Перейти до основного вмісту

ПРИНЦИПИ УСПІХУ ІСУСА ХРИСТА

ПРИНЦИПИ УСПІХУ ІСУСА ХРИСТА

Прагнення до успіху закладено практично в кожній людині. Ми хочемо бути успішні в своїй професійні сфері, в сім`ї, в громадській роботі, в особистому житті.
Успіх – це прагнення людської душі. Успіх – це позитивна самореалізація нашого потенціалу. Успіх, як правило, - це слава, визнання, заможність. 
Сьогодні зявилося дуже багато книг, аудікниг, в яких описано найрізноманітніші кроки для того, щоб бути успішним. Багато експертів хочуть нас навчити як бути успішним, хоча деякі з них не досягли якогось вагомого успіху в житті.

Ісус Христос – безперечно, Один із найуспішніших особистостей в історії людства. В Нього, за часів Його життя, було тисячі послідовників (мрія кожного політика), десятки зцілених від хвороб та воскреслі з мертвих, Його вчення розпоширилось на всю планету і продовжує бути актуальним протягом тисячоліть, а кількість послідовників збільшилось з тисячів до міліардів, ім`я  Ісуса Христа є чи ненайвідомішим сьогодні на всій планеті – це успіх колосального масштабу.
А наскільки часто ми задумуємось про принципи успіху Ісуса Христа, що дозволили Йому досягти такого колосального успіху?
Я виділив декілька:
Найперше – Ісус був Тим, Хто чітко знав своє покликання в житті.
На Мені Дух Господній, бо Мене Він помазав, щоб Добру Новину звіщати вбогим. Послав Він Мене проповідувати полоненим визволення, а незрячим прозріння, відпустити на волю помучених…
(Лк 4:18)
Ісус знав для чого Він народився і що Він має зробити.
Як сьогодні багато людей просто не уявляють свого життєвого призначення, а як багато тих, хто знаходиться, працює не на своєму місці. Звідси невдоволеність, відсутність самореалізації, радості, успіху….
Звідки приходить знання і усвідомлення свого життєвого покликання? З другого принципу успіху Ісуса Христа:
По-друге – Ісус Христос проводив багато часу в молитві, в спілкуванні з Богом.
Бог є автором життя, Він є Творцем всього і кожної людини. Він прекрасно знає для чого Він кожного з нас створив.
Мого зародка бачили очі Твої, і до книги Твоєї записані всі мої члени та дні, що в них були вчинені, коли жодного з них не було…
(Пс 138:16)
Бог все про нас знає – питання – чи ми все знаємо те, що Бог про нас знає? А найкращий спосіб знати Божі думки про нас - це спілкуватися з Ним постійно та тривало – це те, що робив Ісус – це був наріжний принцип Його життя та Його успіху.
І зараз звелів Своїм учням до човна сідати, і на той бік поплинути до Віфсаїди, раніше Його, поки Сам Він відпустить народ.
І Він їх відпустив, та й пішов помолитись на гору.
(Мк 6:45,46)
А над ранком, як дуже ще темно було, уставши, Він вийшов і пішов у місце самітне, і там молився.
(Мк 1:35)
А чутка про Нього ще більше пішла, і багато народу приходило слухати та вздоровлятись від Нього з недугів своїх. Він же відходив на місце самотнє й молився.
(Лк 5:15,16)
А як був у смертельній тривозі, ще пильніш Він молився. І піт Його став, немов каплі крови, що спливали на землю…
(Лк 22:44)
Насьогодні так мало людей, які би посвятили своє життя молитві, я не говорю про фанатизм: «молитись і більше нічого не робити» – ні – я говорю про те, щоб знаходити хоча б 10% свого щоденного часу на спілкування з Богом, на розуміння Його, тоді багато чого, що є незрозумілим в нашому житті, стане в одну мить зрозумілим, як білий день, прирйде Божа допомога, благовоління та успіх.
По-третє: в Христа були наріжні принципи життя, якими Він завжди керувався. Це був фундамент Його життя. Це до-прикладу дотримання десяти заповідей, з яких Він кожну дотримав і ніяку не порушив.
Велика любов до Бога та до людей (що є головними заповідями) – це було суттю Його життя, де він знаходив себе і реалізовував себе.
Чи є в нас  вибудовані принципи життя, що становлять фундамент нашого життя, де щоб не відбулось – ми найперше діємо відповідно до наших принципів, принципів, які не дозволять нам «прогнутися» під цей світ - це і є наступний принцип успіху Христа:
По-четверте: Христос не змінювався під стандарти світу, Христос змінював світ відповідно до сильного світогляду, який в Нього був. Це і було Його унікальністю, яку Він проявив, Він не дозволив загальній громадській думці, поставити його в рамки звичного – що вбиває будь-яку оригінальність та особливість. Саме це – не зважаючи на загальні звичаї життя, а навпаки життя відповідно до свого призначення, яке отримане від Бога, дозволило Йому змінити світ.
Світ завжди буде старатися нав`язати нам свої стандарти життя, щоб  ми діяли так, як це роблять усі, але так ми не реалізуємось, так ми не проявимо ту Божу особливість, яка вже у нас закладена!
Згадаймо як називали учнів Ісуса Христа – всесвітні порушники спокою – ті, хто виконували волю Божу, яка не завжди всім була до вподоби…
Наступний принцип успіху Ісуса Христа – це Його команда. Ісус не просто реалізовував те покликання, яке Він мав в своєму серці – Він, одразу ж після вступу в повноту свого служіння, почав важко працювати, щоб обрати та зростити команду. Реалізація будь-якого великого Божого проекту – потребує сильної і посвяченої команди, яка має бути зрощена самими нами з допомогою Божою!
Найступний, наріжний принцип – святість! Христос маючи всі спокуси цього світу – ніразу не згрішив, за що і мав такий чудовий зв'язок з Отцем, мав велику духовну силу та велике Боже благовоління.
Нам потрібно боротися за нашу святість, не грішити самовільно, бо гріх – вбиває все: силу, благодать та благословіння Боже. Через гріх ми не здатні чути голос Божий.
Ви ще не змагались до крові, борючись проти гріха… (Євр 12:4)
Пильнуйте про мир зо всіма, і про святість, без якої ніхто не побачить Господа.
(Євр 12:14)
щоб кожен із вас умів тримати себе в святості й честі…
(1Сол 4:4)
і зодягнутися в нового чоловіка, створеного за Богом у справедливості і у святості.
(Еф 4:24)
І думаю, найголовніший принцип, хоча не останній – це беззаперечне виконання волі Бога Отця, а не власної волі, хоча Він її мав, як і всі ми. Христос керувався одним: «не хай буде воля Твоя»!
Я нічого не можу робити Сам від Себе. Як Я чую, суджу, і Мій суд справедливий, не шукаю бо волі Своєї, але волі Отця, що послав Мене.
(Ів 5:30)
Ми так ще багато робимо того, що ми хочемо, навіть не запитавши в Бога – а чи є на це Його воля, і часто зазнаємо невдач та бід тільки від того, що поступали за власною волею… нам потрібно навчитись шукати і розуміти, а що є воля Божа?
І не стосуйтесь до віку цього, але перемініться відновою вашого розуму, щоб пізнати вам, що то є воля Божа...
(Рим 12:2)

Бути успішними в Бозі, чи ні – залежить від нас, чи навчимося ми від Христа і чи підкоремо своє життя волі Божі, чи будемо ми молитись і шукати Бога та вести святий спосіб життя, постійно працюючи над собою – а Бог нам обов`язково допоможе, це Його суть!



Коментарі

  1. Згоден. Все спирається на спілкування с Богом, і на послух Його голосу в кожній сфері життя и в кожному ділі. Ісус дійсно є найкращим зразком успішної людини. Скоріше за все, коли ми не порадилися з Богом, то обов’язково зробимо помилки, які шкодять ділу, звідти і проблеми. Завжди, там де я дію в згоді з порадою Бога, яку Він надав підчас особистого спілкування, в мене все ладиться, там я маю успіх.

    ВідповістиВидалити
  2. це правда - основа нашого життя - це спілкування з Богом!!!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від