Перейти до основного вмісту

ЧИ ЗВИКЛИ МИ ОХОРОНЯТИ ВЛАСНЕ СЕРЦЕ?

ЧИ ЗВИКЛИ МИ ОХОРОНЯТИ ВЛАСНЕ СЕРЦЕ?

Над усе, що лише стережеться,
серце своє стережи, бо з нього походить життя.
(Пр.4:23)

Який великий і цікавий акцент поставлений в цьому вірші із Біблії, чи не так? В сьогоднішньому житті мало про це думається… а саме: ціле направленого захисту свого серця.

А захисту від чого? І чому його взагалі потрібно охороняти?

В даному вірші, під серцем розуміється внутрішнє єстество людини, її суть, основа. Можна сказати «святая святих» людини. І тут наявний великий наголос, що її, ось цю, «святая святих» необхідно охороняти.
І не просто охороняти, а робити це з великим акцентом, направляючи на це великі зусилля – «над усе, що лише стережеться…»
Ми оберегіємо наші доми, наші багатства, нас самих, а от – як щодо власної основи, нашого серця?
В чому основне питання в питанні захисту серця?

Найперше, це захист від негативної інформації та тих думок, які є результатом цієї інформації. Саме інформація є тим чинником, що найбільше впливає на стан нашого серця, на наш внутрішній стан.
Інформація здатна зробити нас щасливими, вона здатна і ранити серйозно, а може і вбити. Інформація має величезну силу.
Чи часто ми задумуємося над тим: а яку ми отримуємо і допускаємо інформацію, в наше серце, в наш розум? Чи «фільтруємо» ми інформацію, яка може заволодіти нашим розумом, приносячи відповідний плід?
До прикладу – що таке кредитування? Чому колись ми добре жили і без кредитів, а сьогодні багато людей не навидять банки, та не знають як далі жити – вони в горі, в депресії, світ немилий через кредити… Хтось запустив та гарно розкрутив цю фальшиву інформацію, що з кредитами життя стане раєм – ми будемо мати все, що захочемо. Тільки вони не казали про ту, над високу ціну, яка вимірюється не тільки грошима, яку прийдеться заплатити… інколи люди розплачуються і власним життям…
Це гарно розкручена і посіяна інформація – яка принесла відповідні результати.
Або, до прикладу - страх, що це таке? Це також певний вид інформації, яка може приносити свій, жахливий результат, особливо, коли ми не боремось з цією інформацією.
А що таке паніка? а що таке хвилювання??? Це та ж інформація, яку ми почули, прийняли і почали «кормити» в собі, а наслідком є: погане самопочуття, погане здоров`я, депресія…
Чи не краще замінити вид інформації, про що ми думаємо, що є в суті нашого серця. Чи не краще фільтрувати інформацію і відкидати все негідне, все, що руйнує нас, все, що веде до гріха. Чи не краще наповнюватися хорошою, приємною інформацією, яка буде нас робити щасливими та здоровими – ми маємо право вибору, ми маємо владу над своїми думками, над тим, яку інформацію приймати, а яку відкидати, ми самі обираємо, якою інформацією ми наповнюємося – давайте наповнюватися хорошою!!!

Будьмо відповідальні за свої думки, не дозволяймо поганим, нездоровим думкам, злій інформації проникати і жити у нас!!!

А що таке образа, а що таке непрощення – це речі які можуть роками жити в нашому серці, тим самим знищуючи нас – з цим потрібно розбиратись, потрібно прощати та забувати всі образи – щоб самим бути вільними!!!

Ми найкращі охоронці для власного серця, і тільки ми маємо владу над станом нашого серця, над тим, які думки, яку інформацію опрацьовувати та засвоювати, результатом чого буде або горе або щастя, або хвороби або здоров`я, або смерть або життя!!!

Ось в чому і унікальність віри, яка дає надію, яка дає майбутнє, яка дає любов, яка дає основу життя, знаючи, що Той, Хто створив все, зробив його надзвичайно хорошим для нас!!!

Наостанку - що тільки правдиве, що тільки чесне, що тільки праведне, що тільки чисте, що тільки любе, що тільки гідне хвали, коли яка чеснота, коли яка похвала, думайте про це!  (До Филип'ян 4:8)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

Ефективна правова допомога

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду
Вірую в Єдиного Бога Отця, Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей, і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця.

І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на відпущення грі…

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ
Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла, стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь.
Сергій Гула

ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕЗРУЧНО ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація

Ефективна правова допомога
ПРО ТЕ, ПРО ЩО НЕ ЛЮБЛЯТЬ ГОВОРИТИ – анонізм, маструбація
Дійсно - це питання достатньо делікатне і дуже дискусійне. Одні говорять, що маструбація, анонізм гріх, інші - що це нормальна життєва потреба людини. Це непросте питання, особливо для молодих і неодружених людей, а також і для віруючих, оскільки вони на роздоріжжі: "все ж таки, це гріх чи не гріх?...". 
В Біблії достатньо сказано щодо цього питання:  1 - це про Онана (звідки і пішов термін анонізм), який намірино виливав своє насіння на землю, не бажаючи запліднити дружину свого померлого брата, що було гріхом в очах Богом (Буття 38:9-10). 2 - це згадка малакій в 1 посланні до Коринтян 6 глава, 9 вірш, де є опис тих, хто не попаде в Царство Боже, серед них є так звані «малакії».  Малакія - від грецької "м`який", м`якотілий, той, хто легко піддається тиску. В новогрецікій мові Малакія переводиться як анонізм, відповідно - "малакас" переводиться як аноніст. Тобто в Біблії (1 Кори…