Перейти до основного вмісту

ЧИ ВМІЄМО МИ ЗБЕРІГАТИ ВНУТРІШНІЙ МИР, КОНТРОЛЮВАТИ ВЛАСНІ ЕМОЦІЇ?

ЧИ ВМІЄМО МИ ЗБЕРІГАТИ ВНУТРІШНІЙ МИР, КОНТРОЛЮВАТИ ВЛАСНІ ЕМОЦІЇ?

Багато проблем, багато поганих речей приходить в життя людини, яка не здатна контролювати власні емоції і яка не здатна берегти внутрішній мир. А ще більше проблема є для того, хто є віруючою людиною, адже коли ми у тих чи інших складних обставинах починаємо втрачати контроль, починаємо нервувати, виявляти емоції – цю ситуацію дуже вміло використає наш ворог! Ось чому ми потім будемо жаліти про жорстокі слова, які в емоціях сказали, жаліти про неадекватні дії, які зробили... В нас, як віруючих людей, є Дух Святий, наш досконалий мир і для нас не є виправданням, що ми втратили внутрішній мир, рознервувались через важкі обставини – до нас є високі вимоги і ми зобов’язані відповідати високим стандартам. (Матвія 5:48)
В житті будуть найрізноманітніші важкі, емоційні, несправедливі ситуації, і якраз питання буде в тому, як ми відреагуємо на неї. Наприклад, коли хтось починає жорстко і несправедливо звинувачувати вас, коли ви хочете щось зробити, а вам не дають, коли ви хочете довести свою правоту, а вам закривають рот і звинувачують вас, коли вдома сварять батьки, або чоловік чи дружина в емоціях говорить неприємні речі, або коли буде катастрофа (наприклад сьогоднішні ситуація в Японії) – чи здатні ми в цей - непростий час залишитися в спокої? Чи здатні ми будемо так контролювати свої емоції, щоб не «вибухнути», чи здатні ми будемо зберегти  внутрішній досконалий мир, коли  ззовні велика буря – це велике завдання, і це та практика, яку ми всі, як віруючі люди маємо засвоїти!
Притчі 16:32
Ліпший від силача, хто не скорий до гніву, хто ж панує над собою самим, ліпший від завойовника міста.
Ми можемо багато чого досягнути у власному житті, але якщо не навчимося в часи випробуванні концентруватись на своєму внутрішньому мирі, щоб зберегти його – ми втратимо дуже багато через не контрольованість, адже в нервозному, емоційному стані важко контролювати слова, вчинки…!
Чому ж так важливо зберігати внутрішній мир та не нервувати? (взагалі, коли ми нервуємо – це не Божий стан – Божий стан, коли ми в мирі, і не тільки тоді коли все добре, тоді наш мир нічого не вартий, але якраз тоді, коли не все добре! неможна ніколи допускати такого явища, як «я рознервувався») А тому, що в емоціях нема правди, через емоції ми здійснимо багато помилок, і диявол обов’язково використає цей стан, щоб ми зробили те, щоб ніколи не зробили у спокійному стані і про що будемо довго жаліти.
в Слові сказано - Слава людині, що гнів покидає, а кожен глупак вибухає (Пр.20:3). Тобто той, хто в емоціях вибухає – це є нерозумна людина… а нерозумна людина творить нерозумні речі, тільки тому, що вона «вибухає».
Филипійцям 4:7
 І мир Божий, що вищий від усякого розуму, хай береже серця ваші та ваші думки у Христі Ісусі.
Мир Божий буде зберігати наші серця і наші думки, якщо ми навчимося в складний час робити все для того, щоб його не втратити, концентруватись на ньому,
і що найголовніше – для чого зберігати мир Божий, лише  в такому стані ми здатні почути тихий та ніжний голос Духа Святого в складні ситуації і поступити так, як хоче Бог, ось що сила Божа в тобі – коли ти здатний чути від Бога і робити те, що хоче Він.
Давайте згадаємо історію з бурею на морі, коли учні та Ісус знаходились в лодці, яку сильно штормило. Учні були в паніці, а Ісус в досконалому мирі – Він спав… учні Його звинуватили в байдужості (часто люди будуть думати, що ми байдужі щодо важких обставин, коли ми будемо зберігати досконалий мир…), а Він був Тим, Хто незважаючи ні на які «бурі», був здатний зберігати мир Божий, ось і чому Христос здійснив таке велике чудо…  

Часто конфліктні ситуації будуть виникати просто так і тільки для того, щоб перевірити нас, наші емоції, нашу нервозність і нашу силу внутрішнього миру. Бог нас зважує, і якщо у випробовуванні наша сила виявиться слабою, то які ж ми слабі… але ми не слабі ми ті, хто вміємо, не зважаючи ні нащо, зберігати досконалий мир в серці.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від