Перейти до основного вмісту

НОВИЙ ПАПА, ЩО ЇЗДИТЬ В МЕТРО ТА ЗНАЄ ПРО УКРАЇНУ – ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО ПАПУ ФРАНЦИСКА


НОВИЙ ПАПА, ЩО ЇЗДИТЬ В МЕТРО ТА ЗНАЄ ПРО УКРАЇНУ – ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО ПАПУ ФРАНЦИСКА

Конклав, що відкрився 12 березня в Ватикані, обрав 266-го Папу Римського.
Ним став кардинал-ієзуїт Хорхе Маріо Берґольо (Jorge Mario Bergoglio) з Аргентини, 1936-го року народження. Його інтронізація відбудеться 19 березня - з того дня Понтифік офіційно приступить до виконання своїх обов'язків. 
Новообраний Папа став першим латиноамериканцем, що став головою Святого Престолу.
Франциск І народився 17 грудня 1936 року, тобто зараз йому 76 років. Виховувався у родині італійського емігранта, залізничного робочого. Він був молодшим із п`яти дітей. Вчився у семінарії Вілла Девото у Буенос-Айресі.
Вступив до ордену ієзуїтів 11 березня 1958-го року. Новіціат проходив у Чилі, а потім продовжив свою освіту у коледжі святого Йосипа, де отримав ліцензіат із філософії.
Перш ніж стати понтифіокм, він був архієпископом Буенос-Айресу з 1998 року і з 2001 – кардиналом.
Викладав літературу, філософію, теологію і психологію. У нового Папи є ступінь магістра філософії та хімії.
Стати єзуїтом Бергольо вирішив, коли йому виповнився 21 рік.
Як арїхиєпископ він відмовився від апартаментів, які йому за це надавались, і обрав скромне помешкання. Він сам готує собі їжу та Їздить громадським транспортом. Якщо він кудись летить, то лише економ-класом.


У нього є лише одна легеня (іншу йому видалили у підлітковому віці через інфікування).
У 2001-ому році він відвідував хоспіс для хворих на СНІД. Тоді він омив та поцілувавноги 12 хворим.
Новий Папа дуже любить танго і футбол. Вболіває за аргентинську команду San Lorenzo de Almagro. У молоді роки зустрічався із дівчиною.
Бергогліо виступав проти легалізації одностатевих шлюбів. А можливість усиновленням геями і лесбійками дітей називав "дискримінацією проти дітей".

Як керівник він дуже простий і ніколи не хизувався керівним постом. Він строгий чоловік, який називає речі своїми іменами, але не є "наглядачем". Він серйозна людина зістриманим почуттям гумору, але при цьому його відрізняє теплота", - зазначив допоміжний єпископ Буенос-Айреса Рауль Мартін.
Під час економічної кризи в Аргентині в 2001 році, він протестував проти жорстокості з боку поліції під час заворушень.
На конлаві 2005-го року він був найбільшим суперником Йозефа Ратцінгера, утім віддав йому свої голоси.
Папа Римський Франциск добре знає ситуацію Української греко-католицької церкви і був вихованцем українського священника.Про це розповів глава Української греко-католицької церкви патріарх Святослав (Шевчук), повідомляє Департамент інформації УГКЦ.
"Новообраний Папа Франциск І є вихованцем нашого священика Степана Чміля, який тепер похований у базиліці св. Софії в Римі. Нинішній Папа, а тоді студент Салезіянської школи, щодня раненько, поки ще всі хлопці спали, прислуговував о. Чмілю під час Служби Божої", - розповів патріарх Святослав.
"Він добре знає наш обряд і навіть пам’ятає нашу літургію. Востаннє я його відвідував, коли прощався з Аргентиною, від’їжджаючи до України, і просив, щоб він дав свої свідчення для беатифікаційного процесу о. Степана Чміля, на що він радо погодився. Отож, Святіший Отець дуже добре знає і про нашу Церкву, і про нашу літургію та обряд, про нашу духовість", -  додав глава УГКЦ. 
Бергольо майже ніколи не давав інтерв'ю ЗМІ, обмежуючи себе у промовах з кафедри. Навіть коли на його адресу звучала невиправдана критика, він ніколи її не заперечував. 
Його улюблений фільм - Il pranzo di Babette (Babette's Feast), 1987-го року. Фільм розповідає про двох сестер, які живуть в ізольованому селі з їхнім батьком-пастором маленької протестантської церкви.

Улюблена картина "Біле розп`яття" Марка Шагала. 
Улюбленою книгою є "Божественна комедія" Данте.
Серед інших інтересів також є поезія відомого німецького поета Йоганна Гьольдерліна, а також музика Бетховена
На запитання про те, як він може себе охарактеризувати, новообраний Папа відповідає: "Хорхе Бергольо, священник". 


Джерело: Українська правда

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від