Перейти до основного вмісту

ЧИ ВМІЄМО МИ СЛУХАТИ БОГА…

ЧИ ВМІЄМО МИ СЛУХАТИ БОГА…

Наскільки великий акцент в Біблії робиться на тому, щоб ми вміли слухати. Ми так любимо багато говорити, але нам так важко слухати. Нам важко слухати людину, а от щодо Бога то тут здається взагалі майже нереальна річ – вміти постійно чути від Господа, чи це може бути справжньою реальністю сьогодні для нас – чути від Бога?
Я переконаний, що одне з найголовніший надбань, яке ми можемо мати, як віруючі люди – це здатність чути голос Бога, чути, що Бог говорить в конкретний день, в конкретній ситуації – чи маємо ми цю здатність, чи виробили ми її???

Ми бажаємо, щоб Бог слухав нас, а як щодо того, щоб ми слухали Бога, слухали Його голос?

І сталося, як Я кликав, та вони не слухали, так вони будуть кликати, та не буду Я слухати, каже Господь Саваот.
(Зах.7:13)

Часто, коли ми не чуємо від Бога, закрадається думка, що Бог не хоче говорити до нас… але це не правда, якщо проаналізувати Слово Боже, то ми побачимо сотні разів, де Бог виражає своє глибоке бажання говорити до своїх людей.

І сказав Він: Коли дійсно будеш ти слухати голосу Господа, Бога твого, і будеш робити слушне в очах Його, і будеш слухатися заповідей Його, і будеш виконувати всі постанови Його, то всю хворобу, що Я поклав був на Єгипет, не покладу на тебе, бо Я Господь, Лікар твій!  (Вих.15:26,27)

Стережися перед лицем Його, і слухайся Його голосу! Не протився Йому, бо Він не пробачить вашого гріха, бо Ім'я Моє в Ньому. (Вих.23:21)

І ти вибери життя, щоб жив ти та насіння твоє, щоб любити Господа, Бога свого, щоб слухатися голосу Його та щоб линути до Нього, бо ж Він життя твоє. (Повт.30:19,20)

Воротар відчиняє йому, і його голосу слухають вівці; і свої вівці він кличе по йменню, і випроваджує їх. А як вижене всі свої вівці, він іде перед ними, і вівці слідом за ним ідуть, бо знають голос його. За чужим же не підуть вони, а будуть утікати від нього, бо не знають вони чужого голосу.
(Iван.10:3-5)

Проблеми в Бога нема, щоб говорити до своїх людей, але питання – чи ми знаємо Його голос, чи ми щось робимо для того, щоб слухати Його голос?

Слухати голос Бога – це практичні речі, практичні дії, які потрібно робити!
Що потрібно, щоб чути голос Божий?

Найперше – це хотіти почути Його голос, що виражається в конкретних діях. Наскільки сильно ми хочемо дійсно почути думку Бога на ті чи інші обставини – настільки і є висока ймовірність почути Його. Але ми люди, як правило, самолюбиві і самі визначаємо як нам жити, ми рідко хочемо знати думку Бога на ті чи інші питання, оскільки вона може кардинально різнитися від нашої, і нам важко буде послухатись того, що скаже Бог;

Наступне – це запитувати в Бога про ті чи інші речі, які хвилюють нас. Задавати Богу питання і прагнути отримати відповідь. Корисно мати зошит, розбивши його на дві колонки з нашими питаннями і відповідями від Бога. А то дуже часто ми забуваємо, що Господь відповів мені на те чи інше питання, ну і третя колонка не помішає – що я маю зробити у відповідь на те, що сказав мені Господь.

Наступне – вміти чекати відповіді від Бога.
Чути голос Бога – це мистецтво – якому потрібно навчитись, це не приходить одразу, це те, що збудовується трудом і часом.
В молитві ми звикли більше говорити, аніж слухати. Коли я говорю Богу, то моє життя мало в чому змінюється, але коли Бог до мене говорить – моє життя міняється кардинально. Краще мені три слова почути від Бога, аніж сказати Йому їх три тисячі…
Слухання голосу в молитві – це хороша практика, якою ми повинні займатися, наш розум достатньо хаотичний і нам часто важко зупинити хід думок, щоб зконцентруватись на Божій присутності на тишині, щоб очікувати. Ми не звикли проводити довгі часи в очікувані.
Нам треба навчитись розпізнавати голос Господа, нам потрібно навчитись бути слухачами, а не тільки тими, хто говорить.

Мого голосу слухають вівці Мої, і знаю Я їх, і за Мною слідком вони йдуть. (Iван.10:27)

Наступне – не розчаровуватись, коли ви не почуєте голос Божий на ваше питання, часто відсутність відповіді буває тільки тому, що Господь хоче побачити, наскільки ми прагнемо почути те, що Він говорить. Або Він готує інші засоби, щоб проговорити нам, що ми точно будемо знати – що це Він сказав!!!
Але Бог Вірний, не може бути так, щоб ми запитували, а Він не відповів – це принцип – хто стукає – тому відчинять, хто шукає – той знайде!!!

Голос Божий є особливий для кожного із нас, це необов’язково має бути голос в слух, як людський, скоріше на оборот, це тихий голос в нашому дусі, який точно відповідає Біблії, і який нам дає глибоке розуміння того, чого ми не розуміли!!! А також і існування безліч інших засобів, як може говорити Бог , ми повинні їх знати…

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від