Перейти до основного вмісту

ЩО НЕОБХІДНО, ЩОБ ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ ВІД ГОСПОДА


ЩО НЕОБХІДНО, ЩОБ ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ ВІД ГОСПОДА

Знати волю Божу, знати відповіді Бога на наші питання – це так важливо для нас. Але часто проблема криється в основному – ми не можемо отримати відповіді від Бога! Чому? Невже Бог не чує? Невже Бог заснув? Невже Бог не Бажає відповідати? На всі три питання  відповідь – ні! Бог чує, оскільки сам створив слух; Бог не спить – оскільки називає себе Таким, Який не спить і не дрімає; Бог бажає відповідати на наші питання, оскільки вивчивши Його Слово – завжди бачимо велике прагнення Бога говорити до людини та наставляти її.
Так в чому ж проблема, чому ми не чуємо Бога? Проблма в нас? Так, проблема в нас!
По-суті є необхідні умови для того, щоб отримати відповідь від Бога.

І промовив Господь до Мойсея: Вийди до Мене на гору, і будь там. І дам тобі кам'яні таблиці, і закона та заповідь, що Я написав для навчання їх. І вийшов Мойсей на гору, а хмара закрила гору. І слава Господня спочивала на горі Сінай, а хмара закривала її шість день. А сьомого дня Він кликнув до Мойсея з середини хмари. І ввійшов Мойсей у середину хмари, і вийшов на гору. І Мойсей пробував на горі сорок день та сорок ночей. (Вихід 24:12-18)

Усамітнення – це одна із найважливіших умов, щоб отримати серйозну, точну та конкретну відповідь від Бога! Це саме якраз те, що нам вдається найважче! Ми не маємо часу, щоб усамітнюватися – а відповідь хочемо чути. J
Ви скажете, що це правило діяло для Мойсей, і тільки. Ні. Згадаймо Ісуса. Його ранкові та нічні молитви проходили також в горах!
Гора – це прообраз усамітнення. Місце, де вас ніхто не буде турбувати, відволікати та заважати!
Бог чітко сказав Мойсею: «вийди до Мене»! для усамітнення необхідні конкретні дії, а якщо точніше – ціленаправлені зусилля!!! Необхідно відвоювати цей час. Зупинити все і усамітнитись з Богом! Як мало таких людей, які знаходять дні, щоб усамітнюватися з Богом! І саме такі люди творять Божу історію. В таких людей немає проблем, щоб отримати відповідь від Господа.
Чи міг Мойсей відмовитись чи придумати причину, чому він не може на такий довгий період залишити народ та сім'ю? Звичайно міг! І в нього були всі серйозні підстави для цього - він був керівником трьох мільйонного народу, старійшина, суддя, батько багатодітної сім'ї!!! Але він послухався Бога!!! 
«Вийди до мене» - це свідчення того, щоб Бог бажає, прагне не тільки спілкуватися з нами, але відкривати нам щось нове. Залиши все – і прийди до мене, Я і ти – і більше нікого. Перебування на одинці з Богом – це щось неймовірне! А точніше: І вийшов Мойсей на гору, а хмара закрила гору. І слава Господня спочивала на горі Сінай, а хмара закривала її шість день. Слава Господня починає покривати людину, яка усамітнилась з Богом. І нам ще потрібно навчитись довго перебувати в присутності Божій, просто перебувати – і все! Але так важко заспокоїтись, не суєтитись, дисциплінувати свій розум, не турбуватися ні про що, а просто перебувати з Богом довгі часи…
Але ви помітили, Бог не одразу почав говорити з Мойсеєм – Бог проговорив йому, аж на сьомий день!!! Цікаво, що Мойсей думав всі ці шість днів: Бог забув, не чує, що я тут роблю вже стільки днів??? Нам потрібно навчитись очікувати відповіді від Бога! Це не обов`язково сім днів, але в дні вашого усамітнення – необхідно старанно чекати – і відповідь прийде!
Бог також сказав: «будь там» - ні куди не біжи, не займайся іншими справами, а просто будь там та очікуй. І як результат: «і дам тобі»! Бог обов`язково винагородить чекання та послушність людини. Він не просто дасть відповідь, але набагато більше, більше того, що навіть не можна уявити!
Отже, формула отримання відповіді від Бога виглядає так: «Вийди до Мене на гору, і будь там. І дам тобі…». І дуже важливо розуміти, чим важливіше життєве питання – тим довше варто бути з Господом!

Нам необхідно:

-        навчитись виділяти декілька днів на усамітнення і робити це регулярно;
-        вміти все залишати, щоб ніхто і ніщо не турбувало нас;
-        навчитися перебувати в присутності Божій;
-        вміти чекати відповіді;
-         все, що Бог відкриє – записувати!



sg

Коментарі

  1. Сильное слово. С таким подходом, действительно, всегда получишь ответ!

    ВідповістиВидалити
  2. Перед тим, як питати Бога поради потрібно очистити свою душу від гріха - щире покаяння, індивідуальна сповідь. Якщо цього не зробити можна отримати відповідь не від Бога, а потім ми потрапимо в проблему і будемо думати, що винен Господь.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від