Перейти до основного вмісту

МЕЖІ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ

МЕЖІ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ

Чи не задавалися ви питанням: чому одні люди досягають високих результатів у власному житті, а інші – незначних. Одні  лідери досягають значних успіхів у побудові компанії, організації, проектів, а інші так і залишаються малоефективними та молорезультативними.
До прикладу для людини успіх – це відмінна освіта, прекрасне здоров`я, успішний професійний ріст, але на жаль, більшість людей залишаються посередніми, виживають, а не живуть – вже не говорячи про те, щоб щось значне творити в своєму житті.  Щодо лідерів – це організація, яка налічує сотні, тисячі послідовників, масштабні проекти, що мають значний вплив на суспільство, професійна команда лідерів, тоді як інші лідери – залишаються малопродуктивними та незначними.
Чому це так?
Відповідь є в тому, що в кожної людини/лідера є своя планка, межа, яка і вимірює масштаби успіху.
Ви ніколи не зробити більше того, що ви знаєте та розумієте, того наскільки ви зрілі та відповідальні - в цьому і вимірюється ваша здатність і ваша межа успіху як людини та лідера.
Планка людини, лідера, межі досягнення успіху вимірюється наступними невід'ємними складовими, що діють у сукупності:
- наявність бачення (картини) на життя, проект, організацію;
- наявність знань, як можна реалізувати це бачення;
- рівень управлінських здатностей та вмінь для виставлення цілей та побудови планів;
- діяльність по реалізації планів.
Ось, саме цих, чотири ключових аспектів і вимірює рівень досягнення успіху конкретної людини, конкретного лідера.
Першим і основним чинником, який вимірює вашу планку та рівень досягнення результатів є наявність бачення, яким Ви володієте.
На жаль, ми звикли жити без бачення, ми не знаємо, що це таке, звідки воно берется, як воно формується, і як його реалізувати. Повторюсь, що бачення, для досягння успіху – є ключовою річчю.
Ми занадто зайняті щоденною суєтою, щоб думати про власне бачення, яке походить з небес, ми занадто зайняті, щоб знайти час, щоб «схопити» це бачення та зрозуміти – а що ж все ж таки Бог має для мене, що є таким, чого я не знаю і не розумію – ті думки, які Бог має про мене, про моє життя, про мою організацію, про мій проект!!!
я Вас закликаю, якщо Ви хочете досягти значного успіху у Вашому житті, успіху, якого ще ніхто не досягав – тому що Ваш успіх він унікальний – такий же як Ви – знайдіть час, щоб досягати Божого бачення, яке Бог приготував саме для Вас від початку Вашого народження. Думаю саме і для цього вихідні, святкові дні, щоб не просто їх проводити десь за святкуванням (хоча і це потрібно, але...), а щоб усамітнитись на 2-3 дні, і щоб молитись запитуючи Бога про новий рік, про Його бачення і розуміння (думаю, це невелика ціна заради того, щоб володіти Божим баченням).
Щоб досягти бачення – необхідна одна важлива складова 1 – розуміти, що воно просто так не падає з небес; і 2 - Покликуй до Мене і тобі відповім, і тобі розповім про те велике та незрозуміле, чого ти не знаєш!
(Єр.33:3)
Ось це і є баченням, коли ти починаєш молитися, постійно шукаючи і запитуючи у Бога – а що Ти думаєш про мене, про моє життя, про організацію – що я маю зробити, що я маю досягти?
І Бог каже, що коли Ви це будете робити – Він обов'язково відповість і розповість про те велике і недоступне чого Ви не знаєте, що є на Ваше життя!!!
Як можна реалізувати щось велике та особливе, що є в Бога – не знаючи цього??? Це зробити не можливо – тому і отримання бачення є вихідною точкою справжнього успіху!!!
Наступна складова успіху – це наявність відповідних знань у конкретній сфері Вашої діяльності, яку Бог Вам відкрив. Варто постійно зростати професійно у своїй сфері. До прикладу, якщо Ви журналіст, і Бог показує у Вашому баченні – що Ваш успіх саме в цій сфері. Зрозуміло, що без знань – Ви далеко не заїдете, Вам потрібно максимально вивчати все те, що стосується професійної журналістики, постійно працюючи над собою, вивчаючи найпрогресивніші досягнення у цій сфері, беручи уроки у найкращих журналістів.
Якщо Бог Вам показав сферу політики – то Вам потрібно вивчити все, що стосується політики, вивчити біографію кращих політиків, працювати над своїм іміджем, понятійним апаратом, лідерством – вивчати все, що стосується лідерства (книги, аудікниги, кращі тренінги…), і багато чого іншого!!!
Наступна складова успіху – це управління та висока дисциплінованість власного життя. Не можна досягти великого успіху, не будучи прекрасним менеджером власного життя, не вміючи ставити цілей, що відштовхуються від Вашого бачення, не вміючи ставити пріоритети, планувати рік, місяць день. Планування – це необхідна складова Вашої ефективності. Тож, вчіться бути організованими, виставляти цілі в житті, сплановуючи рік; до прикладу: не починати жоден місяця, тиждень, день – попередньо не спланувавши його.
І остання складова успіху – діяти, бути активним. Ви можете мати бачення, мати знання і бути хорошим менеджером і не досягти успіху, якщо Ви не будете діяти, якщо Ви не будете конкретно робити те, що передбачено Вашим баченням, Вашими планами. Тож дійте і будьте активними, не будьте лінивими та пасивними!!!
Дотримуючись ось цих, простих складових: наявність бачення, необхідні знання, висока дисциплінованість та необхідна діяльність – рано чи пізно принесуть Вам успіх на Славу Божу.
Про це піклуйся, у цім пробувай, щоб успіх твій був явний для всіх!
(1Тим.3:15)
Ну і звичайно, найголовніше – моліться – без Бога нічого немає сенсу!!!
Молюсь, щоб Бог Вам допоміг у досягненні Його та Вашого успіху!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від