Перейти до основного вмісту

ЧИ МИ МАЄМО ПРАВО КРИТИКУВАТИ ВЛАДУ – ПОГЛЯД ЗАКОНУ БОЖОГО?

ЧИ МИ МАЄМО ПРАВО КРИТИКУВАТИ ВЛАДУ – ПОГЛЯД ЗАКОНУ БОЖОГО?

Панічний страх – ось, що, часто, бажають представники влади від власного народу. Слухняність, покора та ствердність їхніх рішень – рекомендована поведінка, яка диктується сьогодні нам.
Але чи завжди ми повинні мовчати, коли стикаємося із беззаконням влади? Особливо тоді, коли багато говорять: „Вся влада від Бога і нам потрібно коритися цій владі” (Римлянам 13:1).
Тут необхідно чітко розставити АКЦЕНТИ, що таке коритися і що таке говорити про правду, суд та справедливість!
Коли проаналізувати Біблію – приходимо до дуже серйозного висновку:
В ЖОДНОМУ МІСЦІ ПИСАННІ НЕ СКАЗАНО ПРО НЕОБХІДНІСТЬ КОРИТИСЯ ЧИ МИРИТИСЯ ІЗ ФАКТАМИ БЕЗЗАКОННЯМ ВЛАДИ!!! А НАВПАКИ ЯК САМ БОГ, ТАК І ЙОГО БОЖІ ЛЮДИ КРИТИКУВАЛИ ПРЕДСТАВНИКІВ ВЛАДИ ЗА БЕЗЗАКОННЯ!!!

Це ми можемо бачити із:
- 2-го Псалму, де Бог закликає царів і судді по-мудрішати і служити Йому;
- Це читаємо із Книги Єремії у 22 главі, а саме: «Послухай Господнього слова, о царю… Чиніть правосуддя та правду, і рятуйте грабованого від руки гнобителя, чужинця ж, сироту та вдову не гнобіть, не грабуйте! (Єремії 22:2)
- Бачимо критику пророка Божого Ісаї законодавцям:
«Горе законодавцям несправедливим, та писарям, які пишуть на лихо, щоб від правосуддя усунути бідних, і щоб відняти права від убогих народу Мого, щоб стали вдовиці здобиччю їм, і пограбувати сиріт...» (Ісаї 10:1-2)
Дуже цікаво, що докір та критику влади знаходимо і в Новому Заповіті, а саме Іван Хреститель без компромісів чітко виявляв БЕЗЗАКОННЯ ЦАРЯ, ЯКИЙ В ЦЕЙ ЧАС ПРАВИВ І КРИТИКУВАВ ЙОГО ЗА ЦЕ!!! (Апостол Лука про це дуже чітко пише: Іван докоряв йому за… ВСЕ ЗЛО, яке заподіяв був Ірод (Луки 3:19).

Один із найвеличніших апостолів – Апостол Павло, також дуже серйозно критикував представників правоохоронної та судової системи, а саме:
У Филипах Апостол засуджує беззаконня влади: «Нас, римлян, незасуджених, різками сікли прилюдно, і до в'язниці всадили, а тепер нас таємно виводять? Але ні! Хай вони самі прийдуть, та й виведуть нас!» (Дії 16:37). 
У Єрусалимі Павло заявляє про своє право на справедливе суд та законне слідство: «Хіба бичувати дозволено вам громадянина римського та ще й незасудженого?» (Дії 22:25). А ще більше того, будучи незаконно осудженим, Павло домагається вибачень від римських начальників за їхнє беззаконня!! (Дії 16:37-40).

Отже, вимагати правосуддя, заявляти про порушення права та критикувати владу за її беззаконня – це не тільки наше право – це наш обов’язок!!! Ми зобов’язанні виявляти правду, беззаконня, суд та справедливість!!!  






Коментарі

  1. Браво! Нарешті така думка починає переважати думку новітніх фарисеїв, які бачать букви, а не розуміють суті Слова Божого і роблять зі себе рабів світу сатани.

    ВідповістиВидалити
  2. Повністю погоджуюсь! Не треба плутати законослухняність з байдужістю до порушень закону. Як законослухняні громадяни з активною життєвою позицією ми не можемо мовчати, коли "народні обранці" та влада брутально порушують закони та обмежують наші законні права та свободи.

    ВідповістиВидалити
  3. Згодні! Ще: Громадянська непокора не наша проблема.
    Наша проблема – громадянська покора.
    Говард Зінн

    ВідповістиВидалити
  4. Взагалі, якщо людина із совістю, то навіть, не зазираючи у Біблію, він скаже, що ця влада є незаконною і вона чинить зло. В першу чергу у нас в серці. Я думаю, якщо Ісус був би не сином Божим, а просто совісною людиною, він би мав адекватну відповідь на дії нашої влади. Слава Богу, що ми прозріваємо)

    ВідповістиВидалити
  5. Сергію, повністю підтримую такі висновки. Я, як свідомий учень Христа не можу, не хочу і не буду замовчувати перед своїми дітьми, онуками, студентами. колегами те, що остані закони (які узагальнено відображають рівень правової свідомості, мораль та цінності тих, хто їх писав та приймав) прийняті у неправовий спосіб, з повним ігноруванням принципів правотворчості. нормотворчості та законодавчого процесу, є за своєю суттю неправовими, призводять до невілювання права, подальшої криміналізації суспільних відносин, роблять переважну більшість громадян України правопорушниками та злочинцями. Такі закони та дії призводять до того, щоб заплутати народ, виростити прийдешне покоління з повною відсутністю розуміння правди та неправди, схожим на той, який жив у Неневії за часів пророка Іони.
    (1Тим.2:1-4) 1 Отже, перш над усе я благаю чинити молитви, благання, прохання, подяки за всіх людей,
    2 за царів та за всіх, хто при владі, щоб могли ми провадити тихе й мирне життя в усякій побожності та чистості.
    3 Бо це добре й приємне Спасителеві нашому Богові,
    4 що хоче, щоб усі люди спаслися, і прийшли до пізнання правди. Спаситель хоче, що усі люди (і з права, і зліва і ті хто при владі) прийшли до пізнання правди, тоді ми будемо мати можливість проводити тихе і мирне життя, за це і потрібно молитись. А не за узагальнене благословіння нашої влади (ще одни золотим унітазом, маєтком, ручними корумпованими, несправедливими "що не Бога не бояться і людей не соромляться" суддямми прокурорами, слідчими та іншими "антиправоохоронцями".
    Я не "анонім" я полковник юстиції, канд.юрид. наук, доцент. Хома Валерій.

    ВідповістиВидалити
  6. Пане Валерію, дуже дякую за гарний та змістовний коментар!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Пане Сергію, також дякую Вам за статтю. Тим не менш, все ж таки коритися владі ми зобов'язані, не кажу, що повинні мовчати, особливо про їх гріхи, не кажу, що ми мусимо з ними погоджуватись, ні зовсім не про це. Так, згоден повністю, що Бог не може терпіти гріх, що ми, як християни повинні говорити цого слово, саме так. Але ж піднімати бунти, але ж йти і воювати, застосовувати силу, захоплювати будівлі, давати солю нашому язику із відкритими образами та іншим злослів'ям - не думаю, що Бог у тих місцях, що Ви привели закликає до цього, вона закликає бути миротворцями, самому жити по правді і молитися за владу, і коритися їй, як від Бога посланій (не залежно від того, як вона з'явилася, так як у Юдеїв також була незаконна римська влада, просто напросто завойовники), і це зовсім не означає не коритися владі, це означає бути християнином у всьому всоєму житті, в тому числі і перед владою, Христос ніколи не закливав до непокори або прояву сили. Тому, якщо сприймати цю статтю, як заклик говорити слово Боже і про гріхи владі, то я за, якщо ж виправдовувати завтосування сили і пряму непокору законам, які навіть і не ця влада приймала, то я проти, я не бачу, що слово Боже нас до цього закликає.

    ВідповістиВидалити
  8. То, что Церковь и каждый христианин может и должен смело обличать грехи, в том числе, совершаемые людьми у власти - это Истина. Главное - не перепутать! Пророки и Апостолы обличали беззакония царей и даже призывали суды Божьи в случае нераскаяния правителей. Но они никогда не призывали и не участвовали в свержении власти. Власть императора в Риме была куда более нечестивой, чем нынешняя в Украине, а апостолы призывают быть ей покорными. Почему? Потому что, свергая существующую власть, мы ставим себя на место Бога, вершим суд за Него, сами подпадая под осуждение и грех бунта. А наше смелое и ясное обличение беззакония вместе с покорностью Слову Божьему и молитвой упования дает место Суду Божьему, Который уж точно будет праведнее и сильнее любого нашего. Или мы не верим, что это Бог поставляет и убирает царей? Это принципиально для Церкви - не умножать беззаконие, воздавая злом за зло, но дать место Гневу Божьему и покаянию человеческому.

    ВідповістиВидалити
  9. Між владою імператора і президента є величезна різниця! Імператор не обирався, а успадковував владу аж до семрті і був носієм влади. Щодо президента - він обирається як службовець, який наймається громадянами на конкретний термін і роботу. Якщо він погано виконує цю роботу - громадяни мають право вимагати, щоб він пішов геть, оскільки на сьогодні, джерелом влади є НАРОД!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сергію, треба намагатися бути неупередженими, як можна висмикнути якісь Слова з Біблії й трактувати як самому захотілося й не процитувати пряме повеління, яке зрозуміле без усякої трактовки:
      1 Нехай кожна людина кориться вищій владі, бо немає влади, як не від Бога, і влади існуючі встановлені від Бога.
      2 Тому той, хто противиться владі, противиться Божій постанові; а ті, хто противиться, самі накличуть осуд на себе.

      В Слові Божому як бачите є термін «вища влада», яка різниця виборна ця влада чи успадкована, вона все одно є ВИЩОЮ ВЛАДОЮ.
      Хтось не бажаючи слухати Єдиного Бога, придумав хитру модель щоб бути самому володарем світу й назвав цю модель «демократія», демократія – це фікція, це сатанинський обман народу, ніколи ні за які часи народ не може правити державою, на це є дуже багато об’єктивних причин, зараз не буду детально зупинятися на них. В тій самій Америці, яка начебто є «оплотом демократії» правлять мафіозні структури, це вони саджають своїх маріонеток на президентські пости, а потім якщо щось йде не так знімають їх або просто вбивають, ви погляньте скільки вбитих президентів у цих «демократорів».
      Модель держави повинна бути схожа на живе тіло в якому є голова и є тіло. В Церкві голова - Христос, в державі – голова цар, президент, король, кардинал, кесарь, якби ви його не назвали це є голова. Якщо комусь щось не подобається моліться Богу, шукайте Бога, виконуйте Його заповіді і Він дасть вам такого президента на якого ви заслуговуєте. Мені смішно й болісно коли народ який не гребує красти, заздрити, ненавидіти своїх ближніх, не шукає робити добро, обвинувачує в чомусь владу так ви ж такі самі. Як не соромно судити когось а самим бути такими ж.
      Отже шукаймо Бога, шукаймо робити добро, піклуймося про ближніх, решту дайте зробити Богу, а так виходить вони намагаються зробити Божу роботу ще й без сорому й розуму, а про своє забули, не гоже так.

      Видалити
    2. Костянтине, вищою владою в Україні якраз є Народ!!!

      Видалити
  10. Тим не менш, влада Риму в Юдеї бела ще більш незаконною, ніж влада президента і Україні, вони мали більше прав воювати проти, більше того, у писанні сказано, владі, "як від Бога посланої", не дивлячись на її походження вести себе так, розуміючи, що Бог все контролює, і успадкування імператорів і завоювання і навіть вибір народу, якого ми являємось лише частиною. Тому: вимагати - так, чинити безправ'я і насильство - ні! Тому, перш за все, треба залишатися християнами, і робити саме те, що закликає нас Слово Боже, а не наша логіка, яка нажаль часто іде в розріз з ним.

    ВідповістиВидалити
  11. Нейландт Геннадий22 січня 2014 р. о 18:18

    Сергею спасибо за интересные рассылки! Много можно и нужно писать,цитировать,дискуссировать,спорить и так далее..! Но где же результат? Который мы все ждем! Причина в том, что мы стараемся все быть красноречивыми, а вот о самой причине нашего занепада мало кто думает и апеллируют следствием. Виня всех и вокруг кроме себя! Мой один знакомый на замечание, что вокруг нас мусор, сказал следующее - я не сорю! На что я его расспросил как часто он делает замечание тем кто мусорит, он с поникшей головой ответил , не делаю замечаний. На что я ему сказал, а он согласился с тем что он соучастник....! Наша борьба должна заключаться не с камнем в руках, а с словом конечно добрым и вразумительным. Все что происходит в нашей стране это следствие нашего Богоотступничества! Только вера в истинного Бога может спасти. .... миром и каждым человеком вместе, без Его воли даже волос с головы не падает.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…