Перейти до основного вмісту

ХРИСТОС ВОСКРЕС – ЧОМУ?


Зараз ми багато будемо чути Христос Воскрес, будемо святити паски, підемо в церкву, будемо відпочивати – і так кожного року…
Але що це для мене означає, Христос Воскрес, для мене особисто, чи відобразилось Його воскресіння в моєму житті?
Розуміючи, що Христос помер не за «толпу», Христос помер за мене ОСОБИСТО щоб:
-     Я був вільний від гріха. Той гріх, який мене мучить вже роками, і від нього не можна звільнитися – ось це час для того, щоб укріпитися силою воскреслого Христа – і бути вільним НАЗАВЖДИ;
-     Я був здоровий від різноманітних хворіб, депресій, інфекції…, бо ранами Його нас було оздоровлено – чи дозволимо воскреслі силі Ісуса теки у нас і зцілювати нас – вибір тільки за нами!
-     Щоб я мав життя вічне. Рай і ад реальні – душа безсмертна – цього нікому не потрібно доказувати. Те що нам прийдеться відповідати за своє життя, як ми його провели – також реальність. Тому Христос прийшов – щоб дарувати на м Життя вічне, щоб ми страшно не мучились в аду після смерті, а щоб були в Раю, насолоджуючись присутністю Божою – а це найпрекрасніше, що тільки може бути;
-     Щоб в мене було щасливе життя тут, на землі. Бог має унікальне покликання для кожного із нас і ми його можемо пізнати і реалізувати лише тоді, коли маємо тісні відносини з Ним, і сила воскресіння діє в нас. Бог дуже сильно любить нас – і дуже хоче обдаровувати нас, даруючи радість та щастя, але для цього потрібно щось зробити: «Прийдіть до МЕНЕ усі струджені та обтяжені – я заспокою вас…».

Це не просто філософія, якісь думки – це моє життя – це те що я пережив і продовжую в Ньому пробувати!!!

Але що потрібно зробити, щоб всі ці пункти стали реальністю в моєму житті?
Найперше необхідно дійсно зрозуміти – що Христос реальний і Він живий, Який біля кожного із нас, Він не просто обряд, не просто на іконі – ні - Він прагне заселитись в наше серце і жити з нами протягом всього нашого життя – помагаючи нам у всьому – це те що я пережив вже приблизно десять років назад. 

Друге варто Його шукати всім серцем: «Боже якщо ти є проявись в моєму житті, я хочу Тебе знати, жити з Тобою…» і так певний період часу, і Бог дастся вам знайти Його – це те, що Він сам обіцяв – це те, що відбулось в моєму житті!!

Третє – молитись – щоб Він простив всі ваші гріхи, усвідомлюючи, що ви грішник, і Він тільки має владу очистити вас від гріха і дати мир та спокій.

Дорогий Ісусе, я усвідомлюю, що я грішник – але Ти мені необхідний, гріх мучить мене, хвороби мучить мене, безсенсне життя мучить мене, я стомився…, я прошу Тебе – прости мені всякий гріх, я розкаююсь щиро у всіх моїх гріхах, і прошу заселись в моєму серці – будь моїм Господом. Амінь.

Пасха – це не просто щорічний церковний обряд – Пасха – це шанс почати життя заново з Ісусом Христом!!!

Коментарі

  1. > не за «толпу»
    В мелочах видно Ваше отношение к людям. А сами не из "толпы" ль?
    > за мене ОСОБИСТО
    "Personal Jesus". Аха, прежде всего мое Я и для меня... Жаль что не встречается в Ваших проповедях о счастье отдать душу за других. (Иоанна>15>13)

    ВідповістиВидалити
  2. Так, Христос помер - за нас - кожного особисто!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Книга От Иоанна > Глава 12 > Стих 10:
    Первосвященники же положили убить и Лазаря,

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…