Перейти до основного вмісту

ЗРІЛІСТЬ – ШЛЯХ ДО ВЕЛИКИХ БОЖИХ ДІЛ ТА БЛАГОСЛОВІНЬ


Одна із чудових рис Господа, яку я дуже люблю в Ньому – це те, що Він інколи говорить настільки чітко тобі і в тому місці та в час, коли ти цього ніяк не очікував. В один із таких моментів Господь сказав: «Я так сильно ревную, щоб дуже щедро благословити своїх дітей, але не можу через їхню незрілість…». І це найперше духовне благословення, а потім матеріальне.
Дійсно, ніхто ніколи тобі не доручить реалізовувати великий проект, нести велику відповідальність чи привілею, коли ти для цього не будеш підготовлений, коли у тебе не буде високого почуття відповідальності, відповідної освіти, сили характеру…
Річ в тім, що багато сьогодні людей безхребетні, безхарактерні, які боряться (або і не боряться) з тими чи іншими гріхами роками – і не можуть їх побороти – це свідчення незрілості! Це найперший пункт незрілості – нездатність побороти гріх і жити в святості, коли якийсь притикаючий гріх існує роками!!!
В моєму житті є багато спокус, але я усвідомлюю, що спокуса не для того, щоб в неї падати, спокуса для того, щоб її перемогти, тим самим формуючи свій характер!
Нам потрібно навчитись воювати проти гріховних спокус, тим самим доказуючи Богу, що ми зрілі, які здатні протистояти будь-яким спокусам.
Наступний пункт незрілості – це невірність. Бог так очікує від нас вірності в тому служінні, яке ми несемо, або у його справі. За всі свої роки християнства – я можу свідчити, що близько 80% християн є невірними – а це незрілість!!!  Люди спокійно можуть не приходити на недільні служіння, на молитовні зібрання, на збори робочої групи по тому чи іншому проекту – тому що вони втомились, чи просто не захотіли, чи роботою замінили Божий час… чи взялись за якесь служіння – а через короткий час його залишили, чи виконують його без прикладення серця – це страшна незрілість!
Ще одним фактором незрілості – це велика нездатність віруючих людей жертвувати. Ми не навчились і не хочемо жертвувати для Бога час, зусилля, кошти, себе - тоді, коли слово Боже говорить – віддайте свої тіла в жертву для служіння Божого… нам важко щотижня приходити на молитовні зібрання, ми вже давно не ходимо на нічні молитви, ми вже забули, що таке 3-5 дневний піст,  ми вже давно забули, що таке жертвувати по 20, 30 відсотків свого доходу, а розводимо полеміку чи давати десятину, чи ні, для нас ходити щотижня на зібрання домашньої церкви – взагалі непідйомна річ – скажіть, якщо ми в такому маленькому невірні і не можемо класти жертви – чи доручить наш Бог щось більше, що Він має для нас, в чому і є його благословення – матеріальне також…

Ще одним дуже важливим фактором незрілості – є нездатність віруючих мати щоденну ранкову молитву хоча б на 1,5, 2 год. Ми занадто заняті, ми хочемо спати, ми розкажемо, що це забагато часу для молитви, що ми не роботи, нам хочеться до пізна – 23.00,24.00 відпочити за телевізором, комп’ютером – ми все розкажемо і придумаємо, чому ми не можемо мати щоденної ранкової молитви. А от Ісус, який був Богом, проводив довгі години в молитві, стаючи рано в ранці, коли ще учні спали, я вже не говорю про те, що в нього були регулярні нічні молитви – хто з нас може цим похвалитись – незрілість. Якщо ми роками хочемо, і навіть щось робимо, щоб ранком ставати на молитву, а потім знову в нас щось не виходить – і так рік за роком – це незрілість, яка затягнулась занадто довго!!!  
А найголовнішим пунктом зрілості я б відзначив – здатність знати волю Божу на власне життя (молитва «Отче наш» - не хай буде воля Твоя…), на конкретну обставину в своєму житті і поступати так, як це відображено у волі Божій, а потім її реалізувати, незалежно від того, яку жертву потрібно буде покласти... І це не півсвідоме знання, що якось воля Божа поведе мене, ні -  це свідоме знання волі Божої, коли ви запитували і чекали від Господа – що скаже Він мені.
Притчі 3:5-6
Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся! Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (ось чому я не вірю в особисту молитву на 20-40 хв. в день. Це не та кількість часу, коли ти можеш задавати Богові питання про всі обставини свого життя, обговорювати їх з Ним, і отримувати відповіді від Нього…)
Наведу англійський варіант цього місця – 6 вірш – воно точніше:
Seek His will in all you do, and He will direct your paths (шукай Його волі у всьому, що ти робиш, і Він направить твої шляхи).
Чи здатні ми шукати Його волі на все що ми робимо – напевно, що ні – в нас же нема часу на ранкову молитву…
І таких пунктів незрілості дуже багато (скажіть, про які фінансові благословення може бути річ, коли в нас нема власного фінансового бюджету, який ми ретельно щомісячно ведемо, про яку серйозну роботу і діла Божі може іти мова, коли ми не здатні планувати свій день, місяця, рік – це все дуже несерйозно, не зріло!!!), які потрібно виявляти і крок за кроком їх усувати з нашого життя.

Один із прекрасних індикаторів нашої зрілості – є водимість Духа Святого. В послані до Римлян сказано – а всі сини Божі – водимі Духом Божим. Задамо собі питання – наскільки я щоденно водимий Духом Святим, чи я відчуваю, що Він хоче, і маю силу це зробити. Чи я вже давно живу так, як я хочу і розумію, а про волю Божу не маю і поняття…   

Ми відповідальні за себе, за свій духовний ріст, ми відповідальні за своє життя і покликання Боже – за все це дамо звіт!

В цьому питанні, я побачив, ще один чудовий фактор – чим більше ти зрілий у Бозі – тим більше і серйозніше тебе благословляє Бог!

Божої зрілості Вам бажаю! 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від