Перейти до основного вмісту

ЯК БУТИ ДУХОВНОЮ ЛЮДИНОЮ?

ЯК БУТИ ДУХОВНОЮ ЛЮДИНОЮ?

Чому ми часто так слабі, чому ми робимо не те, чого би хотіли, чому ми грішимо, хоча не хочемо грішити…

Ми би хотіли бути духовними людьми, людьми, які мають плоди духа: любов, радість, мир, довготерпіння, лагідність, кротість, але проходять роки і ми помічаємо, що все ж таки ми більше водимі свої розумом, плоттю, емоціями, тілесними потребами та бажаннями… Чому так, адже ми повинні бути людьми Божими, духовними людьми, людьми, які чітко чують від Бога, діючи в Його волі та дарах…

Загально відомо, що людина є триєдина – дух, душа і фізичне тіло.
Скільки уваги ми приділяємо для кожної частини цієї триєдності, такі плоди і ми маємо!!!

На жаль, ми звикли більше турбуватись про плоть, аніж про інші частини. Ми тілу даємо практично все, що воно захоче – їжа, сон, розваги, відпочинок, ліки список можна продовжувати. І в цьому і є небезпека, коли ми в догодженні тілу починаємо робити те, що противно духу, адже тіло і дух супроти один одного, щоб ми чинили не духовні речі
Учинки тіла зрозумілі – це: перелюб, нечистість, розпуста, ідолослужіння, чари, ворожнечі, сварка, заздрість, гнів, суперечки, незгоди, єресі…, і той, хто так поступає – Царства Божого не наслідує (Галатам 5:19-21).
Ми достатньо уваги приділяємо душі, те що добре для неї особливо, коли йдеться про розваги (фільми, ігри, інтернет (соц. мережі), наше хобі, музика…), але також це може бути розумова діяльність (читання, навчання, розмови, дискусії…), але все ж таки, як правило, на плотські речі ми приділяємо більше часу і більше уваги.
Нам потрібно змістити цей акцент, щоб більше догоджати тілу, нам потрібно дуже серйозно задуматись, а скільки часу ми приділяємо своєму духу, щоб наповнюватись Духом, сіяти в дух та ходити по духу!!!
Нам варто думати – а що я роблю, щоб розвивати свій дух, що я роблю, щоб сіяти в свій дух, а що я роблю, щоб наповнюватися Духом Святим?
Саме від виконання цих речей буде залежати наскільки сильні будуть у нас відносини з Богом, з Духом Святим, наскільки ми чітко будемо знати Його бажання і Волю, наскільки чітко ми будемо здатні приймати і розуміти інформацію від Бога, наскільки ми будемо сильні в дусі, чи ми будемо ходити в дарах Духа Святого…

Що потрібно, щоб розвивати свій дух?

Найперше – це приділяти час для духовних речей. А що є духовні речі?

1 – спілкування з Богом (молитва);
2 – роздуми над Словом Божим (читання Біблії);
3 – читання духовних книг;
4 – піст;
5 – співання духовних пісень;
6 – слухання проповіді;
7 – перегляд духовних передач та фільмів.

Це ті духовні речі, які здатні, при їх достатньому, постійному і регулярному виконанні, зробити дуже сильним наш дух, а отже дати саме йому можливість керувати нами, а не нашою плоттю її бажанням та похотям.
В Біблії сказано:
Бо хто сіє для власного тіла свого, той від тіла тління пожне. А хто сіє для духа, той від духа пожне життя вічне. (Гал.6:8)
Уявляєте – нам потрібно постійно щось сіяти в дух!!! І коли ми будемо сіяти духовні речі – ми пожнемо життя вічне!!!
Задайте собі питання – який мій час, коли я буду займатися духовними речами (вище перелічені), коли я буду ціле направлено сіяти в свій дух, щоб мені пізнавати Бога!
А також:
Краще наповнюйтесь Духом, розмовляючи поміж собою псалмами, і гімнами, і піснями духовними, співаючи й граючи в серці своєму для Господа, дякуючи завжди за все Богові. (Еф.5:18-21)
Коли є для нас той час, щоб ми могли наповнюватися духом?
І звичайно, коли ми будемо наповнені духом, то ми і будемо поступати і по духу, а це любов, радість, довготерпіння, добрість, милосердя, віра, лагідність…,  а також ми не піддамося похоті плоті!

Звичайно ми повинні бути збалансовані люди – з розвитком духа, ми не повинні забувати і про тіло, і про душу. Нам потрібно дбати про тіло: їсти в міру, відпочивати, робити зарядку; нам потрібно дбати і за душевний розвиток, особливо розумовий – душі не добре без знань, тому найкраще постійно навчатись в своїй професійні сфері і + добре для душі вчити іноземні мови, це завжди знагодиться, тобто душі добре, коли ви будете вдосконалюватись в своїй професійній діяльності!!!
Але найбільше часу потрібно приділяти нашому духу, тому що насправді – дух є нашою суттю, саме через дух ми пізнаємо Бога і Божі речі, саме через наш відроджений дух ми є живими для Бога і можемо мати відношення з Духом Святим!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ

ДВІ ГОЛОВНІ ЗАГРОЗИ ДЛЯ БОЖОГО ПОКЛИКАННЯ Як мало сьогодні ми бачимо, дійсно, людей, які б мали великий Божий плід в своєму житті. А, часто, бачимо, коли  віруючі   люди живуть за стандартами  цього  світу, маючи цілі, які актуальні для мирських людей, прагнуть багатства так, як би це було основа їхнього життя… Сьогодні постає важливе питання: "чому ми такі малопродуктивні у Божій справі"? Відповідь можна знайти у нижчезазначеному слові Христа: А між терен посіяне, це той, хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, і воно зостається без плоду. (Матвія 13:22) Варто розуміти, що перед нами є дві дуже серйозні загрози, щоб реалізувати Боже покликання: 1.                щоденні  справи, завантаженість та суєта віку цього настільки навантажили нас, що ми забули про служіння Боже, ми забули про достатню молитву, ми забули про покликання Боже. У нас немає часу, щоб думати про духовне – ми дуже зайняті на роботі, нас так баг

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ

МОЛИТВА ПРО ДОПОМОГУ Господи, я знаю, що Ти єдиний мій Помічник у тій складній ситуації, яку я переживаю (розкажіть її і попросіть те вирішення, яке б Ви хотіли). Я віддаюсь в Твої руки і прошу, щоб Ти простив всі мої гріхи та позбавив мене від всякого прокляття. Я прошу, щоб Ти був від сьогодні і назавжди моїм Господом та Спасителем. Я знаю, що коли свої очі я зводжу на небеса, то звідти прийде мені допомога, я вірю, що мені допомога від Тебе, бо Ти вчинив небо й землю і для Тебе немає нічого неможливого! Ти не даси захитатись нозі моїй, не здрімає мій Сторож: оце не дрімає й не спить мій Сторож! Господь то мій Сторож, Господь моя тінь при правиці моїй; Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі! Господь стерегтиме мене від усякого зла , стерегтиме Він душу мою; Господь стерегтиме мій вихід та вхід відтепер аж навіки! І за це я славлю Тебе, мій Бог і надзвичайно дякую,  в ім’я Ісуса Христа, Амінь. Сергій Гула

МОЛИТВА – ВІРУЮ, як основа християнського світогляду

МОЛИТВА – ВІРУЮ , як основа християнського світогляду Вірую в Єдиного Бога Отця , Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, що від Отця народився перше всіх віків, Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все сталося. Він для нас, людей , і ради нашого спасіння зійшов з небес, і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І розп'ятий був за нас при Понтії Пилаті, і страждав, і був похований. І воскрес на третій день, як було написано. І возніся на небо, і сидить праворуч Отця. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.  І в Духа Святого , Господа Животворчого, що від Отця походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків. В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. Визнаю одне хрещення на від