Перейти до основного вмісту

МИР БОЖИЙ, ЯК ЗАПОБІЖНИК ВІД СТРАХУ, СТРЕСІВ ТА ДЕПРЕСІЙ


МИР БОЖИЙ, ЯК ЗАПОБІЖНИК ВІД СТРАХУ, СТРЕСІВ ТА ДЕПРЕСІЙ

Мир в душі – один із найнеобхідніших станів людського життя. Без нього люди є надзвичайно вразливими та хворобливими. Мир в серці – як запобіжник для всього організму людини. Запобіжник від страху, переживань, стресів…
Як його досягти, цей дорогоцінний скарб для людської душі – мир Божий? Особливо в сьогоднішній час, час криз, депресій, невдоволень…
Переконаний, що найперша відповідь у цьому питанні є та, що нам варто розуміти, що ідеальне середовище для  життя людини, яке було створене Богом, є саме постійне перебування у Його мирі. Навіть коли Ісус ішов на Небеса, залишаючи людей на цій грішній землі, Він щось дуже важливе позоставив для всіх нас, розуміючи, що ми без цього не можемо жити…:

Зоставляю вам мир, мир Свій вам даю! Я даю вам не так, як дає світ. Серце ваше нехай не тривожиться, ані не лякається! (Iвана 14:27)

Без Божого миру, людина як без щиту – вона надзвичайно вразлива, страх та переживання долають її. Саме мир Божий захищає наше серце та розум:

І мир Божий, що вищий від усякого розуму, хай береже серця ваші та ваші думки у Христі Ісусі. (Филип`янам 4:7)

Ще більше роль миру Ісус підкреслював, кожного разу, після власного воскресіння, коли з`являвся перед учнями, вітаючи їх: «Мир вам»!
Розуміння важливості хождіння і життя у мирі Божому та прагнення його – є підставою для його набуття.  Нам варто шукати його, робити конкретні кроки, щоб набути цей життєво необхідний та істинний мир.
Мир Божий слідує за примиренням з Богом. Річ в тім, що кожна людина, яка хоче досягти мир своєму житті, має примиритися з Богом. І Слава Богу, Він зробив свою частину в цій справі:
Що Його (Ісуса Христа – авт.) Бог дав у жертву примирення в крові Його через віру, щоб виявити Свою правду через відпущення давніше вчинених гріхів. (Римлянам 3:25)

Але і ми повинні також щось зробити для досягнення миру з Богом – це примиритися з Ним:

Отож, виправдавшись вірою, майте мир із Богом через Господа нашого Ісуса Христа. (Римлянам 5:1)

Через віру в Ісуса Христа, визнання Його Господом та Спасителем та визнання своїх гріхів, прохання про очищення від них – ми отримуємо мир Божий.

Мир Божий заселяється в наше серце, зцілюючи нашу душу, направляючи на істинну наші думки.
Але буває так, що через хвилювання, переживання, роздратування, гнів ми втрачаємо мир Божий. Тоді ми можемо робити неправедні та нерозумні речі, можемо говорити жорстокі слова, робити негідні вчинки. Вже плоть та руйнівні емоції починають керувати та домінувати над нами. Коли людина знаходиться в стані агресії, нервозності та хвилювання, вона починає хворіти і найчастіше на цьому ґрунті з`являються пухлини, а також серцеві напади і що найгірше – різко падає здатність імунної системи захищати організм.
Отже, ми відповідальні за збереження власної душі та серце у мирі Божому.
Але як це зробити, коли кожного дня є все нові і нові виклики. Коли нервують, ставляться негативно або несправедливо, чи ми переживаємо за близьких та рідних, за важливі справи… як себе зберегти у стані миру?
Найперше – це не допускати негативних емоцій, щоб вони не почали домінувати над розумом. Потрібно внутрішньо працювати над собою, щоб концентруватися на мирі, а не на емоціях.
По-друге: молитися у кожній ситуації, просячи в Бога, щоб Він у тяжкі хвилини наповнював нашу душу своїм миром.
По-третє: ніколи не сваритися. Просто звикнути цього не робити, щоб не було, і щоб не відбувалося! Саме коли ми сваримось – це той час, коли ми зневажаємо Духа Святого і точно втрачаємо мир Божий.
По-четверте: звиктнути жити в спокої, гамувати хвилювання, переживання, всякого роду нервозність. Саме ми відповідальні за наш стан душі. Чи ми дозволимо, щоб емоції пішли своїм, неконтрольованим ходом, чи будемо зупиняти їх, зберігаючи спокій та мир.
По-п`яте: усвідомлювати, що саме стан миру є необхідним станом саме у важкі часи та часи спокус. Коли все добре – всі вміють бути спокійними, а от навчити себе зберігати мир Божий і не витрачати його ні нащо – ось наше завдання, ось доля сильних людей.
По-шосте:  коли втрачений Божий мир, прагнути якомога швидше його повернути. А це робиться через покаяння та прагнення знову вернути близьке спілкування з Богом.

Коли ми, дійсно, будемо прагнути миру Божого і цінувати його як один із найдорожчих скарбів, не втрачаючи його при різних конфліктних ситуаціях – ми будемо здорові, щасливі та найголовніше тими, хто здатні у важкі часи почути голос Бога, тому що саме у стані миру Божого ми можемо почути Його голос, голос мудрості та спасіння!



sg

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від