Ваала, імення жерців зо священиками, і тих, хто вклоняється на дахах світилам небесним, і тих, хто вклоняється, хто присягає Господом, і хто присягає царем своїм, і тих, хто відступає від Господа, і хто не шукає Господа, і не звертається до Нього. (Соф.1:3-7)

Умова для близьких відносин з Богом:

Хто зійде на гору Господню, і хто буде стояти на місці святому Його? У кого чисті руки та щире серце, і хто не нахиляв на марноту своєї душі, і хто не присягав на обману, нехай носить він благословення від Господа, а праведність від Бога спасіння свого! Таке покоління усіх, хто шукає Його, хто прагне обличчя Твого. (Псалом 23:3-6)

Отже, такими умовами є:
1.               Безгрішність,
2.               щирість з Богом,
3.               мудрість життя,
4.               спрага по Господу.

Як організувати персональну молитву?

Пам'ятаймо, що: "Для всього свій час, і година своя кожній справі під небом (Еклезіаста 3:1)

Необхідно точно передбачити час для молитви, запланувавши його та записавши у свій щоденник як пріоритетне завдання!

Найкраще час для тривалої молитви виділяти зранку:

Ти слухаєш, Господи, ранком мій голос, ранком молитися буду до Тебе та буду чекати. (Псалом.5:4)

За Тобою душа моя тужить вночі, також дух мій в мені спозаранку шукає Тебе! (Iсаї 26:9)

А над ранком, як дуже ще темно було, уставши, Він вийшов і пішов у місце самітне, і там молився. (Марка1:35)


Цінуючи час, дні бо лукаві (Ефесянам 5:16)

Отже, для відновлення тривалого та ефективного молитовного життя необхідно робити наступні кроки:

1.               Визначте конкретний час, коли Ви будете молитися з ранку;
2.               Визначте тривалість цього часу;
3.               ведіть щоденник, щоб так зпланувати свій час, щоб рано лягати та рано вставати;
4.               визначте місце для молитви;
5.               будьте зконцентровані під час молитви, записуючи все, що вам відкривається;


Щоденне спілкування з Богом – є найважливішою справою всього нашого життя – в цьому і є його сенс. Тож, даваймо бути мудрими, щоб не гаяти час по-пусту, а краще будемо його інвестувати в близькі відносини з Тим, Хто найбільше любить нас!


sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від