Перейти до основного вмісту

МИСТЕЦТВО ШУКАТИ ГОСПОДА

МИСТЕЦТВО ШУКАТИ ГОСПОДА

Для людей це дивне заняття – шукати Бога, чи не так? Ми, люди, звикли шукати будь-чого: здоров`я, кар`єри, грошей, сімейного щастя, розваг, хорошої роботи, вигідної людини…, тільки не Бога!

Думаю, що ще більше незрозумілим питанням є, а як саме шукати Господа?
А дійсно, шукати Господа, що це означає та й для чого Його потрібно шукати???

Часто, навіть можна почути, що Бога не потрібно шукати, Він же не загубився… Але хіба люди встановлювали ці правила, вічні правила, духовні правила. Сам Бог встановив це правило – шукання Його, людиною!!!

Вся Біблія говорить про те, що це наше життєве покликання, ми так були створенні, щоб шукати завжди нашого Творця, постійно перебувати з Ним.

Пошукуйте Господа й силу Його, лице Його завжди шукайте!
(1Хронік 16:11)

Шукав я був Господа, і Він озвався до мене, і від усіх небезпек мене визволив.
(Псалом 33:5)

Ті, хто шукають Господа, недостатку не мають в усьому добрі.
(Псалом 33:11)

Шукайте Господа й силу Його, лице Його завжди шукайте!
(Псалом 104:4)

Шукайте Господа, доки можна знайти Його, кличте Його, як Він близько!
(Iсаї 55:6)

І що найцікавіше в цьому питанні, що завжди є відповідний результат шукання Бога, а це: наша життєва підтримка, це отримання необхідної допомоги, це підстава для нашого успіху, це велика внутрішня сила, в якім ми так часто нуждаємось, це глибока внутрішня радість, впевненість! Бог – це наше джерело щастя, здров`я, добра і всього необхідного для чудового життя!
Але це вибір людини шукати Бога, чи ні! Бог не заставляє нікого шукати Його, Він очікує, що людина буде хотіти це робити, буде свідомо робити зусилля, щоб шукати Його.


А чому дійсно потрібно шукати Господа, прикладаючи певних зусиль? А тому що часто, коли ми стаємо на молитву, наш розум ще думає про інші справи, душа ще не так сприйнятна до духовних речей. Я вже не говорю про те, коли ми встали зі сну - ми - ще практично спимо розумом та душею. Тоді потрібно робити свідомі речі, що перевести свій погляд з плотського стану на духовний. Почати спілкуватися з Богом, славити Його, дякувати Йому, чекаючи Його присутності, інколи це забирає багато часу, але інколи Господь приходить одразу - і тоді все міняється! Ви відчуваєте його присутність, блаженство, народжується нова інформація, яку Ви не знали, але яка Вам так була потрібна - приходить одкровення, Ваша душа зцілюється, хвороби ідуть геть... 

Але ми не звикли цього робити, чи не так? Ми не навчились цьому мистецтву, а часто і не відчуваємо потребу. А що найголовніше – ми занадто зайняті, щоб шукати Бога, у нас нема часу, зранку ми спимо, в день працюємо, у ввечері дивимось телевізор або сидимо в інтернеті… Ми не звикли…

Але з цим можна справитись, почати хоч щось робити, щоб змінити такий стан справ, ось деякі кроки для формування нашого мистецтва «шукання Бога», - необхідні кроки:

- розуміння важливості шукати Бога;
- бажати шукати Бога;
- виділити конкретний та достатній час для «пошуків», перебування з Господом, щоб ніхто інший і ніщо не могло забрати у Вас цей час (найкращий час – рано в ранці);
- шукати Бога щоденно;
- докладати зусиль та жертовності, щоб шукати Його; а це дуже часто буде потрібно, оскільки часто фізична натура людини захоче спати, чи просто лінуватись… а ось це мистецтво здобувається ціленаправленими зусиллями;
- розуміти, що чим довше і стабільніше практикуватись у цьому мистецтві – тим більше Ви досягнете результатів, і Вам буде все легше розуміти Бога та чути Його голос; але і разом з тим, якщо Ви робите перерви в шуканні, або воно у Вас не є регулярним – мистецтво починає втрачатися і духовне сприйняття притуплюється…;
- мати віру в те, що коли ви виділяєте час для Бога, Його шукання – Бог проявиться Вам, Ви будете мати відповідний духовний результат.

Догодити ж Богу без віри не можна. І той, хто до Бога приходить, мусить вірувати, що Він є, а тим, хто шукає Його, Він дає нагороду.
(Євреям 11:6)

Є нагорода тим, хто шукає Господа. Це не марнотратна справа, це найважливіша справа всього нашого життя!!!

Чи будемо ми достатньо розумними, щоб придіяляти час та зусилля щоб шукати найголовнішого і найосновнішого в нашому життя…, шукати Того, Хто дарував нам життя і знає всі необхідні складові, щоб ми були щаливими!!! Вибір за нами!

Скуштуйте й побачте, який добрий Господь, блаженна людина, що надію на Нього кладе!
(Псалом 33:9)

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від