Перейти до основного вмісту

СИЛА ВІДІЙШЛА ВІД МЕНЕ, БО Я ВІДІЙШОВ ВІД ТЕБЕ


Цікаво, чому Ісус, син Божий, Який проходив своє земне життя, так багато проводив час у молитві, у спілкуванні зі своїм Отцем? Невже Йому не було достатнього того, що Він є Богом і завжди знаходився в присутності всемогутнього Творця? Для чого було проводити довгі ночі в молитвах? Для чого завжди було вставати раннього ранку і іти шукати спілкування з Отцем?

Переконаний, що коли Ісус був людиною Він показав нам дуже чіткий принцип – наскільки ми, як люди, маємо потребу у постійному спілкуванні з нашим Творцем, у тому, щоб мати тісний зв'язок з Господом, шукаючи Його з раннього ранку та часто проводячи молитви у прекрасних ночах. Хоча, в багатьох виникає питання – але, для чого? Чому я маю це робити?
Де знайти сили, щоб жити? І не просто жити, а творити ті справи, до яких маєш покликання, які є сенсом твого життя? Чи не відповідь у цьому:

Я правдива Виноградина, а Отець Мій Виноградар. Усяку галузку в Мене, що плоду не приносить, Він відтинає, але всяку, що плід родить, обчищає її, щоб рясніше родила. Перебувайте в Мені, а Я в вас! Як та вітка не може вродити плоду сама з себе, коли не позостанеться на виноградині, так і ви, як в Мені перебувати не будете. Я Виноградина, ви галуззя! Хто в Мені перебуває, а Я в ньому, той рясно зароджує, бо без Мене нічого чинити не можете ви.
 (Iван.15:1-4)

Наша сила, плодовитість, результативність виходить з кількості і постійності перебування у тісному контакті з Творцем, чи не так?

А як щодо духовного голоду, спраги, пошуку сенсу життя…

«А останнього великого дня свята Ісус стояв і кликав, говорячи: Коли прагне хто з вас нехай прийде до Мене та й п'є!» (Iвана 7:37)
Хто прагне? Думаю, ми дуже часто відчуваємо свою духовну спрагу. Ми відчуваємо безсилля, апатію інколи депресію… Прагнемо та, часто, не знаходимо як можна подолати цю спрагу, як подолати цей страшний голод…
Ісус в останні дні свого життя розумів, що люди будуть дуже спраглі по Богу. І причиною цього буде велика заклопотаність, велика суєта, а часто і лінь та неорганізованість. А ще більше загроза – комфорт. Це серйозні бар’єри, які не дозволяють шукати Того, Хто б зміг не просто задовольнити духовну спрагу, ай наситити, щоб життя стало наповнене, щоб розуміти сенс власного життя і так, щоб розуміти бачення і волю Бога та більше зростати в любові, наповнюючись необхідною силою.
Необхідно усвідомити, що лише Бог є нашим істинним джерелом життя. І ми можемо з цього джерела пити живу воду, маючи щоденне спілкування з Творцем…
Що є парадоксом - ми це знаємо і розуміємо, що потрібно шукати Господа, потрібно молитися, потрібно усамітнюватися на тривалий час, щоб перебувати в блаженній присутності Духа Святого, нікуди не спішачи… Але відходимо… забуваємо… ігноруємо… Що обов’язково своїм наслідком має: «сила відійшла від мене, бо я відійшов від Тебе!». На жаль, на час, який би мав бути призначений тільки для Господа - повстає все: втома, лінь, сон, неорганізованість, щоденна суєта, багато роботи… це все і багато інше краде від нас найдорогоцінніший час – час, що проведений з основою основ нашого життя – нашим Богом.
Але за цей час, таки, варто боротися, варто його захищати, варто планувати і мати виділену годину, дві для цього, варто прагнути Бога всім серцем, оскільки:

Господь дивиться з неба на людських синів, щоб побачити, чи є там розумний, що Бога шукає. (Псалом 13:2)

та:

Бог зорить із неба на людських синів, щоб побачити, чи є там розумний, що Бога шукає. (Псалом 52:3)

Будьмо розумними в нашому житті, щоб знати, що ми повинні найперше робити!

Сергій Гула


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від