Перейти до основного вмісту

Кроки у часи спокуси, або коли знання не допомагають

Кроки у часи спокуси, або коли знання не допомагають

Ми знаємо, що не можна грішити, але коли виникає сильна спокуса, то часто знання про неприпустимість гріха та його шкоду - не спрацьовують, в таких ситуаціях варто зробити наступні кроки, які допоможуть:

Коли виникло сильне бажання згрішити, тоді необхідно:

1 - Прийняти рішення не грішити в даній ситуації, чітко сказати – ні, і не допускати в голові виправдань, альтернатив чи компромісів;
2 - Молитися поки бажання гріха  (спокуса) не пройде, молитись, ось, що нам так часто бракує під час випробувань;


Пильнуйте й моліться, щоб не впасти в спокусу, бадьорий бо дух, але немічне тіло!
(Від Марка 14:38)


3 - Заборонити спокусам, дияволу діяти у вашому житті в ім'я Ісуса Христа;


Тож підкоріться Богові та спротивляйтесь дияволові, то й утече він від вас.
(Якова 4:7)


4 - Пам'ятати, що ми повинні приносити жертву наших тіл, щоб жити святим життям;


Тож благаю вас, браття, через Боже милосердя, повіддавайте ваші тіла на жертву живу, святу, приємну Богові, як розумну службу вашу…
(До Римлян 12:1)

5 - Не думати про конкретний гріх, спокусу, не живити її в своєму розумі, а думати про святість та про місця писання з Біблії, які говорять про святість;


Будьте святі, Я бо святий!
(1 Петра 1:16)


Блаженна людина, що витерпить спокусу, бо, бувши випробувана, дістане вінця життя, якого Господь обіцяв тим, хто любить Його.
(Якова 1:12)

6 - Думати про себе, як про людину сильну, людину високого духу, пам'ятаючи про те, що Ви збудовуєте сильний характер, який здатний переносити спокуси та випробування, саме таких людей очікує Бог, людей високого духу.
Пам'ятати про життєвий зразок Йосифа та Давида і результати їхньої здатності стояти проти спокуси та гріха, а саме – Йосиф був піднятий до неймовірних висот в чужій країні, бувши рабом, став правителем всієї імперії поступаючись владою лише фараону; а Давид, був покараний за гріх, за нездатність стримати себе, покараний через смерть власної дитини, бунт старшого сина та війною у своїй країні;


7 - Пам'ятати, що коли ми грішимо - ми засмучуємо Бога

Питання гріха у часи спокус лише в тому, чи ми побудуємо сильний характеру, який не прогнеться у часи спокус, чи будемо постійно падати у випробуваннях так і не ставши людьми високого Божого стандарту  -

 А праведний нехай ще чинить правду, а святий нехай ще освячується!
(Об'явлення 22:11)


sg

Коментарі

  1. Людина, яка на межі, щоб зробити гріх, яка вже палає полум'ям гріховного бажання, їй важко зупинитись, але їй може допомогти страх Божий. Страх Божий - це коли людина на мить зупиняється від гріха і аналізує, що за гріх, який вона хоче зробити отримає обов'язково покарання. Покарання може бути будь-якого виду: чи вона захворіє, чи її дитина захворіє, чи її собака вкусить, чи її залишать без премії на роботі, чи вона не здасть іспит в інституті, чи вона розіб'є свій автомобіль і так далі ... Вдарить там, де вона не чекає. Тоді людина думає я не хочу страждати, я не хочу отримати покарання, я не хочу, щоб мої діти страждали за мої гріхи, я не хочу руйнувати свою кар'єру, і врешті в решт вона каже - я не хочу робити цей гріх, який руйнує моє життя і моє щастя, лиш тоді вона починає усвідомлено просити в молитві у Бога допомоги. І люблячий Отець цій людині допомагає очиститись від гріха. Це один із ефективних способів зупинитись і не зробити гріх.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від