Перейти до основного вмісту

В БРИТАНІЇ ЗААРЕШТУВАЛИ ЧОЛОВІКА ЧЕРЕЗ ВИСЛОВЛЮВАННЯ, ЩО ГОМОСЕКСУАЛІЗМ ЦЕ ГРІХ

В БРИТАНІЇ ЗААРЕШТУВАЛИ ЧОЛОВІКА ЧЕРЕЗ ВИСЛОВЛЮВАННЯ, ЩО ГОМОСЕКСУАЛІЗМ ЦЕ ГРІХ

Тоні Міано був заарештований і допитаний через його переконаннях, проголосивши на вулиці, що гомосексуалізм є смертельним гріхом, повідомляє The Telegraph

Взявши в якості своєї промови  текст з уривоку Біблії, він назвав  гомосексуалізм, поряд з іншими  сексуальними розбещеннями, переступами проти «Закону Божого».

Тоні Міано, офіцер поліції у відставці з США, допитувався протягом майже семи годин про свої переконання та змушений  був дати відбитки пальців та зразки ДНК.

Пан Miaнo, який служив на посаді заступника шерифа округу Лос-Анджелес, був заарештований за спірним пунктом Закону про громадський порядок, який нещодавно відмінили у Палаті лордів.


p.s.чекаємо подібних речей в Україні…


Коментарі

  1. Людей стає все менше і менше. Паразитична матриця переформатовує нашу свідомість таким чином, що люди втрачають людську природу. Це зомбування нового типу. Усі ці "європейські цінності" відгонять психотропними програмами, піддержаними різноманітними хімічними компонентами, що додаються в їжу,напої,ліки. Вкупі з інформаціними вірусами (паразитичними нейропрограмами) трансльованими у мережі Інтернету та ТВ, у фільмах Голівуду і не тільки, у рекламних роліках, вітринах і головне різноманітних компютерних іграх. Усе це вкупі спричиняється до того, що людська інформаційна структура деформується і перероджується на сутнісно інакшу істоту. Людина наче все ще пам'ятає себе, свою біографію, своїх рідних і близьких, своїх друзів і справу якою займається і до чого прагне, для кого і для чого живе, АЛЕ!!! У цій композиції несподівано спрацьовує паразитична програма направлена на знищення божественної суті Людини і підміну такої на керовану прогамованими інстинктами, а то й абсолютно інакшими, новими, невластивими цій особистості якостями, що вже ніяк не корелюються з поняттями людськості і гуманності взагалі. Причина такого процесу в інформаційнім забрудненні навколішнього середовища. Переповненні інфосміттям інформаційного простору нашої цивілізації. Інформаційні конструкції (думка є матеріальною),внаслідок "перевантаження" спричинили неконтрольований процес мутації та перехресного перетворення у нові і незнані інформаційні віруси, збудники сучаних процесів деградації людства. Очевидно, що попередники нашої цивілізації знали про таку природу інформаційних полів і цей вплив на інформаційну структуру людського організму. Збереглися різноманітні попередження у міфах, притчах і писаннях. Але... Хто ЇХ ЗНАЄ? ХТО ЇХ ПАМ'ЯТАЄ? Кінець Світу полягає саме у цій інформаційній хворобі людської спільноти. І ТУТ ВАЖЛИВО НЕ ОЗЛОБИТИСЯ!!! А ПРАЦЮВАТИ СВІДОМІСТЮ ПО ОЧИЩЕННЮ НАШОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ, ПРОБУЙМО КОЖЕН З НАС МИСЛИТИ ХОМ КІЛЬКА ХВИЛИН НА ДЕНЬ ПОЗИТИВНО. ПРИСЛУХАТИСЯ ДО ГОЛОСУ МУДРОСТІ. БУТИ ОБЕРЕЖНИМ З ВИСЛОВЛЮВАННЯМИ І НЕКОНТРОЛЬОВАНИМИ ЕМОЦІЙНИМИ ВИКИДАМИ. СТВОРЮЙМО ЗОНУ ТИШІ НАВКОЛО СЕБЕ. ЧАСТІШЕ СЛУХАЙМО ГАРМОНІЮ В СЕРЦІ СВОЄМУ. ЗАРАЗ НАШЕ МАЙБУТНЄ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД КОЖНОГО З НАС. ТИ АБО ВИЗДОРОВЛЮЄШ, АБО ТЕБЕ ПОЖИРАЄ "НОВА ЧУМА" - ПАРАЗИТИЧНА ІНФОРМАЦІЙНА ДЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ. ТРИМАЙМОСЯ РАЗОМ ЛЮДИ!!!!!

    ЩОДЕННІ ОЧИСНІ МЕДИТАЦІЇ ПРОПОНУЮ ПРОВОДИТИ СПІЛЬНО. ПО 10 ХВИЛИН ЩОДНЯ УВЕЧОРІ З 22:00 та з 23:00 і ранком з 07:00, 08:00,09:00. В ОБІД з 13:00 14:00 15:00.

    СТВОРІТЬ ТИШУ, І ПОДУМКИ СФОРМУЛЮЙТЕ МИСЛЕФОРМУ - ОБРАЗ; ЯСКРАВЕ СВІТЛО ПРОМИВАЄ НАШЕ ТІЛО ВІД МАКІВКИ ГОЛОВИ АЖ ДО П'ЯТ ВІДНОВЛЮЄ РОБОТУ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ЦЕНТРІВ (чакр)НОРМАЛІЗОВУЄ БІОПОЛЕ І РОЗШИРЮЄТЬСЯ У ВСІ БОКИ ВІД ЦЕНТРУ УСЬОГО ХРЕБТА. СВІТЛО ПРОШТРИКУЄ УСІ ШТУЧНІ І ПРИРОДНІ ПЕРЕШКОДИ І ПРОСВІЧУЄ УСІХ ІНШИХ ЛЮДЕЙ НА ВСІЙ ПЛАНЕТІ І У ВСЬОМУ ВСЕСВІТІ.

    ЦЕ ПРОСТО! ЦЕ ДАНО КОЖНОМУ З НАС!!! ПИТАННЯ ЛИШЕНЬ ТІЛЬКИ У СВІДОМОМУ ВЧИНКУ!!!

    ПАМ'ЯТАЙМО ЩО СВІТ У НАШИХ РУКАХ!!!
    ЛЮБОВІ ВСІМ!!!

    З ПОВАГОЮ ДО КОЖНОГО, ОЛЕГ ДРАЧ.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…