Перейти до основного вмісту

МОЛИТВА – ЦЕ ЖЕРТВА

МОЛИТВА – ЦЕ ЖЕРТВА

Я маю на увазі стабільну ранкову молитву на декілька годин, яка розпочинається рано в ранці.
Те що молитва – це жертва очевидно практично для будь-кого, і напевно в цьому виразі криється відповідь на питання – чому так мало віруючих людей мають сильне щоденне молитовне життя.
Вміти жертвувати – це зрілість! Тільки духовно-зрілі люди приходьть до усідомленного жертовного життя: Ісус, Апостол Павло, Іоан Злотоуст, Мати Тереза… І їхнє жертовне життя принесло свій великий плід, який діє і сьогодні, хоча пройшло сотні літ…
Чому жертва?, невже постійно потрібно в чомусь себе ломати, робити не так, як хочеш, не так, як хоче твоя плоть – так:

Тож благаю вас, через Боже милосердя, повіддавайте ваші тіла на жертву живу, святу, приємну Богові, як розумну службу вашу, і не стосуйтесь до віку цього, але перемініться відновою вашого розуму, щоб пізнати вам, що то є воля Божа, добро, приємність та досконалість.
(Рим 12:1,2)

Апостол Павло благав віруючих, щоб ті віддавали своє життя в жертву, тому що він бачив, як мало тих, хто жертвує, і він розумів, що без жертви – не буде служіння Господу. Ось тому потрібно і змінити свій спосіб мислення – від мирського до Біблійного, щоб бути завжди готовим до жертви.
А жертвувати не хочеться, нікому не хочеться, але потрібно. Тому що діти керуються тільки своїми бажаннями, тварини – інстинктами, а дорослі люди керуються тим, що необхідні і тим, що правильне – не тільки своїми бажаннями, бажаннями плоті.
Саме молитва – це час, коли міняєься спосіб нашого мислення, коли ми можемо отримувати інформацію від Господа, яка навчає і наставляє нас, а також це прекрасний час для глибоких роздумів над Словом Божим, і час для пізнання волі Божої!!!

Нам потрібно навчитися жертвувати – це показник зрілості, це показник того, що ми хочемо, щоб Божа робота робилася через нас. І вихідною точкою тут є ранкова жертва – ранкова молитва. Перелічені вище люди – були людьми молитви!
Чому ранкова молитва це жертва:
-                   це жертва сном, як правило, зранку ще б хотілося б плоті по-спати, але ви відриваєте себе від подушки (десь о 5.00) і встаєте;
-                   це жертва вечірнім часом – тому що, щоб рано вставати – необхідно і раніше лягати – хоча б о 22.00, а це означає завершити всі своє справи, як правило, непотрібні: телевізор, інтернет, соцмережі… навіть якщо це і потрібні справи – це жертва, щоб і ці справи підкорити молитві;
-                   це жертва часом – не 15-20 хв., а хоча б 2 години – як нам важко не тільки виділити для спілкування з Господом десятину денного часу, але часто і просто навчитись довго перебувати молитві…
-                   це жертва зі своїм «я», коли треба часто молитись на колінах за інших, за країну, за владу, за людей, за рідних та близьких…

Люди молитви – це дуже особливі люди, це люди, яких глибоко шанує Бог, це духовно зрілі люди і це люди, які мають великий плід в своєму житті:

Я правдива Виноградина, а Отець Мій Виноградар.
Усяку галузку в Мене, що плоду не приносить, Він відтинає, але всяку, що плід родить, обчищає її, щоб рясніше родила.
Перебувайте в Мені, а Я в вас! Як та вітка не може вродити плоду сама з себе, коли не позостанеться на виноградині, так і ви, як в Мені перебувати не будете.
Я Виноградина, ви галуззя! Хто в Мені перебуває, а Я в ньому, той рясно зароджує, бо без Мене нічого чинити не можете ви.
Коли хто перебувати не буде в Мені, той буде відкинений геть, як галузка, і всохне. І громадять їх, і кладуть на огонь, і згорять.
Коли ж у Мені перебувати ви будете, а слова Мої позостануться в вас, то просіть, чого хочете, і станеться вам!
Отець Мій прославиться в тому, якщо рясно зародите й будете учні Мої.
(Ів 15:1-8)   

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від