Перейти до основного вмісту

ВОДИ МЕРИВИ - АБО ЧИ ВИПРОБОВУЄ НАС БОГ І ДЛЯ ЧОГО?

ВОДИ МЕРИВИ, ПУСТЕЛЯ СІН
(Псалом 80 та Числа 20 глава)

Часто в нашому житті будуть складні обставини, коли нам буде здаватись, що Бог залишив нас, що Бог не чує нас…
Так само було з Ізраїльським народом, коли Бог привів їх в пустелю Сін, Він спеціально поставив їх в таке становище (зле місце), що там не було нічого з їжі, навіть води, пустеля навколо, де в день велика жара, а в ночі сильні холоди -  Числа 20:5, щоб подивитись, як Ізраїльський народ буде реагувати – про це написано в 80 Псалмі 8 вірші
Урок 1: Бог буде нас ставити в такі складні обставини (пустеля в нашому житті), де не буде нічого, щоб подивитися, як я буду реагувати, чи я буду продовжувати вірити в нього і зберігати спокій;
Урок Ізраїль не здав, одразу ж, коли настали складні обставини, вони почали роптати, жалітися та пішли сваритись з Божими людьми, Мойсеєм, Ароном, не просто з Божими людьми, а як сказано в 13 вірші Числа 20 – з самим Богом; та звинувачувати їх, говорячи, якби вони залишились в Єгипті, в рабстві, тим самим забувши, що Бог говорив до них раніше, що це Його воля була, щоб вони вийшли з Єгипту, і які Він великі чуда показав їм, коли вони виходили з Єгипту.
Урок 2: людська натура в тому, що в нужді і в складних обставинах вони здатні швидко забувати, що Бог говорив і що Бог показував. Говорити що це не воля Божа була…
Коли народ Ізраїлів сильно сварились з Мойсеєм та з Ароном, вони вийшли із громади Ізраїлевої та пішли до Скинії і впали там на лиця свої і молились. І слава Господня зійшла, і Господь промовляв до Мойсея…
Урок 3: Мойсей і Арон будучи в такій складній обставині – коли всі люди сильно сварились з ними, і вони також бачили ці всі складні обставини, вони не почали роптати – вони пішли до Бога, молились, і як наслідок: Бог не просто явився їм, а говорив до Мойсея, що конкретно потрібно зробити в цій ситуації;
Бог сказав, щоб Мойсей зібрав весь народ Ізраїлів і сказав перед ними, щоб гора вивела воду, Мойсей дійсно зібрав громаду, але замість того, щоб сказати до гори, він двічі вдарив об скелю, і вода потекла.
Урок 4: Через те, що Мойсей не так зробив, як Бог йому звелів, тут проявилась неповна довіра Богу… він був наказаний, він не ввійшов до землі обітованої (і не тільки він, а всі хто не був послушний Богу, а постійно жалівся).
В нас є земля обітована, земля, яка тече молоком та медом – ми в неї ввійдемо лише тоді, коли будемо повністю послушні Богу.  
Бог продовжує в 80 псалмі 9 вірші – як би ти послухав мене… Але ти не послухав мене… не згодився зі Мною, каже Господь.
Урок 5: часто буде Бог говорити щось до нас, але людська натура є в тому, щоб не послухатись Бога. І причому повальна більшість людей це роблять – не слухаються Бога. Лише маленька частина Ізраїлю ввійшла в обітовану землю - лише маленька кількість людей на землі зараз по справжньому вірять Богу, і лише маленька кількість віруючих, які повністю виконують те, щоб Бог їм каже.
І коли Ізраїль не послухався Бога, Бог сказав добре: «і Я їх пустив ради впертости їхнього серця – нехай вони йдуть за своїми порадами» - Псалом 80:13. В кінці кінців – Бог сказав – щоб вони назад верталися в пустелю – унікально – звідки прийшли – туди і вернулись – тим самим не виконавши задум, покликання Боже, отже – впертість, ропот, непослушання – зупиняє Божий задум і покликання на наше життя!!!
Урок 6: люди вперті, і бажають більше ходити своїми дорогами, своєю мудрістю, своїми порадами, аніж Божими, так легше; а вірою завжди важче ходити…
І потім Бог з жалем і біллю говорить, Коли б мій народ послухав би мене, коли б ходив би дорогами Моїми, то я б знищив їх ворогів, наситив би їх безмірним добром.
Урок 7: за послушанням Божим завжди слідує велике благословення!!!

Те що Бог нам говорить і показує, як наше майбутнє та покликання, буде досягатися шляхом випробувань та пустель, коли легко буде відмовитись і не послухатись того, що хоче Бог, але це все, щоб випробувати нас та щоб змінити нас, але коли ми будемо послушні Богу не зважаючи ні нащо, ми досягнемо край, де тече молоко та мед!!!

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від