Перейти до основного вмісту

ДЕПУТАТІВ МОЛДАВСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І ПРЕЗИДЕНТА ВІДЛУЧИЛИ ВІД ЦЕРКВИ



ДЕПУТАТІВ МОЛДАВСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І ПРЕЗИДЕНТА ВІДЛУЧИЛИ ВІД ЦЕРКВИ



Депутатів молдавського парламенту і політиків, які брали участь у розробці та прийнятті "Закону про недискримінацію", що припускає легалізацію гомосексуалізму та одностатевих шлюбів в Молдові, піддали малому відлученню від Церкви, повідомляє УНІАН з посиланням на Resurs.md.
Серед відлучених головні ініціатори ухвалення закону - депутати Влад Філат, Маріан Лупу, Влад Плахотнюк, міністр юстиції Олег Єфрим і президент Микола Тімофті.
Як особливо підкреслюють в Церкві, мале відлучення це не анафема і має на увазі заборону тільки на основні церковні Таїнства - Покаяння і Причащання. Дане своє рішення Митрополія прийняла з надією, що керівництво країни анулює скандальний закон. У разі, якщо таке попередження не подіє, послідує Велике відлучення. У цьому випадку, політикам взагалі заборонять наближатися до церкви.
Також, Митрополія готується підняти народні маси на випадок, якщо влада не одумається. Перший крок - це хресний хід, який буде проведено навколо Кишинева і всієї Молдови, включаючи Придністров`я. Другим кроком стане всенародний референдум, на якому населення самостійно проголосує чи потрібен країні закон про геїв та лесбіянок.

Коментарі

  1. Ми, українці, можемо бачити, що в найближчому майбутньому чекає і нас. Тому, найперше всі провідники традиційних Церков вже мають вести просвітницьку роботу з вірянами щодо цих загроз, які вже є на порозі до України. Щоб у свій час дати гідну відсіч злим силам. Тільки з Богом перемога!
    Михайло

    ВідповістиВидалити
  2. Ми не зможемо змінити хід історії, який передбачає Біблія: ...І побачив я жінку, що сиділа на червоній звірині, переповненій іменами богозневажними, яка мала сім голів і десять рогів. А жінка була одягнена в порфіру й кармазин, і приоздоблена золотом і дорогоцінним камінням та перлами. У руці своїй мала вона золоту чашу, повну гидоти та нечести розпусти її. - Об’явлення 17:3-4. Про це ж прямо чи опосередковано написано в:
    Стих 3:
    3Царств 18:12; 4Царств 2:16; 2Фесс. 2:4; Деян. 8:39; Дан. 11:36; Дан. 7:20; Дан. 7:25; Дан. 7:8; Иез. 11:24; Иез. 3:12; Иез. 8:3; Откр. 1:10; Откр. 12:14; Откр. 12:6; Откр. 13:1-6; Откр. 21:10; Откр. 4:2; Откр. 12:3; Откр. 13:1; Откр. 17:18; Откр. 17:4; Откр. 17:6; Откр. 17:9-12; Песней 8:5

    Стих 4:
    3Царств 14:24; 4Царств 21:2; 2Фесс. 2:3-10; Дан. 11:38; Втор. 29:17; Иез. 20:30; Иез. 24:11; Иез. 24:13; Иез. 36:25; Ездра 9:11; Осия 9:10; Исаия 66:3; Иер. 51:7; Плач 1:9; Откр. 14:8; Откр. 18:12; Откр. 18:16; Откр. 18:6; Откр. 18:7; Откр. 19:2

    ВідповістиВидалити
  3. Слава Богу, що в Молдові цю гидоту не сприймають, церква НЕ МОВЧИТЬ!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…