Перейти до основного вмісту

12 ПРИЧИН ЧОМУ НАРОДИВСЯ ІСУС ХРИСТОС?

12 ПРИЧИН ЧОМУ НАРОДИВСЯ ІСУС ХРИСТОС?


Народження Ісуса Христа – це непросто гарне свято! Це непросто смачна кутя, колядки та щедрівки!
Народження Ісуса Христа – це подія, яка змінила все людство, подія, яка продовжує мати колосальний вплив на людей, ось уже більше 2000 років!

Отже, 12 причин чому народився Ісус Христос:

Перша:

-                               щоб відновити відносини людини з Богом, які були втрачені внаслідок гріхопадіння Адама. У відносинах з Богом – людина може отримати все необхідне для щасливого життя!
Друга:

-                               щоб спасти людей від рабства гріха. Гріх сильний. Він має надзвичайно руйнівну та залежну силу. Людина сама немає сил, щоб ефективно протистояти гріху. Лише благодаттю Божою ми перемагаємо гріх та всяку руйнівну його залежність;

Третя:

-                               щоб звільнити людей від проклять. Багато сьогодні є найрізноманітніших проклять, які є страшною перепоною для здорового та радісного життя. Ми, часто, можемо не знати і не розуміти, чому страшні речі „безпричинно” відбуваються в нашому житті. Ісус Христос – це Той, Хто поборов на Христі всяке прокляття, щоб ми були вільні!

Четверте:

-                               щоб зцілювати людей! Ісус не тільки наш цілитель нашого фізичного організму, але душі. Він прекрасно знає наші болі і страждання та має силу, щоб звільнити від них!

П’ята:

-                               Щоб дати нашим душа мир. Як багато людей сьогодні страждають від страхів, фобій, депресії та апатії. І ніякою таблеткою ці страшні діагнози не вилікуєш, це не фізичні симптоми – це глибоко-душевна проблема. Тільки Ісус може дати по справді великий мир та спокій для душі, щоб вона отримала свій „бальзам” та була щаслива!

Шоста:

-                               Щоб ми мали знання та силу, щоб реалізувати своє покликання. Ісус, як Бог, знає наше життя ще до народження. Він має свій прекрасний план майбутнього, щоб людина займалася своєю улюбленою справою, зростаючи професійно, заробляючи на життя та стаючи все більш успішнішим та щасливішим!

Сьома:

-                               щоб подарувати нам Утішителя – Духа Святого. Тепер ми на Землі не сироти – з нами завжди є Бог в особі Духа Святого. Це найближчий і найдорожчий Друг. Друг, Який завжди допоможе, Який зрозуміє, Який підкаже, Який надасть сили, Який захистить...

Восьма:

-                               щоб навчити нас та дати нам прекрасну мудрість, як найкраще прожити це життя! Ісус багато вчив, розуміючи, що ми маємо потребу в розуміння як прожити правильно життя. Ця мудрість є в Біблії, цю мудрість черпаємо у щоденному спілкуванню з Ним!

Дев’ята:

-                               щоб дати нам впевненість в майбутньому, щоб подарувати прекрасне майбутнє. Одна із життєвих аксіом: Ісус ніколи не залишить нас, якщо ми не залишимо Його. Він знає наше життя, влаштовує його кращим чином та готує багато подарунків, щастя та радостей у майбутньому!

Десята:

-                               щоб дати нам істинну. Люди завжди шукали істинну. Протягом життя могли і не знайти. Ісус – це істинна життя. Його потрібно шукати, любити, вивчати та служити. В Ісусі ми знаходимо все найкраще та найпотрібніше;

Одинадцята:

-                               щоб давати відповіді на наші молитви. Почута та виконана молитва – це великий дар! Ісус день і ніч стоїть перед Богом Отцем, щоб просити за нас і щоб передавати наші нужди. Ісус чує наші молитви, якщо молимося у Його волі, піднімаючи свої руки святі до Нього!

Дванадцята:

-                               щоб дарувати спасіння душам нашим та вічне життя в Царстві Небесному. Заплата за гріх – вічна смерть та перебування в пеклі, в страшних муках. Але дар Ісуса Христа – це вічне життя та блаженство перебування на Небесах!

Як зробити так – щоб всі перераховані дари від Ісуса, стали реальністю нашого життя? Варто знати, що Ісус вже все зробив зі свого боку для нашого добра! Тепер вибір тільки за Вами!!!
Необхідно щиро визнати Ісуса, як свого Бога та Спасителя, покаятися у всіх своїх гріхах та попросити, щоб Ісус став вашим Богом на все життя. 
Молімося так:

Господь Ісус, я знаю що я дуже грішна людина, і я вчиняв багато беззаконня. Я прошу в Тебе, дорогий Небесний Отець, прости мені всякий гріх, який я вчинив свідомо, чи несвідомо. Очисти мою душу від всякого гріха. Очисти мій рід від всякого прокляття. Я примиряюся з Тобою і хочу жити по Твоїй волі. Даруй мені свого Духа Святого та вічне життя. Амінь.

Після цього, знайдіть церкву, яку Ви будете відвідувати щотижня, а також купіть Біблію, щоб читати її щодня і, звичайно, щоденно моліться, від серця, щиро розказуючи, що Вас турбує і що Ви б хотіли попросити у Бога!

Бажаю Вам в ці різдвяні дні, щоб Ісус Христос став великою реальністю Вашого життя, а не просто образом, чи історичним героєм...

Сергій Гула

Коментарі

  1. Доброго дня, пане Сергію!
    Прошу пробачити мене, але не можу промовчати, після прочитаного мною на цій сторінці!

    Чому ви самі себе ставите у величезне протиріччя ??
    Ви кажете: "Причина друга: щоб спасти людей від рабства гріха"
    А потім в молитві просите: "...знаю що я дуже грішна людина"....
    то з відки взявся гріх ??

    Ви кажете: "Причина третя: щоб звільнити людей від проклять"
    і "Ісус Христос – це Той, Хто поборов на Христі всяке прокляття, щоб ми були вільні!" і при цьому додаєте: "Багато сьогодні є найрізноманітніших проклять, які є страшною перепоною для здорового та радісного життя"


    То звідки вони стаються у наші дні й дотепер ?? Якщо, за вашими словами, всі прокляття згинули ще 2000 років тому і ми захищені від них ??

    Так, магія і люди, що використовують її з "чорною" метою дійсно існує! Але ж усі прокляття настигають нас лише з волі Всевишнього Творця, Того, Хто створив увесь цей світ і нас у ньому, і кожен найменший атом! (настигають нас, коли ми цього заслуговуємо! коли ж ні - Всевишній є Милостивим і Справедливим, і Сам нас боронить від цього і не дає статися поганому)

    Ви кажете: "Причина четверта: щоб зцілювати людей!"

    Все у цьому світі трапляється виключно по волі Всевишнього Творця, у тому числі і зцілення людей! Всевишній Творець наділив Ісуса таким талантом і даром зцілення (виключно по Своїй Волі і Милості), так само, як Він наділяє решту людей талантами і схильностями до тих чи інших справ!

    Після ваших слів у причині шостій: "Щоб ми мали знання та силу, щоб реалізувати своє покликання", ви пишете: "Ісус, як ...." !!

    Іісус (Мессія) - Божий Пророк!
    Не син бога; не, тим більше, бог!

    Ви кажете: "Тепер ми на Землі не сироти"

    А коли ми були сиротами ?? Усі ми на Землі - брати і сестри! Так як усі ми, люди цієї Планети, маємо нашого праотця, Пророка Адама і прамати, Єву!
    Увесь рід людський походить від їх двох!

    Ви кажете: "Причина одинадцята: щоб давати відповіді на наші молитви"

    Усі відповіді на наші молитви дає тільки і виключно наш Милостивий Творець, який прекрасно чує усі наші молитви і бачить усі наші справи і думки (де б ми не перебували і не ховалися від Нього)

    Прошу у вас вибачення ще раз!
    Нехай Всевишній по Своїй Милості веде нас усіх до істини, і примножить наші знання, щоб ми могли мати вічне щастя в обох світах! Амінь!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже дякую за Ваш лист!

    Щодо піднятих питань:

    - коли я говорю про рабство гріха та молитву - про звільнення від нього - це є логічним. Я грішна людина (народженна в перворідному гріху і грішу протягом життя) - і тому прошу Христа звільнити мене від рабства гріха...

    - на Хресті Ісус переміг прокляття. Але це не означає, що воно діє автоматично для всіх - ні. Лише людина, яка свідомо віддає своє життя Ісусу та просить звільнити її від проклять, тоді починає працювати звільнююча сила Ісуса від проклять в окремому взятому житті людини!

    - Прокляття не настигають нас від волі Всевишнього - це велика помилка. Прокляття це наслідок гріха - волі людини і злої справи сатани - волі сатани.

    - не все у світі відбувається з волі Бога!!! Оскільки Бог дав вільну волю людині і анголам!!! Гріхопадіння Єви і Адами - відбулося не з волі Бога! Бунт люцифера - відбувся - не з волі Бога. Вбивство Авеля Каїном - відбулося не з волі Бога і багато, багато інших прикладів!!!

    - Ісус є Сином Божим - другою особистістю Божого Єства і є сам Богом! Хто в це не вірить і не приймає - відкидає самого Бога Отця - прямі слова Ісуса!

    - Коли я кажу - що ми не сироти - найперше опираюся на слова Ісуса: "Я не залишу вас сиротами, а умолю Отця, щоб Він послав вам Духа Святого..."!

    - Далеко не всі молитви чує Бог!!! Він сам про це говорить через пропрока Ісаю - "Але беззаконня ваші закривають мої уші від ваших молитов"! А скільки Давид раз повторює - Господи, почуй молитву мою!!!

    З любов’ю,
    Сергій

    -

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від