Перейти до основного вмісту

ЧИ ЗВИКЛИ МИ ОХОРОНЯТИ ВЛАСНЕ СЕРЦЕ?

ЧИ ЗВИКЛИ МИ ОХОРОНЯТИ ВЛАСНЕ СЕРЦЕ?

Над усе, що лише стережеться,
серце своє стережи, бо з нього походить життя.
(Пр.4:23)

Який великий і цікавий акцент поставлений в цьому вірші із Біблії, чи не так? В сьогоднішньому житті мало про це думається… а саме: ціле направленого захисту свого серця.

А захисту від чого? І чому його взагалі потрібно охороняти?

В даному вірші, під серцем розуміється внутрішнє єстество людини, її суть, основа. Можна сказати «святая святих» людини. І тут наявний великий наголос, що її, ось цю, «святая святих» необхідно охороняти.
І не просто охороняти, а робити це з великим акцентом, направляючи на це великі зусилля – «над усе, що лише стережеться…»
Ми оберегіємо наші доми, наші багатства, нас самих, а от – як щодо власної основи, нашого серця?
В чому основне питання в питанні захисту серця?

Найперше, це захист від негативної інформації та тих думок, які є результатом цієї інформації. Саме інформація є тим чинником, що найбільше впливає на стан нашого серця, на наш внутрішній стан.
Інформація здатна зробити нас щасливими, вона здатна і ранити серйозно, а може і вбити. Інформація має величезну силу.
Чи часто ми задумуємося над тим: а яку ми отримуємо і допускаємо інформацію, в наше серце, в наш розум? Чи «фільтруємо» ми інформацію, яка може заволодіти нашим розумом, приносячи відповідний плід?
До прикладу – що таке кредитування? Чому колись ми добре жили і без кредитів, а сьогодні багато людей не навидять банки, та не знають як далі жити – вони в горі, в депресії, світ немилий через кредити… Хтось запустив та гарно розкрутив цю фальшиву інформацію, що з кредитами життя стане раєм – ми будемо мати все, що захочемо. Тільки вони не казали про ту, над високу ціну, яка вимірюється не тільки грошима, яку прийдеться заплатити… інколи люди розплачуються і власним життям…
Це гарно розкручена і посіяна інформація – яка принесла відповідні результати.
Або, до прикладу - страх, що це таке? Це також певний вид інформації, яка може приносити свій, жахливий результат, особливо, коли ми не боремось з цією інформацією.
А що таке паніка? а що таке хвилювання??? Це та ж інформація, яку ми почули, прийняли і почали «кормити» в собі, а наслідком є: погане самопочуття, погане здоров`я, депресія…
Чи не краще замінити вид інформації, про що ми думаємо, що є в суті нашого серця. Чи не краще фільтрувати інформацію і відкидати все негідне, все, що руйнує нас, все, що веде до гріха. Чи не краще наповнюватися хорошою, приємною інформацією, яка буде нас робити щасливими та здоровими – ми маємо право вибору, ми маємо владу над своїми думками, над тим, яку інформацію приймати, а яку відкидати, ми самі обираємо, якою інформацією ми наповнюємося – давайте наповнюватися хорошою!!!

Будьмо відповідальні за свої думки, не дозволяймо поганим, нездоровим думкам, злій інформації проникати і жити у нас!!!

А що таке образа, а що таке непрощення – це речі які можуть роками жити в нашому серці, тим самим знищуючи нас – з цим потрібно розбиратись, потрібно прощати та забувати всі образи – щоб самим бути вільними!!!

Ми найкращі охоронці для власного серця, і тільки ми маємо владу над станом нашого серця, над тим, які думки, яку інформацію опрацьовувати та засвоювати, результатом чого буде або горе або щастя, або хвороби або здоров`я, або смерть або життя!!!

Ось в чому і унікальність віри, яка дає надію, яка дає майбутнє, яка дає любов, яка дає основу життя, знаючи, що Той, Хто створив все, зробив його надзвичайно хорошим для нас!!!

Наостанку - що тільки правдиве, що тільки чесне, що тільки праведне, що тільки чисте, що тільки любе, що тільки гідне хвали, коли яка чеснота, коли яка похвала, думайте про це!  (До Филип'ян 4:8)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від