Перейти до основного вмісту

МОЛИТВА ЗА ПРЕЗИДЕНТА – НАШЕ НАЙГОЛОВНІШЕ СЬОГОДНІШНЄ ЗАВДАННЯ?

МОЛИТВА ЗА ПРЕЗИДЕНТА – НАШЕ НАЙГОЛОВНІШЕ СЬОГОДНІШНЄ ЗАВДАННЯ?

Молитва за президента України – для багатьох справляє ефект червоної ганчірки. Люди, дійсно, обурюються, коли чують про нашу необхідність молитися за тих, хто при владі і особливо за президента.
І, справді, якщо ми віруючі люди, то молитва за владу це наш прямий обов’язок! Це повеління Господнє, незважаючи – подобається нам це, чи ні, подобається нам президент, чи ні.

Отже, перш над усе я благаю чинити молитви, благання, прохання, подяки за всіх людей, за царів та за всіх, хто при владі, щоб могли ми провадити тихе й мирне життя в усякій побожності та чистості. (1 Тимофію 2:1,2)

Особливо нам необхідно молитися за Петра Порошенка в ці доленосні для країни часи! Нам варто молитися за президента, якщо ми хочемо бачити добре та мирне життя. 

В Бібліє є чітка послідовність - молитва за владу має своїм наслідком хороше життя для нас! То чого ми ревно не молимося за Президента? Звичайно, легше критикувати, що сьогодні, на жаль, не рідкість, а от схилити свої коліна перед Богом і щиро благати Господа – це для багатьох справжній виклик!
Переконаний, що саме в ці доленосні дні для України ми, українці повинні зробити те, що, напевно, ніколи не робили – схилитися всі разом, індивідуально перед Господом і щиро молитися за президента. Можливо це буде занадто важко – але в цьому і полягає доленосність рішення, в цьому полягає благословення для нашого народу.

Про що ми повинні молитися, коли просимо за президента:

-             Щоб він чинив волю Божу на нашій землі;
-             Щоб він мав страх Божий і викорінював зло з нашої землі;
-             Щоб Бог дав йому мудрості, як керувати нашим народом;
-             Щоб Бог вилучив всіх злих людей з його оточення;
-              Щоб Бог йому говорив, які важливі рішення він має приймати в цей доленосний час.

В Біблії є чудесні слова:

Серце царя – в руці Господній, як потоки води: куди захоче, Він направить його!
(Притчі 21:1)

Думаю, це найсильніший аргумент, чому ми всі зобов’язані молитися за президента. Щира і сильна молитва обов’язково буде почута Господом і Він знайде як промовити до сьогоднішнього глави держави.

Друзі, в сьогоднішні дні ми багато чого робимо для нашої держави! Та варто нам пам’ятати, що є щось вирішальним для її долі – це наша щира і віддана молитва за всіх, хто при владі.

Молімося, якщо хочемо жити в хорошій та Божій країні!

Сергій Гула







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…