Перейти до основного вмісту

ЛЮДИНА Є НІЩО БЕЗ БОГА!

ЛЮДИНА Є НІЩО БЕЗ БОГА!

З позиції вічності, і навіть з позиції земного життя – людина дорівнює нулю, якщо її життя тісно не пов’язане з Божим життям. Для цього є дуже багато пояснень:

Саме Бог є основним нашим охоронцем та щитом. Без Бога людина є абсолютно беззахисна від будь-якого підступного зла. А хто захистить нас від проклять, порч, наговорів? Саме Бог є Тим, Хто все знає і ховає нас під своїми руками.

Ти бо, Владико, надія моя, Господи, Ти охорона моя від юнацького віку мого
(Псалом 71:5)

Саме Бог є нашим цілителем. Хвороби сьогодні заполонили весь світ. Аптек більше, аніж продуктових магазинів.  І чим краща медицина, чим більше ліків – люди все більше хворіють та все одно помирають. Бог є справжнім лікарем, Він знає який є істинний діагноз і як правильно лікувати!

Коли дійсно будеш ти слухати голосу Господа, Бога твого, і будеш робити слушне в очах Його, і будеш слухатися заповідей Його, і будеш виконувати всі постанови Його, то всю хворобу, що Я поклав був на Єгипет, не покладу на тебе, бо Я Господь, Лікар твій!
(Вихід 15:26)

Саме Бог є Той, Хто постійно турбується про своїх людей. Хто знає кожну проблему і Він готовий кожного часу прийти на допомогу.

Покладіть на Нього всю вашу журбу, бо Він опікується вами!
(1 Петра 5:7)

Саме Бог є Той, Хто володіє всією силою у світі. І Він точно може укріпляти немічного. Скажіть, будь ласка, хто може укріпити ослаблену, зневірину душу, саме душу людини. Різноманітні дослідженні показують, що рівень депресії у світі настільки зростає, що скоро більше половини населення Планети буде страждати від депресії та апатії.

Ось Бог помагає мені, Господь серед тих, хто підтримує душу мою.
(Псалом 53:6)

А хто дає сенс життя? Так, саме Бог! Він є Творцем людини, Він знає її життя від самого зачатку. Він має покликання для кожного!

Мого зародка бачили очі Твої, і до книги Твоєї записані всі мої члени та дні, що в них були вчинені, коли жодного з них не було…
(Псалом 138:16)

На Тебе оперся я був від народження, від утроби моєї матері Ти охорона моя, в Тобі моя слава постійно!
(Псалом 70:6)

А хто дає справжню радість? Таку, яка б дійсно веселила дух та душу людини, яка б лікувала? Саме Бог. Люди понабудовували різноманітних розважальних центрів, які мають найперше на меті «викачувати» гроші, а дозвілля швидко забувається…

Ти даєш більшу радість у серці моїм, ніж у них, як помножилося їхнє збіжжя та їхнє вино молоде.
(Псалом 4:8)

А хто дає мир, який глибокий як ріка і щоб не відбувалося в житті – цей мир зберігає нашу душу та серце від різних бід!

Мир великий для тих, хто кохає Закона Твого, і не мають вони спотикання.
(Псалом 118:165)

А хто дає впевненість в майбутньому. Що ти не просто живеш та помреш. А тебе чекає після смерті прекрасне Небесне життя.

Тоді скаже Цар тим, хто праворуч Його: Прийдіть, благословенні Мого Отця, посядьте Царство, уготоване вам від закладин світу.
(Матвія 25:34)

Саме Бог вміє обдаровувати людину та благословляти добром – хіба це не прекрасно? Саме Бог вміє виконувати потаємні бажання людини і робити її по-справжньому щасливою!

І був Господь з Йосипом, а він став чоловіком, що мав щастя. 
(Буття 39:2)

І найголовніше – ніхто так в світі не любить людину так, як Бог. Саме Його любов’ю ми живемо та маємо прекрасне майбутнє. Саме Його любов дарує нам прощення, радість, щастя та прекрасне майбутнє!!!

Так бо Бог полюбив світ, що дав Сина Свого Однородженого, щоб кожен, хто вірує в Нього, не згинув, але мав життя вічне.
(Івана 3:16)

Без Бога життя людини є ніщо! Варто жити з Богом, Варто примиритися з Ним, попросивши прощення за всі свої гріхи та прийняти рішення ніколи не відійти від Нього – бо Він справжній сенс нашого життя, Він наша основа, Він наш справжній Батько…

Сьогодні взяв я за свідків проти вас небо й землю, життя та смерть дав я перед вами, благословення та прокляття. І ти вибери життя, щоб жив ти та насіння твоє, щоб любити Господа, Бога свого, щоб слухатися голосу Його та щоб линути до Нього, бо ж Він життя твоє, і довгота днів твоїх.
(Повторення Закону 30:19,20)






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від