Перейти до основного вмісту

ЩОСЬ ПРИЄМНЕ ДЛЯ ГОСПОДА...

ЩОСЬ ПРИЄМНЕ ДЛЯ ГОСПОДА...

Чи задумувались ми над тим, а що я можу зробити таке, що буде приємне для Господа. Я переконаний, що це одне з головних питань, які ми повинні собі регулярно задавати – чи роблю я щось, що приємне для Нього, чи я шукаю того, щоб щось зробити особливе для Господа, що буде приємне Його душі.
Часто ізраїльський народ не задумувався над цим важливим питанням, хоча вони точно знали, їм це наказували – що є приємним для Господа.

Цей народ Я Собі сформував, він буде звіщати про славу Мою. Та Мене ти не кликав, о Якове, не змагався за Мене, Ізраїлю. Ти Мені не приводив ягнят цілопалень своїх, і своїми жертвами не шанував ти Мене... Я тебе не силував, щоб приносити жертву хлібну, і кадилом не мучив тебе. Очерету запашного не купував ти за срібло Мені, і не напував ти Мене лоєм жертов своїх, тільки своїми гріхами Мене ти турбував та своїми провинами мучив Мене!...
 (Iс.43:21-25)

Який жаль тут відчувається в Божих словах, це те що Бог говорить, що для Нього є сокровенним, Він ділиться болем свого серця…
Бог очікує від нас приємні речі, приємні жертви, те що буде радувати серце Його – Він очікує цього.
Чи здатні ми на сьогодні концентруватись не тільки на тому, що приємне нам – а дійсно знайти те, щоб ви робили – і точно знали, що ви задовольняєте серце Бога, а не тільки мучите Його своїми гріхами.
Ми повинні знайти, кожен для себе, що від мене очікує Господь, і що я саме я можу робити, що є дорогоцінним в Його очах!
Коли дослідимо Слово Боже ми обачемо певні речі, які постійно наголошуються, і з яких зрозуміло, що роблячи так – ми робимо приємне Господу:
-     Це хвала і поклоніння, коли ми співаємо для Нього всім своїм серцем;
-     Це виконання Його слова і заповіді Його;
-     Це постійна вдячність Богу за все що Він робить, і навіть за те, що нам здається поганим, але в свій час ми побачимо, що це було благом для нас;
-     Це боротьба з гріхом – коли гріх атакує, але ви стоїте в святості – це так приємне Богу;
-     Це послушання батькам та старшим;
-     Це пости та жертви молитви за тих, хто в оковах сатани, хто в залежностях, хто в бідах;
-     Це допомога бідним, вдовам та сиротам;
-     Це ранкова жертва, як фіміам, коли ви урізаєте свій сон, щоб побути з Ним, з Тим кого так сильно любить душа ваша, просто проводите час з Ним…;
-       Це вечірня жертва, коли замість того, щоб займатися пустими чи мало плідними речами – побути з Господом, по-роздумувати над Його словом;

Це також і інші речі, які ми повинні для себе знайти, і прагнути, щоб щось зробити приємне для нашого люблячого і надзвичайно доброго Небесного Отця!

Також, я переконаний, що є щось дуже особливе, що саме ви і тільки ви можете робити, що приємне Йому – знайдіть це… J


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від