Перейти до основного вмісту

НАПОВНЮВАТИСЯ ДУХОМ – ЯК - І ДЛЯ ЧОГО?

НАПОВНЮВАТИСЯ ДУХОМ – ЯК - І ДЛЯ ЧОГО?

В чому наша кардинальна різниця від невіруючих людей і в чому кардинальна перевага над людьми, які не пізнали Господа – це здатність і можливість бути наповненим Духом Святим, і діяти в дусі, проявляючи особливі дари від Бога та діючи в силі Божій.
Ефесянам 5:15-21
Отож, уважайте, щоб поводитися обережно, не як немудрі, але як мудрі, використовуючи час, дні бо лукаві!
Через це не будьте нерозумні, але розумійте, що є воля Господня.
І не впивайтесь вином, в якому розпуста, але краще наповнюйтесь Духом, розмовляючи поміж собою псалмами, і гімнами, і піснями духовними, співаючи й граючи в серці своєму для Господа, дякуючи завжди за все Богові й Отцеві в Ім'я Господа нашого Ісуса Христа, корячися один одному у Христовім страху.
Але як це робити, більше того, ми мало коли це робимо, і мало коли ходимо в Дусі, і мало коли можемо сказати, що сьогодні я наповнений Духом Святим.
Взагалі, дуже цікава тема, як це можна наповнятися Духом Святим, а що виходить, що сьогодні я наповнений, а завтра ні, куди дівся Дух, чому одного разу не вистачає наповнення назавжди? Так, насправді, якщо сьогодні ти добре помолився, зустрівся з Господом, день пройшов чудово, ти все зробив, що мав, і в тебе все чудово, але якщо завтра, післязавтра ти не молився, то ти замічаєш за собою, що натхнення вже не те, відчуття не ті, і ти не такий плодовитий, я це бачу постійно за собою, і чув це від багатьох інших. Дійсно, є щось невидиме, щось таке, яке наповнює тебе, коли ти з Господом. Ось коли ми з Ним, ми наповнюємося Ним, але не просто ним, а всім у чому маємо потребу. Це як їжа щоденна – сьогодні поїв – все добре, але якщо завтра не будеш їсти – буде дискомфорт, буде слабість… спілкування з Господом – це наша необхідна щоденна духовна їжа!!!
Перше, що впадає з вище процитованого місця писання – це щоб ми були мудрі і використовували час… одразу ж тут постає питання – як часто і як регулярно ми використовуємо час – щоб наповнятися Духом??? Ми так заняті сьогодні, робота, навчання, служіння – і все це потрібно – але питання – чи знаходимо час для того, щоб наповнюватись Духом, після всіх цих робіт – ми хочемо відпочити, і відпочиваємо – хто за чим: телевізор, фільми, футбол, просто нічого не робимо, і це потрібно – але питання – чи знаходимо ми час у нашому відпочинку для того, щоб наповнюватися Духом.
Послухайте, наскільки ми мудрі – щоб спланувати наш час настільки, щоб знайти час для всього, і що найголовніше – для найголовнішого – час прибування з Богом, час наповнення Духом святим.
Адже правда – що дні лукаві – тобто – за суєтою настільки швидко все пролетить, що не вже не знайдеться часу для Господа – ось чому потрібна мудрість і твердість – коли ви чітко слідкуєте за своїм часом – і не дозволити ні суєті, ні дияволу, ні іншим людям вкрасти ваш час проведення з Господом.
Еклізівста 3:1
Для всього свій час, і година своя кожній справі під небом… Для всього є ж свій час і година – але чи ми знаходимо час і конкретні години, для того, що є найголовнішим. Послухайте, ми не можемо, і не маємо права сказати – вибач Господь, але я такий зайнятий, я такий втомлений, що можу побути з тобою 20 хв. – це не серйозно, Бог вже сказав, що є для всього свій час – і час, щоб Бути з Господом також!!! Але чи ми мудрі, чи ми бачимо і розрізняємо тонку стратегію сатани, зробити все, щоб ви не мали часу побути з Тим, Хто є основою нашого життя, Хто є джерелом нашого життя, Хто є диханням нашого життя!!!
І як наслідок перебування з Господом, спілкування з Ним, ми отримуємо дуже важливу складову – знання, що є ВОЛЯ БОЖА ДЛЯ МОГО ЖИТТЯ. В Ефесянах,5 главі (вище цитоване місце писання) наголошується, щоб ми були розумні, а саме знали, що є воля Божа в конкретній ситуації, більше того, НЕ ЗНАННЯ ВОЛІ БОЖОЇ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ВІДСУТНОСТІ МУДРОСТІ! (не будьте нерозумні, але розумійте, що є воля Господня…) Боже, що ми взагалі робимо, як віруючі люди, часто в житті навіть не усвідомлюючи, що Ти хочеш, як нам поступити. Ми так багато в житті помиляємось, робимо дурниці, поступаємо ніби розумно, але з часом терпимо крах – тільки тому, що ми занадто зайняті, щоб бути з Тобою і пізнавати, що є Твоя воля – для всього є свій час – і для того, щоб бути з Господом і пізнавати Його волю на конкретну справу і на життя загалом!!!
І не впивайтесь вином – в якому розпуста, але краще наповнюйтесь Духом… є щось краще для людини – а саме: наповнюватися Духом. І далі Біблія показує як саме:
1 – розмовляти поміж собою псалмами, а щоб розмовляти – потрібно їх знати і читати – отже, перша складова наповнення Духом – це проведення часу за Словом Божим та застосування його постійно, протягом дня, я, наприклад, дуже люблю Псалом 102 і часто його цитую протягом дня вкладаючи в нього серце…;
2 - застосовувати гімни та пісні духовні, співаючи і граючи в серцях ваших Господу - переконаний, що це один із найважливіших чинників як можна наповнятися духом – це співати духовні пісні щодня. Наприклад, від тоді коли я покаявся – зі мною завжди плеєр, я практично кожного дня від 1 год. до 1,5 год. співаю духовних пісень – це дійсно потужний засіб щодо наповнення духом. (нещодавно прочитав одну мудру фразу – контролюйте свій настрій – і справді, як часто буває, що ні з того, ні з чого поганий настрій, ось якраз співання духовних пісень – це той засіб, який ефективно бореться з поганим настроєм, апатією, депресією…)
3 – дякуючи завжди за все Богові, тобто тут іде процес постійного спілкування, молитви з Богом, коли ти постійно дякуєш Богу за щось протягом дня, навіть за маленьку річ, але ти згадуєш Господа на кожному місці, і це дозволяє тобі постійно бути в Його присутності. Адже ми втрачаємо Його присутність, коли надовго забуваємо про Нього! Взагалі молитва, переконаний, є найефективнішим способом наповнюватися духом – молитва – це канал, це постійний контакт, це постійний зв'язок, який не повинен перериватися, і ось через цей канал ми отримуємо щось, що наповнює наш дух… Молитва – це засіб, який дозволяє нам бути близьким з Господом, отримуючи від Нього все необхідне. 
4 – корячись один одному у Христовому страху – впокірливість – це одна із найголовніших рис Ісуса Христа, пам’ятаєте – навчіться від мене, бо Я серцем тихий та впокірливий… Через цю заповідь показується один важливий принцип – принцип виконання Слова Божого, однозначно, якщо ми бунтівні, якщо ми ті, хто не виконує Слово, грішить самочинно – Дух Святий не буде з нами, тобто гріх – це основний фактор, який опустошує нас – і ми вже не в Дусі але в тілі, і тоді якраз починаються діла плоті:

Це є: перелюб, нечистість, розпуста, ідолослуження, чари, ворожнечі, сварка, заздрість, гнів, суперечки, незгоди, єресі, завидки, п'янство, гулянки й подібне до цього. Я про це попереджую вас, як і попереджав був, що хто чинить таке, не вспадкують вони Царства Божого!

Але чому так важливо наповнюватися Духом, а для того, щоб бути водимими Духом Божим і мати плід Духа, а це:
Любов, радість, мир, довготерпіння, добрість, милосердя, віра, лагідність, здержливість: Закону нема на таких!
   
У нас повинен бути час, щоб зранку молитись, в нас повинен бути час, щоб читати Біблію, ми повинні знаходити час, щоб співати щодня духовних пісень, щоб дивитись проповіді, духовні фільми, читати духовні книги – це наша відповідальність, щоб бути мудрим, і планувати, захищаючи свій час, і передбачаючи час, коли ми будемо наповнятися духом кожного дня!!!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від