Перейти до основного вмісту

КРИЗА, ЯК З НЕЮ СПРАВИТИСЬ?

КРИЗА, ЯК З НЕЮ СПРАВИТИСЬ?

Напевно, ніхто не любить, коли приходить криза в країну, в особисте життя, життя сім'ї... Хотілося б їх уникнути..., але вони все одно приходять.
Багато задавалися питанням - чому в житті відбуваються кризи? Відповідей може бути багато - це можуть бути найрізноманітніші об'єктивні або суб'єктивні обставини.  Але найголовніше питання, все ж таки, в час кризи, не обставини, які привели до неї, а як ми реагуємо на неї.
Часто, люди в час кризи впадають в розпач, депресію у безвихідь... Але, є та, хто проходячи через кризу, стають сильнішими та досконалішими – чому так? Відповідь одна – це відношення до кризи.
Безперечно, що кризу не любить ніхто, і ніхто в неї не хоче попадати, але історія людства показує, що рано чи пізно кризи наступають незалежно від нашого бажання – то ж до кризи завжди потрібно бути готовими, потрібно виробити правильне відношення до кризи, особливо, якщо ми є християнами.
Цікаво дослідити, як проходили кризу герої Біблії, наприклад: Даниїл, Йосиф, Давид, Апостол Павло, Ісус Христос? Проаналізувавши їхні дії, можна побачити певні спільні риси у їхній поведінці:

Перше, що точно можна відзначити – це їхня молитва. Що цікаво, Даниїл молився навіть тоді, коли забороняли. 
Один з найкращих псалмів був написаний після особистої кризи Давида, коли він втратив улюблену дитину. 
Апостол Павло переживав важкі часи, коли був у тюрмі, але не переставав молитися. 
Ісус у Гефсиманському саду переміг у духовній битві завдяки пристрасній молитві до Отця.
Неемія зміг відбудувати стіни Єрусалиму (і саму державу) завдяки молитві, в наслідок чого отримав сприяння від Господа та своїм діям. 
Як часто, коли до нас приходять тяжкі обставини, криза в нашу країні – ми найперше йдемо молитись, ми усамітнюємось… Жаль, але, як правило, буває, що ми забуваємо про жертовну та тривалу молитву та починаємо своїми силами вирішувати проблему...
Саме в молитві - ми можемо знайти Боже укріплення та бачення на тяжку обставину (до речі, в яку Бог нас може ввести, щоб щось особливе показати), ми можемо знайти втішення від Господа, ми можемо зрозуміти ті помилки, які привели нас до кризи, а також ми можемо знайти подальші кроки для власної досконалості.
Наступне – це правильне відношення до кризи – не плач і депресія, а віра та спів. Коли Апостол Павло виконував своє покликання, проповідуючи, його в одному місті не тільки побили , але і посадили в тюрму – і саме в тюрмі Павло не плакав і не жалівся – а співав Богу пісень, славлячи Його. Унікально!!! Ось правильне відношення до кризової ситуації!
Третій важливий аспект відношення до кризи – це збереження віри. Будь-яка важка обставина, криза – це час випробування нашої віри, чи ми віримо в те, що Бог за нас, що Він наш Батько, що Він благословить нас і укріпить нас – і що все буде добре, що Він ніколи не залишить нас – а отже нема місця депресії, розчаруванням та горю!!!
Також криза – це час глибокого аналізу нашого життя,   аналізуючи минуле, плануючи майбутнє в час спокою і молитви - знайдемо мудрість та силу діяти дальше. 


Дійсно, як писав Ніцше: «Все, що нас не вбиває, робить нас сильнішими».
Криза для того, щоб зробити нас сильнішими та мудрішими, якщо проведемо цей час в молитві та в мудрих діях. 

Пам'ятаймо, що нема такої кризи та проблеми, яку б ми не змогли б здолати разом з Богом!!! 


А накінець, браття, радійте, удосконалюйтесь, тіштеся, будьте однодумні, майте мир, і Бог любові та миру буде з вами!

(2 Коринтянам 13:11)

Сергій Гула

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від